Is dat een hint?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu een hond, maar als ik straks verhuisd ben gaat dat ism werk niet meer werken.
Terug naar mijn oudersquote:
Nope, eerder een oplossing.quote:
Goed dat je het zegt. Weg ermee.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, die foto in de OP is op de pc vele malen groter dan mobiel
De TT is multi-interpretabelquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hou ook van dieren(ook van dieren op mn bord trouwens
)
Vooral op bordquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hou ook van dieren(ook van dieren op mn bord trouwens
)
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan echt zo niet werken samen.
eet je geen vlees?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet mijn hond. Is van mijn zus die hem weer aan mijn ouders heeft gegeven en die weer aan mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien klink ik voorbarig, maar ik vind je hond wegdoen omdat je een nieuwe baan hebt echt zwaar belachelijk.
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slagerquote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enige reden dat ik geen hond heb.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien klink ik voorbarig, maar ik vind je hond wegdoen omdat je een nieuwe baan hebt echt zwaar belachelijk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slager![]()
Whahaquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slager![]()
De ironiequote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Planten op een verhoging zettenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ze m'n huis en planten opvreten anders had ik nu een konijn gehaald
Net als al die Teddy's, verschrikkelijk. Ik heb al ruzie met m'n ontplofte cavia's en die zijn niet eens zo erg.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
die onderstemn vriend heeft in konijnenopvang gewerkt, leuk van die angorakonijnen maar dan moet je wel vachtonderhoud willen doen.
ik vind het prima. we gaan in januari naar een bungalowpark, hij regelt het vleesch en de salades etcquote:
Oh. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Is niet mijn hond. Is van mijn zus die hem weer aan mijn ouders heeft gegeven en die weer aan mij.
Hond gaat weer terug naar mijn ouders.
Whahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja dat wordt er niet mooier op. Als ze erbij willen, komen ze erbijquote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Planten op een verhoging zetten
Logischquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Weet ik, heb het wel eens gezien. Alleen meer vacht dan beest. Voor mij of een Vlaamse, of een dwergje.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
die onderstemn vriend heeft in konijnenopvang gewerkt, leuk van die angorakonijnen maar dan moet je wel vachtonderhoud willen doen.
Ze vinden alles!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wordt er niet mooier op. Als ze erbij willen, komen ze erbij
Nee. Overigens heb ik niks tegen wel vlees eten. Maar ik houd niet van mensen hun maaltijd als verloren beschouwen als er geen vlees op hun bord ligt.quote:
Een reus en een dwerg, die noem je dan resp. Mini en Maxiquote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik, heb het wel eens gezien. Alleen meer vacht dan beest. Voor mij of een Vlaamse, of een dwergje.
Oke dus je bakt wel gewoon vleesquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Overigens heb ik niks tegen wel vlees eten. Maar ik houd niet van mensen hun maaltijd als verloren beschouwen als er geen vlees op hun bord ligt.
Dat trek je er toch gewoon uit?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Ja, en een normale die we Medium noemenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een reus en een dwerg, die noem je dan resp. Mini en Maxi.
Ik been het zelfs voor je uit. Maar dat laatste geloof ik niet. Nou ja, lijkt me sterkquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus je bakt wel gewoon vlees
Wat is het probleem dan? want dat 2e slaat niet op mij
Wat heb jij hier te zoeken ?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef aeque het volgende:
De legendarische rar. Bijna mythisch zelfs.
Ik hou van vleesquote:Op donderdag 20 november 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik been het zelfs voor je uit. Maar dat laatste geloof ik niet.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaam van mn vriend
Water en vuur gaan nog beter samen, denk ikquote:Op donderdag 20 november 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van vlees
En als er geen vertrouwen is gaat het zeker niet werken nee
Zo zie ik ons wel eigenlijk.... Fucking stoom als we samenkomenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Water en vuur gaan nog beter samen, denk ik.
Doe je nu huillie en ga je persoonlijk worden?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat heb jij hier te zoeken ?.
Beetje zeiken op mn post
Ik kan liever zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Mijn cavia's zijn lekker liever!
Mwa.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zie ik ons wel eigenlijk.... Fucking stoom als we samenkomen
Cavia'squote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Mijn cavia's zijn lekker liever!
Was enkel een mededeling. Huil niet zo over wat ik zeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je nu huillie en ga je persoonlijk worden?
Ik vraag je wat iets wat over de KPD gaat, hier te zoeken heeft.
Fixed.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zie ik ons wel eigenlijk.... Fucking stoom als we samen komen
Wat een leukerd!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaam van mn vriend
"WAT JIJ WILLEN?!"quote:
Lief beesiequote:
Ik was net koffie halen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Was enkel een mededeling. Huil niet zo over wat ik zeg.
Mooi tochquote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het prima. we gaan in januari naar een bungalowpark, hij regelt het vleesch en de salades etcen op hun verjaardag (zelfde dag jarig) smaakte alles uit zn slager prima
Er stond geen spatie tussen samen en komen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoooaaaaaah.
[..]
Wat heb je gefixed?
Ohquote:Op donderdag 20 november 2014 16:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Er stond geen spatie tussen samen en komen.
je vergeet een woordquote:Op donderdag 20 november 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Damn. Nee, dat gaat 'm niet worden
. Geen van beide, trouwens
.
Everyone likes having their tummy tickledquote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie Samzz dit wel doen eigenlijk
Dan heb je toch geen waakhond meer nodigquote:
Denk dat ik een jonkie had danquote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mits jong konijn, wordt al snel taai
Dat snap ik echt niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel. Al zou ik als waakhond eerder voor ganzen kiezen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen waakhond meer nodig
Al zal het je een fortuin kosten aan voeding denk ik
tja ze is geestelijk nogal instabiel en hij zag er leuk uit en het was in eerste instantie alleen voor de seksquote:Op donderdag 20 november 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet.In zo'n tindergesprek komt je werk e.d. toch vrij snel naar voren? Dan kap je het toch af als je hoort dat iemand slager is.
Kutbeesten, ganzen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Al zou ik als waakhond eerder voor ganzen kiezen.
Maken ook zo'n rotzooi als je er eentje onder de bus krijgtquote:
<Insert worstgrap here>quote:Op donderdag 20 november 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet.In zo'n tindergesprek komt je werk e.d. toch vrij snel naar voren? Dan kap je het toch af als je hoort dat iemand slager is.
Die rotzooi maak jij.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maken ook zo'n rotzooi als je er eentje onder de bus krijgt
Lijstjes/Eisen verdwijnen als sneeuw voor de zon als iemand leuk isquote:Op donderdag 20 november 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bepaalde eisen misschien...quote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Lijstjes/Eisen verdwijnen als sneeuw voor de zon als iemand leuk is
Auto gaan ze niet onder.... weg voorkantquote:Op donderdag 20 november 2014 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maken ook zo'n rotzooi als je er eentje onder de bus krijgt
Dan kom ik niet meer bij je in de bosjes stalkenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Al zou ik als waakhond eerder voor ganzen kiezen.
Win-win.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer bij je in de bosjes stalken
Dat komt pas na de ontmoeting...quote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Lijstjes/Eisen verdwijnen als sneeuw voor de zon als iemand leuk is
Zal je de ipgegevens even DM-en.. dacht dat je die ook wel hadquote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer bij je in de bosjes stalken
Daar heb ik de ganzen dan voor, hé. En die hebben geen dubbel motiefquote:Op donderdag 20 november 2014 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind je het geen prettig gevoel dat ik op je veiligheid let dan?
Of de foto's waren al echt heel bijzonderquote:Op donderdag 20 november 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat komt pas na de ontmoeting...
Maar als het in eerste instantie alleen voor de seks was dan begrijp ik het al beter.
Ik toch ook niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik de ganzen dan voor, hé. En die hebben geen dubbel motief.
Hadden ze maar het besef dat ze daardoor doodgaan, hé.quote:
Oh, dat vind je vast. Het feit dat ik me normaliter rustig omkleed voor een openstaand raam doet je vast helemaal niksquote:Op donderdag 20 november 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik toch ook niet?
Denken dat ik niet oprecht jouw veiligheid belangrijk vind
Dan draai ik me gewoon even om.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind je vast. Het feit dat ik me normaliter rustig omkleed voor een openstaand raam doet je vast helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan draai ik me gewoon even om.
Zo ben ik dan ook wel weer.UhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan draai ik me gewoon even om.
Zo ben ik dan ook wel weer.Geen opslag, alleen live meekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wie jij dan al die tijd bekeken hebt, maar mij iig niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Geen opslag, alleen live meekijken
Trust no one, Royke. Geloof mij maar.quote:
Dat is ook mijn motto normaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trust no one, Royke. Geloof mij maar.
Daarnaast, je kunt beter zelf kijken. rivalleke heeft niks.
Nou ja, niks wat elektronica in mijn huis betreft dan.quote:
Zou ik niet doen, want ganzenquote:Op donderdag 20 november 2014 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn motto normaal.
Maar goed, dan kom ik wel een keer zelf kijken.
* El_Thijs geeft Samzz een warme knuffelquote:
Same here, zo uit eten met een maat van mequote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 november 2014 17:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here, zo uit eten met een maat van me
Oh, dat themafeest is vandaag?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier!
Wij hebben naast diner en open bar ook moord ende doodslag.
Tof, jij ook veel plezier alvastquote:Op donderdag 20 november 2014 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier!
Wij hebben naast diner en open bar ook moord ende doodslag.
Yupquote:Op donderdag 20 november 2014 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat themafeest is vandaag?
Ik heb het tyfuskoud, dus lekker opwarmenquote:
Ohquote:Op donderdag 20 november 2014 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed ideeJammer dat het hier zo'n gekloot is om in bad te gaan.
Probeer het nog eens? Hier klopt niks vanquote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef twi het volgende:
In de Albert staan in het centrum van Praag en al enthousiast worden van AH Basic Bacon chips...
Klopt prima hoor. Praag is een stad, staan is het werkwoord en centrum is een specifiekere locatie aanduiding.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer het nog eens? Hier klopt niks van
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef twi het volgende:
In de Albert staan in het centrum van Praag en al enthousiast worden van AH Basic Bacon chips...
;D lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moest huilen bij het opstijgen van de zenuwen.maar het viel enorm mee en we waren er erg snel.
Welke is het?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:32 schreef Myraela het volgende:
We hebben ook het lekkerste biertje ooit ontdekt. Gelukkig al op de eerste avond.
Schreeuwde je als een klein meisje?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moest huilen bij het opstijgen van de zenuwen.maar het viel enorm mee en we waren er erg snel.
Oh, goed zoquote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
Je eerste keer?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
nee ik deed mijn ogen dicht en er liep een traantje uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schreeuwde je als een klein meisje?
Lees net dat het een limited edition biertje is.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:34 schreef twi het volgende:
Voor Watertornado: U Medvidku X-Gott.
Hemels.
Ach, ik vloog van de zomer voor het eerstquote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
nee ik deed mijn ogen dicht en er liep een traantje uit.![]()
Mijn moeder heeft vliegangst. Dat heb ik jaren aangehoord. Als je dan op je 22ste voor het eerst een vliegtuig instapt is dat best eng. Zal de volgende keer beter gaan.
Pas drie dagen uit. Heerlijk zoet! Best aan de prijs nog hier voor 45 czk voor 0,3Lquote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Lees net dat het een limited edition biertje is.
Ik las het net ja, schijnen maar 1000 flesjes van gebotteld te zijn. Althans, dat is wat ik over kan vinden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Pas drie dagen uit. Heerlijk zoet! Best aan de prijs nog hier voor 45 czk voor 0,3L
Normaal rond de 30 czk per 0,5L. Iets meer dan een euro.
Zodat je lekker stevig kunt eten en tegen elkaar aan kunt kruipen onder een deken op de bank.quote:
Oh.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat je lekker stevig kunt eten en tegen elkaar aan kunt kruipen onder een deken op de bank.
Prima, alleen nogal moequote:
Hoe bevalt praag? Al aan de' kasteelkant' geweest?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef twi het volgende:
Dat klinkt logisch,en toch mist er iets. Vreemd.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat je lekker stevig kunt eten en tegen elkaar aan kunt kruipen onder een deken op de bank.
Totaal niet cryptisch verder hoor Fax.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
Argh...must...resist.... kutstatus....FB....![]()
Je Deense heeft een relatie?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
Argh...must...resist.... kutstatus....FB....![]()
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 20 november 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je Deense heeft een relatie?
Klopt. Maar als je al koud bent, kan je aandoen wat je wilt, warm word je er niet zo snel van. Maar goed, bad heeft geholpen.quote:
Dude, zeg het gewoon of houd op te janken.quote:
Vervelend he?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, zeg het gewoon of houd op te janken.
Nog niet over haar heen?quote:
Hier kan ik het alleen mee eens zijn. Ondanks dat ik het zelf ook wel eens doe.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, zeg het gewoon of houd op te janken.
Vrouw.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervelend he?![]()
Ik zeg niksKutstatus, wil reageren maar dan lok ik vanalles uit
Ik ga mij meteen scheren.quote:
Nee, het interesseert me geen zier.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervelend he?![]()
Ik zeg niksKutstatus, wil reageren maar dan lok ik vanalles uit
Neuh ben er wel over heen nu. (hihaho no pun) Scheelt dat ze het zo druk heeft dat we toch nooit contact houden verder.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog niet over haar heen?
[..]
Hier kan ik het alleen mee eens zijn. Ondanks dat ik het zelf ook wel eens doe.
Wat zeur je dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het interesseert me geen zier.
Nietesquote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutje.
[..]
Nee, jij gedraagt je als een vrouw.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh ben er wel over heen nu. (hihaho no pun) Scheelt dat ze het zo druk heeft dat we toch nooit contact houden verder.
Ik zeur niet, ik zeg alleen wat.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zeur je dan?![]()
Je hebt het nu wel wat warmer gekregen he?
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax, man up and speak up, or shut the fuck up.
Fax doet wat hem goeddunktquote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax, man up and speak up, or shut the fuck up.
Ik behoud mij van enig commentaarquote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax doet wat hem goeddunkt. Zie waar het hem gebracht heeft tot nu toe
.
Een fuck geven heeft me ver gebracht jaquote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax doet wat hem goeddunkt. Zie waar het hem gebracht heeft tot nu toe
.
I wouldn't know. Ik ken je alleen maar als onuitstaanbaar ventje.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een fuck geven heeft me ver gebracht ja
Ja heerlijk is datquote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
I wouldn't know. Ik ken je alleen maar als onuitstaanbaar ventje.
Als dat je streven is, dan heb je die goed behaald, ja. Je hebt er wel je eigen glazen mee ingegooid, maar hé. Wat niet weet wat niet deert.quote:
Uhm neequote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat je streven is, dan heb je die goed behaald, ja. Je hebt er wel je eigen glazen mee ingegooid, maar hé. Wat niet weet wat niet deert.
Proost!quote:
Doe eens niet zo gemeen.quote:
Wat ga je voor leuks doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vet druk weekend wel. Maar toch iig geen werk.
Ja pest mij maar hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Morgen overdag valt nog wel mee, maar 's middags naar de kapper, dan wat drinken met mama, dan naar een concert. Zaterdag klussen bij mijn broer, 's avonds een verjaardag, zondag eerst oppassen tijdens de kerkdienst en dan op kraamvisite. En dan maandag weer aan het werk.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen?
Idem hier. Maar eerst morgen nog een dagje werken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Cheers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoef je je ook niet schuldig over te voelen. Maar je hoeft het ook niet in te wrijven.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe normaal ook fulltime werken, dus ga me niet schuldig voelen over mijn vrije vrijdag.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cheers!ProostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brrrquote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
Wat nou Emma Watson, gewoon Evanna Lynch
[ afbeelding ]
Maar gelukkig heb jij al een prachtvrouw in je leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij al een prachtvrouw in je leven.
O wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten boefjes!
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij al een prachtvrouw in je leven.
O wacht...
Wel een mooie bolideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind het erg kitsch.quote:
Wat een spook.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
Wat nou Emma Watson, gewoon Evanna Lynch
[ afbeelding ]
Grappig dat dit van jou afkomt, sommige dames die jij leuk vindt zijn zelf bijna spoken, zo mager.quote:
Over die laatste foto? Dat geloof ik ook wel ja. Al heeft ze wel echt hele lichte blauwe ogen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar is echt wel photoshop overheen geweest hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar is echt wel photoshop overheen geweest hoor....
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Over die laatste foto? Dat geloof ik ook wel ja. Al heeft ze wel echt hele lichte blauwe ogen.Er 'klopt' het een en ander niet aan haar gezicht maar toch vind ik het mooi om naar te kijken of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet om haar dunheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig dat dit van jou afkomt, sommige dames die jij leuk vindt zijn zelf bijna spoken, zo mager.
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Over die laatste foto? Dat geloof ik ook wel ja. Al heeft ze wel echt hele lichte blauwe ogen.Mooie vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Iedereen heeft een andere smaak gelukkig. Maar ik vind haar kwa gezicht wel wat hebben ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er 'klopt' het een en ander niet aan haar gezicht maar toch vind ik het mooi om naar te kijken of zo.
Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
Elke keer weer tegen de tranen vechten bij "over m'n lijk". Blijkbaar heb ik toch nog wat empathie.
Om die reden kijk ik dat soort programma's al niet. Ik ben een watje wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
Elke keer weer tegen de tranen vechten bij "over m'n lijk". Blijkbaar heb ik toch nog wat empathie.
Ik ben zwak, ik weet het.quote:
Serieus, wat is dit voor een minpuntquote:Prima product, geen negatieve eigenschappen ervaren. Je kunt zeggen de prijs, maar het is een a-merk product. Je mag verwachten dat de extra centjes ervoor zorgen dat er betere componenten worden gebruikt.
Anorexia nervosa is de term. Anorexia an sich is geen aandoening.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niet om haar dunheid.
Al geloof ik wel dat die actrice anorexia heeft gehad voordat ze rol kreeg.
Of euri's, gaan mijn nekharen ook van overeind staan.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
Oh ik heb zo'n hekel aan het woord centjes.
En centen? (en uiteraard ook dit woord gebruikt om "geld" uit te drukken, niet voor centen)quote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
Oh ik heb zo'n hekel aan het woord centjes.
Nee, centen vind ik ook minderquote:Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En centen? (en uiteraard ook dit woord gebruikt om "geld" uit te drukken, niet voor centen)
Je moet dan een zinnetje maken waarin alles verkleind wordtquote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef aeque het volgende:
Een collega van mij die krijgt de rillingen op zijn rug bij elk verklein woord. Waar centjes überhaupt al irritant is, heeft hij dat met alles.
Samskequote:
Dat hebben we al meerdere keren gedaan. Hij kan er gelukkig wel om lachen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet dan een zinnetje maken waarin alles verkleind wordt
"Je stoeltje staat niet goed voor je bureautje waardoor je je schermpje niet goed kunt zien, kereltje."quote:Op donderdag 20 november 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hebben we al meerdere keren gedaan. Hij kan er gelukkig wel om lachen.
In die richting ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Je stoeltje staat niet goed voor je bureautje waardoor je je schermpje niet goed kunt zien, kereltje."![]()
Ik ga ook die richting eens op.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
In die richting ja.
Maar nu ga ik toch maar eens naar bed!
In balans, is dit goed?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:37 schreef Fascination het volgende:
Wat voor oorlel hebben jullie?
[ afbeelding ]
Ik een aangegroeide.
De eerste.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:37 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een aangegroeide.
Oor in balansquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:37 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een aangegroeide.
Waar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:23 schreef artelligence het volgende:
Ik moet altijd gniffelen om mensen die en public (of op een forum) stellig andere mensen negatief beoordelen op hun uiterlijk. Vooral als ze zelf ook niet echt aantrekkelijk zijn.
Maar ik snap het wel. Ik val zelf ook niet op puntige knieën.
Een oordeel vellen /mening hebben kan altijd, ongeacht hoe je er zelf uit ziet. Mensen hebben nu eenmaal voorkeuren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:23 schreef artelligence het volgende:
Ik moet altijd gniffelen om mensen die en public (of op een forum) stellig andere mensen negatief beoordelen op hun uiterlijk. Vooral als ze zelf ook niet echt aantrekkelijk zijn.
Maar ik snap het wel. Ik val zelf ook niet op puntige knieën.
Ondanks je puntige knieen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Een oordeel vellen /mening hebben kan altijd, ongeacht hoe je er zelf uit ziet. Mensen hebben nu eenmaal voorkeuren.
Maar ik hou nog wel van je hoor art.
Het gaat op de manier waarop. Waarom iemand een raar kind noemen op basis van haar uiterlijk? Verwoordde het wellicht verkeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Een oordeel vellen /mening hebben kan altijd, ongeacht hoe je er zelf uit ziet. Mensen hebben nu eenmaal voorkeuren.
Maar ik hou nog wel van je hoor art.
De mijne? Ik heb geen puntige knieën...quote:
Ja ok daar kan ik je alleen maar gelijk geven. Maar ja internet helden he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het gaat op de manier waarop. Waarom iemand een raar kind noemen op basis van haar uiterlijk? Verwoordde het wellicht verkeerd.
En eh, natuurlijk heb ik ook mijn voorkeuren en vind ik iemand mooi of minder mooi.
Waar gaat dit over dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het gaat op de manier waarop. Waarom iemand een raar kind noemen op basis van haar uiterlijk? Verwoordde het wellicht verkeerd.
En eh, natuurlijk heb ik ook mijn voorkeuren en vind ik iemand mooi of minder mooi.
Wie zegt dat het niet gezegd mag worden?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:45 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Waarom mag er niet gezegd worden dat iemand een raar kind lijkt door uiterlijk?
Balans.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:37 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een aangegroeide.
En je wangetjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Mijn oren zijn een van de weinige dingen aan mezelf die ik redelijk perfect vind.
Blijf van mijn oor afquote:
Joh je bent keilekkerquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Mijn oren zijn een van de weinige dingen aan mezelf die ik redelijk perfect vind.
Dat dusquote:
Niet zo onzeker johquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |