Ik gok ergens een krant in het Noorden des lands, stond op de FB pagina van Zwartgemaaktquote:
Die gasten hebben ook maar echt 1 blik in hun ogen. Haat. En dat is het gene wat hun drijft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:22 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Bizar verhaald inderdaad![]()
AFA loopt nep interviews te geven op een pro Wilders demo in Nijmegen zodat het lijkt dat
Wilders aanhangers dombo's zijn.
Kijk dit filmpje maar eens
http://www.geenstijl.nl/m(...)_terug_naar_ist.html
[ link | afbeelding ]
Uiteindelijk blijkt het dus om Beau Eckhardt te gaan (volgens GS) een AFA activist die opduikt bij de
anti zwarte Piet demo in A-dam
Lees HIER het hele verhaal.
Misschien is het jouw haat? Die je doet denken dat je die blik 'haat' moet noemen?quote:Op zondag 23 november 2014 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten hebben ook maar echt 1 blik in hun ogen. Haat. En dat is het gene wat hun drijft.
Naar volk.
waarom denk je dat asielzoekers naar nederland gaan en niet naar een arm land? zo moeilijk is ht allemaal niet ik zou het ook doen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze opmerking geeft al heel goed aan wat er verknipt is aan jouw denkwijze.
Toppunt van misplaatste arrogantie.
Een hoop van die 'arme mensen' heeft naar ik vermoed vele malen meer bijgedragen aan de Nederlandse samenleving dat jij en wellicht zelfs dan jij en jouw ouders.
Onderdak geboden, komop zeg, alsof elke zwarte een of andere asielzoeker is die onderdak krijgt aangeboden
Is het jou uberhaupt wel bekend dat een hoop van deze 'arme mensen' inclusief hun voorouders voor vele generaties Nederlands staatsburger zijn geweest?
Jij vindt de AFA geen haatzaaiende club?quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Misschien is het jouw haat? Die je doet denken dat je die blik 'haat' moet noemen?
"Alleen de blanke man mag racistisch genoemd worden." Aldus een blanke. Dat is jezelf in dezelfde slachtofferrol parkeren als die van Gario.quote:Op zondag 23 november 2014 13:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
He, heerlijke valse debattechnieken bedien je je van, scheve conclusies trekken uit de argumenten van de tegenstander, zonder zelfs maar een poging te doen ze te weerleggen, en die valse conclusies vervolgens zo opschrijven dat je ze min of meer bij je tegenstander in de mond lijkt te leggen. Top man.
Dat is vaak het geval bij extremisten/fundamentalisten, die hebben maar één visie en staan niet open voor andere denkbeelden. Gevaarlijk volk, of het nu link, rechts, religieus etc. is...quote:Op zondag 23 november 2014 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten hebben ook maar echt 1 blik in hun ogen. Haat. En dat is het gene wat hun drijft.
Naar volk.
Vind je dat negers minder rechten moeten hebben in dit land ?quote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel typisch Nederlands dat iedereen gelijkwaardig is, niemand gekwetst mag zijn, asielzoekers hebben net zoveel rechten als een ander etc etc.. denk je dat in landen als China rekening wordt gehouden met negers en onderdrukte tibetanen... hahah.. hahaha. HAHAHAHAHA
En je blijft vrolijk verder de zaken verdraaien. Dit is nooit gezegd maar komt regelrecht uit jouw dikke duim.quote:Op zondag 23 november 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Alleen de blanke man mag racistisch genoemd worden." Aldus een blanke. Dat is jezelf in dezelfde slachtofferrol parkeren als die van Gario.
Waarop als volgt werd gereageerd:quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die pipo van GeenStijl aangifte gedaan ja? Wat een kneuzenkermis, haha.
Daarop zeg jij:quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:13 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Als iemand slachtoffer is van racisme is het vrij logisch dat hij aangifte doet. Of ligt dat nu anders omdat hij toevallig blank is? Artikel 1 geldt niet als de blankman het slachtoffer is?
En dat klopt niet, want er wordt geen aangifte gedaan van racisme (wat ook nooit is gezegd, dat maak jij er voor de verandering maar weer eens van) maar van haatzaaierij en smaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je racist genoemd wordt ben je het slachtoffer van racisme? En weer die verongelijkte slachtofferrol.
Lezen is volgens mij niet je sterkste punt he?quote:Op zondag 23 november 2014 14:24 schreef SuperFood het volgende:
[..]
waarom denk je dat asielzoekers naar nederland gaan en niet naar een arm land? zo moeilijk is ht allemaal niet ik zou het ook doen.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze opmerking geeft al heel goed aan wat er verknipt is aan jouw denkwijze.
Toppunt van misplaatste arrogantie.
Een hoop van die 'arme mensen' heeft naar ik vermoed vele malen meer bijgedragen aan de Nederlandse samenleving dat jij en wellicht zelfs dan jij en jouw ouders.
Onderdak geboden, komop zeg, alsof elke zwarte een of andere asielzoeker is die onderdak krijgt aangeboden
Is het jou uberhaupt wel bekend dat een hoop van deze 'arme mensen' inclusief hun voorouders voor vele generaties Nederlands staatsburger zijn geweest?
ik negeerde je onderbuikgevoelens. problem?quote:Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lezen is volgens mij niet je sterkste punt he?
[..]
okeee..quote:Op zondag 23 november 2014 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat we rekening moeten houden met iedereen,
kk ? staat voor kaaskop ?quote:ik ben een echte pure kk Hollander
Dat zegt toch echt meer over jouw eigen bekrompenheid dan over de realiteit.quote:Op zondag 23 november 2014 13:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat je hier toevallig geborgen bent maakt je nog geen Nederlander.
Het blijven buitenlanders in mijn ogen.
Niet van racisme inderdaad, my bad.quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef UltraR het volgende:
En dat klopt niet, want er wordt geen aangifte gedaan van racisme (wat ook nooit is gezegd, dat maak jij er voor de verandering maar weer eens van) maar van haatzaaierij en smaad.
Jij doet niets anders dan valse conclusies trekken uit andermans woorden en die conclusies vervolgens bij de ander in de mond leggen. Laag. En als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk zou je dit soort achterbakse trucjes toch niet nodig moeten hebben?
Is het misschien jou haat die deze reactie doet plaatsen?quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Misschien is het jouw haat? Die je doet denken dat je die blik 'haat' moet noemen?
Exact. Allesontziende, 'ik heb gelijk en iedereen moet wijken', haatblik. Bij iedere fundamentalist kom je diezelfde blik tegen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is vaak het geval bij extremisten/fundamentalisten, die hebben maar één visie en staan niet open voor andere denkbeelden. Gevaarlijk volk, of het nu link, rechts, religieus etc. is...
Nogal toch? Je bent er zelf ook een duidelijk voorbeeld van.quote:Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
En slachtofferrol? De voorstanders van Zwarte Piet. Seriously?![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nogal toch? Je bent er zelf ook een duidelijk voorbeeld van.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Met dat verschil dat men ook daadwerkelijk probeert wat van Zwarte Piet-liefhebbers af te pakken en zij ook daadwerkelijk worden aangevallen op hun liefhebberij en al dan niet racistische denkbeelden. Hun verdediging komt dan ook voort uit een daadwerkelijke aanval (geïnitieerd door de zeurpieten, niet andersom) en kwalificeert derhalve niet voor de term 'slachtofferrol'. De slachtofferrol van de zeurpieten daarentegen is volledig zelf aangemeten en komt voort uit een gigantisch minderwaardigheidscomplex.
He, wat is het toch fijn dat iedereen die het hier niet met mij eens is ook daadwerkelijk op mijn posts ingaat en ze niet met wat oppervlakkige losse zinnetjes aan de kant schuift. Top!quote:Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex lijkt me je ook niet vreemd inderdaad.
Ik benoem slechts even je minderwaardigheidscomplex complex en je aan de hand daarvan aangenomen slachtofferrol. Meer niet hoor. Ergens ben je gewoon ernstig door gefrustreerd en dat zorgt ervoor dat je inhoud nogal ondersneeuwt.quote:Op zondag 23 november 2014 17:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
He, wat is het toch fijn dat iedereen die het hier niet met mij eens is ook daadwerkelijk op mijn posts ingaat en ze niet met wat oppervlakkige losse zinnetjes aan de kant schuift. Top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |