Normaal voel ik me wel wat moe, nu niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmmm, je bent altijd klaarwakker om deze tijd, dat komt niet door de koffie
Allemaal sinterklaasliedjes aan elkaar geregen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zeg snel 'fuck' of 'kut'. Vind t zelf geen ramp, alleen vloeken vind ik lelijk (is er vroeger ingestampt).
En ik leef nog steedsLekker gerepeteerd vnv voor de Pietenshow vlg week zaterdag. Afgrijselijke medley maar goed, tis een Pietenlied.
Househits van vroeger in een Sinterklaasjasje. Vreselijk... en dat een uur lang.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal sinterklaasliedjes aan elkaar geregen?
::Dquote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Househits van vroeger in een Sinterklaasjasje. Vreselijk... en dat een uur lang.
Geen paniek meerquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik het kerstdiner bijna compleet heb!
Nu komt de 'hoeveel moet ik kopen, wanneer ga ik dat doen en hoe ga ik in hemelsnaam 7 gangen + amuse en koffie met wat lekkers maken in mijn keuken, en bovenal, waar laat ik het in de koelkast?!quote:
Mja. Tafelmodel hierzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, het kerstkoelkastprobleemHebben wij ook elk jaar weer last van
Maar het wordt wel een uitdaging.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat doe ik ook wel, spullen in een andere kamer waar geen verwarming aan staat.
Klopt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Drank buiten de koelkast helpt en idd, dingen buiten zetten. Maar je hebt nog ff
Maar zat jouw Pa nou in het Journaal of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten nu ook bij Late Night.
Snap alleen niet dat ze het Ter Aar noemen![]()
Langeraar is het
Dit geeft alleen maar aan hoe vaak de media er naast zit. Met namen, plaatsen, gebeurtenissen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten nu ook bij Late Night.
Snap alleen niet dat ze het Ter Aar noemen![]()
Langeraar is het
Huh?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele bekende problemen! Zodra ik daaraan begin te denken blijf ik stressen tot t zover is dus heb mezelf opgelegd pas een of 2 weken van tevoren erover na te denken!
Als ik er serieus stress van zou hebben zou ik dat ook niet doen idd. Heb al genoeg stress van andere dingen, hoeft niks bij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Waarom is het toch altijd stress als mensen in de kerstkookmodus geraken![]()
![]()
En dan zeggen : ik ben zo blij als het weer 'achter de rug' is.
Waarom begin je dan elk jaar weer aan dat - opgelegde omdat het zo heurt- hele circus
reden waarom ik dit jaar geen zin heb de hele familie te bekoken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik er serieus stress van zou hebben zou ik dat ook niet doen idd. Heb al genoeg stress van andere dingen, hoeft niks bij.
Ik snap de stress niet zo, maar dan stress ik ook niet over iets als een kerstmaaltijd en zo klaar maken. Stress over andere belangrijke dingen snap ik wel, maar dit is (sorry alvastquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Waarom begin je dan elk jaar weer aan dat - opgelegde omdat het zo heurt- hele circus
Nja daar heb ik geen tijd voor eigenlijk. Moet hier de hele dag beschikbaar zijn en coördineren en zo.. ik ben uiteraard onmisbaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Van alcohol slaap ik altijd als doornroosjeMaar jij hebt dus moe wakker gelegen? Doe je toch een dutje van een half uur oid halverwege de dag? Mij helpt dat wel.
Agreed. Maar toch wil je het zo goed mogelijk doen en mijn stress met koken van dat soort dingen (toch wat duurder / ander vlees etc) ontstaat meestal als ik het idee heb dat het niet goed gaatquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de stress niet zo, maar dan stress ik ook niet over iets als een kerstmaaltijd en zo klaar maken. Stress over andere belangrijke dingen snap ik wel, maar dit is (sorry alvast) totaal niet belangrijk.
Het is geen stress, maar bijna een kinderlijk enthousiasme.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Oe, wat had je precies?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
Durf je het kersttopic al weer in?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.![]()
Al probeer ik er net als FFt nu nog niet te hard aan te denken, pas ná Sinterklaas, want er is ook nog de extreme Sinterklaassuprisemaakstress (iedereen in mijn schoonfamilie neemt er steevast diverse vrije dagen voor op!)
Dit jaar is het wel extra spannend want het is voor het eerst ooit bij mij thuis. Op eerste kerstdag komen mijn ouders en broertje en die lusten niks dus dat is sowieso een uitdaging (en mijn moeder heeft een tikkie smetvrees, dus voel ik de onbedwingbare neiging om mijn huis dan maar voor één keer heel hard te gaan schrobben voordat ze komt) en op tweede kerstdag mag ik voor, jawel, zestien stuks veelvraten schoonfamilie koken.
Aaaaaaa!
En ja, dat vind ik allemaal doodeng, en als het om eten koken voor anderen gaat ben ik hysterisch perfectionistisch dus ik denk niet dat ik slaap vanaf, zeg, tien december.
Maar goed, de rest van het jaar is voor mij dusdanig relaxed en wordt er door niemand wat dan ook van me verwacht, dus het is wel prima. En ik vind het naast eng en stressvol óók gewoon superleuk om eten te verzinnen, oefenen en uiteindelijk te zien wat iedereen er van vindt.
Aawh.quote:
Nodig een zooi FOK-kers uit als test. Als je dat overleeft, overleef je de rest ook welquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.![]()
Al probeer ik er net als FFt nu nog niet te hard aan te denken, pas ná Sinterklaas, want er is ook nog de extreme Sinterklaassuprisemaakstress (iedereen in mijn schoonfamilie neemt er steevast diverse vrije dagen voor op!)
Dit jaar is het wel extra spannend want het is voor het eerst ooit bij mij thuis. Op eerste kerstdag komen mijn ouders en broertje en die lusten niks dus dat is sowieso een uitdaging (en mijn moeder heeft een tikkie smetvrees, dus voel ik de onbedwingbare neiging om mijn huis dan maar voor één keer heel hard te gaan schrobben voordat ze komt) en op tweede kerstdag mag ik voor, jawel, zestien stuks veelvraten schoonfamilie koken.
Aaaaaaa!
En ja, dat vind ik allemaal doodeng, en als het om eten koken voor anderen gaat ben ik hysterisch perfectionistisch dus ik denk niet dat ik slaap vanaf, zeg, tien december.
Maar goed, de rest van het jaar is voor mij dusdanig relaxed en wordt er door niemand wat dan ook van me verwacht, dus het is wel prima. En ik vind het naast eng en stressvol óók gewoon superleuk om eten te verzinnen, oefenen en uiteindelijk te zien wat iedereen er van vindt.
Alsof ik dat er óók nog bij kan hebben!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nodig een zooi FOK-kers uit als test. Als je dat overleeft, overleef je de rest ook wel
Het heette curry kofta en het was schaap. Meer weet ik niet. De Sikh die er zaten hadden het ook. Redelijk heet, niet teveel. Echt heel lekker.quote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aawh.
Ik heb wel vandaag of morgen je creatieve hulp nodig voor wat details enzo hoor!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Alsof ik dat er óók nog bij kan hebben!
Oke, komt ie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |