Dat heeft mijn lippen nou nog nooit verlatenquote:Op donderdag 20 november 2014 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik roep soms als ik heel boos ben 'kankerzooi'. Ik woon te lang in Rotterdam denk ik.
De mijne ook niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heeft mijn lippen nou nog nooit verlaten
Achgut! Ja, dat krijg je in een maatschappij die geregeerd word door angst!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:14 schreef Lonaa het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)n-enschede-1.4636610
Nee man, dat vloekt!! Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Vond ik ook! Ik vind de kleur die bietjes afgeven echt prachtig.
ik heb altijd het idee dat je 53 bent en grijs en wijs en netjes enzo. maar dat klopt dus niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:41 schreef RobinOok het volgende:
We hebben een nieuwe collega op onze afdeling, die is lichtelijk gristelijk en die hoor ik nog wel eens "nou nou nou nou" zeggen. Maar ja, ik kan (zeker op mijn werk) gewoon niet niet vloeken. Ik vloek en tier als een bootwerker: godverdegodverdegodver! Kut is slechts een stopwoordje. Als er iets is zeg ik kutkankertyphuszooi. En iedereen noem ik hoerrrrrrr. Hahaha. Ik heb er zelf eigenlijk best wel schik mee en de meesten zijn er wel enigzins aan gewend ondertussen. Haha. Errug.
Ik scheld trouwens nog het meeste op mijzelf op een dag. Stom kutwijf, mompel ik dan, achter mijn schermpje. Ook daar zijn ze aan gewend.
Jawel hoor. Klopt redelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:43 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat je 53 bent en grijs en wijs en netjes enzo. maar dat klopt dus niet?
omg ik ga vanavond 3 extra weesgegroetjes voor je zielleheil doen!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jawel hoor. Klopt redelijk.
Alleen vloek ik dus als een bootwerker.
Heeft geen nut joh. Hoeft echt niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
omg ik ga vanavond 3 extra weesgegroetjes voor je zielleheil doen!
Oh?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Vooral als ik aan het klussen ben en er wil iets totaal niet ga ik schelden op mezelf.
Dat is nou ook weer de andere kant van het spectrum.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef RobinOok het volgende:
Hahaha. Die van mij is het ondertussen gewend, die vat helemaal niks meer persoonlijk op.
Dag.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb gisteren een ei gegeten van de kippenhouderij die vandaag in het nieuws is.
/vaarwel
Live dangerousquote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb gisteren een ei gegeten van de kippenhouderij die vandaag in het nieuws is.
/vaarwel
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, je moet toch ergens dood aan gaan! Eitje toch?
Waarom verdrietig? Zoals een bekend generaal ooit zei: "It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived". Nu is FFT weliswaar geen man, maar het gaat hier om het idee hequote:
Je mag toch best 1 traantje laten als iemand doodgaat? Dat sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom verdrietig? Zoals een bekend generaal ooit zei: "It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived". Nu is FFT weliswaar geen man, maar het gaat hier om het idee he
Moest al aan je denken en dacht heel even dat je vader ook in beeld kwam bij het Journaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
/vaarwel
als enige haan in het kippenhok?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest al aan je denken en dacht heel even dat je vader ook in beeld kwam bij het Journaal.
Maar voorlopig gaan er alleen kippen/pluimvee aan dood en hoef jij jouw eitjes niet te laten staan.
quote:
de duutser roept tegenwoordig "Godverdoeje"...quote:Op donderdag 20 november 2014 18:01 schreef minilot het volgende:
Mijn lief zegt soms "kutzooi!" als het tegen zit, en dat vind ik zo lekker retro klinken!
En ik vloek altijd nog in het nederlands. Tellen ook trouwens. Kut, shit (ok, geen nederlands), en shitzooi zijn hier favoriet. Als ik echt boos ben op iemand, dan godverdomme.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de duutser roept tegenwoordig "Godverdoeje"...
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef AnneX het volgende:
Gaat het over vloeken vandaag?![]()
Liever niet, ofschoon alle genoemde kreten er wel eens uitkomen.
Goed geleerd inmiddels van ooit katholieke mn.X.
Blijkbaar kunnen die het heel goed.
Dat het jullie bespaard moge blijven: Mantelzorg.
Vertelquote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef AnneX het volgende:
Dat het jullie bespaard moge blijven: Mantelzorg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:40 schreef golfer het volgende:
Ja, nou willen we het godverdegodver tyfushoerenkutzooi wel weten.(geluid van een haagse deurbel) zo kan i wel weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Uhmmmm, je bent altijd klaarwakker om deze tijd, dat komt niet door de koffiequote:Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik had koffie om 3 uur en ik voel me nog klaar wakker. Meh.
Normaal voel ik me wel wat moe, nu niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmmm, je bent altijd klaarwakker om deze tijd, dat komt niet door de koffie
Allemaal sinterklaasliedjes aan elkaar geregen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zeg snel 'fuck' of 'kut'. Vind t zelf geen ramp, alleen vloeken vind ik lelijk (is er vroeger ingestampt).
En ik leef nog steedsLekker gerepeteerd vnv voor de Pietenshow vlg week zaterdag. Afgrijselijke medley maar goed, tis een Pietenlied.
Househits van vroeger in een Sinterklaasjasje. Vreselijk... en dat een uur lang.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal sinterklaasliedjes aan elkaar geregen?
::Dquote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Househits van vroeger in een Sinterklaasjasje. Vreselijk... en dat een uur lang.
Geen paniek meerquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik het kerstdiner bijna compleet heb!
Nu komt de 'hoeveel moet ik kopen, wanneer ga ik dat doen en hoe ga ik in hemelsnaam 7 gangen + amuse en koffie met wat lekkers maken in mijn keuken, en bovenal, waar laat ik het in de koelkast?!quote:
Mja. Tafelmodel hierzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, het kerstkoelkastprobleemHebben wij ook elk jaar weer last van
Maar het wordt wel een uitdaging.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat doe ik ook wel, spullen in een andere kamer waar geen verwarming aan staat.
Klopt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Drank buiten de koelkast helpt en idd, dingen buiten zetten. Maar je hebt nog ff
Maar zat jouw Pa nou in het Journaal of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten nu ook bij Late Night.
Snap alleen niet dat ze het Ter Aar noemen![]()
Langeraar is het
Dit geeft alleen maar aan hoe vaak de media er naast zit. Met namen, plaatsen, gebeurtenissen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten nu ook bij Late Night.
Snap alleen niet dat ze het Ter Aar noemen![]()
Langeraar is het
Huh?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele bekende problemen! Zodra ik daaraan begin te denken blijf ik stressen tot t zover is dus heb mezelf opgelegd pas een of 2 weken van tevoren erover na te denken!
Als ik er serieus stress van zou hebben zou ik dat ook niet doen idd. Heb al genoeg stress van andere dingen, hoeft niks bij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Waarom is het toch altijd stress als mensen in de kerstkookmodus geraken![]()
![]()
En dan zeggen : ik ben zo blij als het weer 'achter de rug' is.
Waarom begin je dan elk jaar weer aan dat - opgelegde omdat het zo heurt- hele circus
reden waarom ik dit jaar geen zin heb de hele familie te bekoken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik er serieus stress van zou hebben zou ik dat ook niet doen idd. Heb al genoeg stress van andere dingen, hoeft niks bij.
Ik snap de stress niet zo, maar dan stress ik ook niet over iets als een kerstmaaltijd en zo klaar maken. Stress over andere belangrijke dingen snap ik wel, maar dit is (sorry alvastquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Waarom begin je dan elk jaar weer aan dat - opgelegde omdat het zo heurt- hele circus
Nja daar heb ik geen tijd voor eigenlijk. Moet hier de hele dag beschikbaar zijn en coördineren en zo.. ik ben uiteraard onmisbaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Van alcohol slaap ik altijd als doornroosjeMaar jij hebt dus moe wakker gelegen? Doe je toch een dutje van een half uur oid halverwege de dag? Mij helpt dat wel.
Agreed. Maar toch wil je het zo goed mogelijk doen en mijn stress met koken van dat soort dingen (toch wat duurder / ander vlees etc) ontstaat meestal als ik het idee heb dat het niet goed gaatquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de stress niet zo, maar dan stress ik ook niet over iets als een kerstmaaltijd en zo klaar maken. Stress over andere belangrijke dingen snap ik wel, maar dit is (sorry alvast) totaal niet belangrijk.
Het is geen stress, maar bijna een kinderlijk enthousiasme.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Oe, wat had je precies?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
Durf je het kersttopic al weer in?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.![]()
Al probeer ik er net als FFt nu nog niet te hard aan te denken, pas ná Sinterklaas, want er is ook nog de extreme Sinterklaassuprisemaakstress (iedereen in mijn schoonfamilie neemt er steevast diverse vrije dagen voor op!)
Dit jaar is het wel extra spannend want het is voor het eerst ooit bij mij thuis. Op eerste kerstdag komen mijn ouders en broertje en die lusten niks dus dat is sowieso een uitdaging (en mijn moeder heeft een tikkie smetvrees, dus voel ik de onbedwingbare neiging om mijn huis dan maar voor één keer heel hard te gaan schrobben voordat ze komt) en op tweede kerstdag mag ik voor, jawel, zestien stuks veelvraten schoonfamilie koken.
Aaaaaaa!
En ja, dat vind ik allemaal doodeng, en als het om eten koken voor anderen gaat ben ik hysterisch perfectionistisch dus ik denk niet dat ik slaap vanaf, zeg, tien december.
Maar goed, de rest van het jaar is voor mij dusdanig relaxed en wordt er door niemand wat dan ook van me verwacht, dus het is wel prima. En ik vind het naast eng en stressvol óók gewoon superleuk om eten te verzinnen, oefenen en uiteindelijk te zien wat iedereen er van vindt.
Aawh.quote:
Nodig een zooi FOK-kers uit als test. Als je dat overleeft, overleef je de rest ook welquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.![]()
Al probeer ik er net als FFt nu nog niet te hard aan te denken, pas ná Sinterklaas, want er is ook nog de extreme Sinterklaassuprisemaakstress (iedereen in mijn schoonfamilie neemt er steevast diverse vrije dagen voor op!)
Dit jaar is het wel extra spannend want het is voor het eerst ooit bij mij thuis. Op eerste kerstdag komen mijn ouders en broertje en die lusten niks dus dat is sowieso een uitdaging (en mijn moeder heeft een tikkie smetvrees, dus voel ik de onbedwingbare neiging om mijn huis dan maar voor één keer heel hard te gaan schrobben voordat ze komt) en op tweede kerstdag mag ik voor, jawel, zestien stuks veelvraten schoonfamilie koken.
Aaaaaaa!
En ja, dat vind ik allemaal doodeng, en als het om eten koken voor anderen gaat ben ik hysterisch perfectionistisch dus ik denk niet dat ik slaap vanaf, zeg, tien december.
Maar goed, de rest van het jaar is voor mij dusdanig relaxed en wordt er door niemand wat dan ook van me verwacht, dus het is wel prima. En ik vind het naast eng en stressvol óók gewoon superleuk om eten te verzinnen, oefenen en uiteindelijk te zien wat iedereen er van vindt.
Alsof ik dat er óók nog bij kan hebben!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nodig een zooi FOK-kers uit als test. Als je dat overleeft, overleef je de rest ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |