Kom maar opquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aawh.
Ik heb wel vandaag of morgen je creatieve hulp nodig voor wat details enzo hoor!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Alsof ik dat er óók nog bij kan hebben!
Oke, komt ie:quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:42 schreef Bramito het volgende:
Steak tartare van hert. Wow... Ik zit meteen te kwijlen.
Was ik inderdaad van plan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:46 schreef minilot het volgende:
(Zullen we dit even transporteren naar het Kersttopic Lonaa? Jij je vraag en ik het antwoord. Kan er verder meegedacht worden)
The blessing of AD(H)D!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.![]()
Waar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:22 schreef Bramito het volgende:
[..]
Het heette curry kofta en het was schaap. Meer weet ik niet. De Sikh die er zaten hadden het ook. Redelijk heet, niet teveel. Echt heel lekker.
Haha, wie weet. Ik heb sowieso wel de neiging om dingen op te zoeken die ik eigenlijk heel eng vind. Beter dat dat tot uiting komt in een kerstetentje organiseren voor schoon- en eigen familie dan dat ik toch eens heroïne probeer of de HEMA ga overvallen, dunkt mequote:
Namen en rugnummers?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
Ja verdorie. Beste curry ooit gegeten en het dan geheim houden waar dat was, dat kan niet hoorquote:
Uhm...een vliegticket naar spanje is nou ook weer niet zo duur he?quote:
Lijkt me serieus een gillerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:42 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. Hoe tof zou een SC-schoolreisje naar Spanje voor De Beste Curry wel niet wezen?
Zou echt wel awesome zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me serieus een gillerRestaurant afhuren voor een avond want de FOK CUL-SC komt eten
En dan met z'n allen in een vliegtuig of bus naar Spanje
Vliegen met Ryanair of een andere goedkope aanbieder is goedkoper dan met een busje rijden en aan de reis alleen een paar vakantiedagen kwijt zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:44 schreef minilot het volgende:
Vliegen = geen schoolreisje!![]()
Lekker met een busje!![]()
Samen zingen en samen snacken en slapen op smutzige parkeerplaatsen
Hangt er nog vanaf waar je in Spanje moet zijn hè? Restaurant zal niet bovenop het vliegveld zitten. Met een troep mensen met het openbaar vervoer of ter plekke alsnog een busje huren is ook niet handig/voordelig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vliegen met Ryanair of een andere goedkope aanbieder is goedkoper dan met een busje rijden en aan de reis alleen een paar vakantiedagen kwijt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |