Is dat een hint?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu een hond, maar als ik straks verhuisd ben gaat dat ism werk niet meer werken.
Terug naar mijn oudersquote:
Nope, eerder een oplossing.quote:
Goed dat je het zegt. Weg ermee.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, die foto in de OP is op de pc vele malen groter dan mobiel
De TT is multi-interpretabelquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hou ook van dieren(ook van dieren op mn bord trouwens
)
Vooral op bordquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hou ook van dieren(ook van dieren op mn bord trouwens
)
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan echt zo niet werken samen.
eet je geen vlees?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet mijn hond. Is van mijn zus die hem weer aan mijn ouders heeft gegeven en die weer aan mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien klink ik voorbarig, maar ik vind je hond wegdoen omdat je een nieuwe baan hebt echt zwaar belachelijk.
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slagerquote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enige reden dat ik geen hond heb.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien klink ik voorbarig, maar ik vind je hond wegdoen omdat je een nieuwe baan hebt echt zwaar belachelijk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slager![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |