Is dat een hint?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu een hond, maar als ik straks verhuisd ben gaat dat ism werk niet meer werken.
Terug naar mijn oudersquote:
Nope, eerder een oplossing.quote:
Goed dat je het zegt. Weg ermee.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, die foto in de OP is op de pc vele malen groter dan mobiel
De TT is multi-interpretabelquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hou ook van dieren(ook van dieren op mn bord trouwens
)
Vooral op bordquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hou ook van dieren(ook van dieren op mn bord trouwens
)
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan echt zo niet werken samen.
eet je geen vlees?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet mijn hond. Is van mijn zus die hem weer aan mijn ouders heeft gegeven en die weer aan mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien klink ik voorbarig, maar ik vind je hond wegdoen omdat je een nieuwe baan hebt echt zwaar belachelijk.
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slagerquote:Op donderdag 20 november 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enige reden dat ik geen hond heb.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien klink ik voorbarig, maar ik vind je hond wegdoen omdat je een nieuwe baan hebt echt zwaar belachelijk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slager![]()
Whahaquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vega, helemaal inc vegadaten.nl etc want dat was echt een must, nu heeft ze via tinder een relatie gekregen met een.... jawel slager![]()
De ironiequote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Planten op een verhoging zettenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ze m'n huis en planten opvreten anders had ik nu een konijn gehaald
Net als al die Teddy's, verschrikkelijk. Ik heb al ruzie met m'n ontplofte cavia's en die zijn niet eens zo erg.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
die onderstemn vriend heeft in konijnenopvang gewerkt, leuk van die angorakonijnen maar dan moet je wel vachtonderhoud willen doen.
ik vind het prima. we gaan in januari naar een bungalowpark, hij regelt het vleesch en de salades etcquote:
Oh. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Is niet mijn hond. Is van mijn zus die hem weer aan mijn ouders heeft gegeven en die weer aan mij.
Hond gaat weer terug naar mijn ouders.
Whahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja dat wordt er niet mooier op. Als ze erbij willen, komen ze erbijquote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Planten op een verhoging zetten
Logischquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Weet ik, heb het wel eens gezien. Alleen meer vacht dan beest. Voor mij of een Vlaamse, of een dwergje.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
die onderstemn vriend heeft in konijnenopvang gewerkt, leuk van die angorakonijnen maar dan moet je wel vachtonderhoud willen doen.
Ze vinden alles!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wordt er niet mooier op. Als ze erbij willen, komen ze erbij
Nee. Overigens heb ik niks tegen wel vlees eten. Maar ik houd niet van mensen hun maaltijd als verloren beschouwen als er geen vlees op hun bord ligt.quote:
Een reus en een dwerg, die noem je dan resp. Mini en Maxiquote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik, heb het wel eens gezien. Alleen meer vacht dan beest. Voor mij of een Vlaamse, of een dwergje.
Oke dus je bakt wel gewoon vleesquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Overigens heb ik niks tegen wel vlees eten. Maar ik houd niet van mensen hun maaltijd als verloren beschouwen als er geen vlees op hun bord ligt.
Dat trek je er toch gewoon uit?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Ja, en een normale die we Medium noemenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een reus en een dwerg, die noem je dan resp. Mini en Maxi.
Ik been het zelfs voor je uit. Maar dat laatste geloof ik niet. Nou ja, lijkt me sterkquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus je bakt wel gewoon vlees
Wat is het probleem dan? want dat 2e slaat niet op mij
Wat heb jij hier te zoeken ?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef aeque het volgende:
De legendarische rar. Bijna mythisch zelfs.
Ik hou van vleesquote:Op donderdag 20 november 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik been het zelfs voor je uit. Maar dat laatste geloof ik niet.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaam van mn vriend
Water en vuur gaan nog beter samen, denk ikquote:Op donderdag 20 november 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van vlees
En als er geen vertrouwen is gaat het zeker niet werken nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |