Uhmmmm, je bent altijd klaarwakker om deze tijd, dat komt niet door de koffiequote:Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik had koffie om 3 uur en ik voel me nog klaar wakker. Meh.
Normaal voel ik me wel wat moe, nu niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmmm, je bent altijd klaarwakker om deze tijd, dat komt niet door de koffie
Allemaal sinterklaasliedjes aan elkaar geregen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zeg snel 'fuck' of 'kut'. Vind t zelf geen ramp, alleen vloeken vind ik lelijk (is er vroeger ingestampt).
En ik leef nog steedsLekker gerepeteerd vnv voor de Pietenshow vlg week zaterdag. Afgrijselijke medley maar goed, tis een Pietenlied.
Househits van vroeger in een Sinterklaasjasje. Vreselijk... en dat een uur lang.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal sinterklaasliedjes aan elkaar geregen?
::Dquote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Househits van vroeger in een Sinterklaasjasje. Vreselijk... en dat een uur lang.
Geen paniek meerquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik het kerstdiner bijna compleet heb!
Nu komt de 'hoeveel moet ik kopen, wanneer ga ik dat doen en hoe ga ik in hemelsnaam 7 gangen + amuse en koffie met wat lekkers maken in mijn keuken, en bovenal, waar laat ik het in de koelkast?!quote:
Mja. Tafelmodel hierzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, het kerstkoelkastprobleemHebben wij ook elk jaar weer last van
Maar het wordt wel een uitdaging.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat doe ik ook wel, spullen in een andere kamer waar geen verwarming aan staat.
Klopt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Drank buiten de koelkast helpt en idd, dingen buiten zetten. Maar je hebt nog ff
Maar zat jouw Pa nou in het Journaal of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten nu ook bij Late Night.
Snap alleen niet dat ze het Ter Aar noemen![]()
Langeraar is het
Dit geeft alleen maar aan hoe vaak de media er naast zit. Met namen, plaatsen, gebeurtenissen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten nu ook bij Late Night.
Snap alleen niet dat ze het Ter Aar noemen![]()
Langeraar is het
Huh?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele bekende problemen! Zodra ik daaraan begin te denken blijf ik stressen tot t zover is dus heb mezelf opgelegd pas een of 2 weken van tevoren erover na te denken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |