quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:42 schreef Bramito het volgende:
Steak tartare van hert. Wow... Ik zit meteen te kwijlen.
Was ik inderdaad van plan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:46 schreef minilot het volgende:
(Zullen we dit even transporteren naar het Kersttopic Lonaa? Jij je vraag en ik het antwoord. Kan er verder meegedacht worden)
The blessing of AD(H)D!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen enkele vorm van stress, dus de !!!KERSTPANIEK!!!!1!!! is wat dat betreft een welkome afwisseling.![]()
Waar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:22 schreef Bramito het volgende:
[..]
Het heette curry kofta en het was schaap. Meer weet ik niet. De Sikh die er zaten hadden het ook. Redelijk heet, niet teveel. Echt heel lekker.
Haha, wie weet. Ik heb sowieso wel de neiging om dingen op te zoeken die ik eigenlijk heel eng vind. Beter dat dat tot uiting komt in een kerstetentje organiseren voor schoon- en eigen familie dan dat ik toch eens heroïne probeer of de HEMA ga overvallen, dunkt mequote:
Namen en rugnummers?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
Ja verdorie. Beste curry ooit gegeten en het dan geheim houden waar dat was, dat kan niet hoorquote:
Uhm...een vliegticket naar spanje is nou ook weer niet zo duur he?quote:
Lijkt me serieus een gillerquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:42 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. Hoe tof zou een SC-schoolreisje naar Spanje voor De Beste Curry wel niet wezen?
Zou echt wel awesome zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me serieus een gillerRestaurant afhuren voor een avond want de FOK CUL-SC komt eten
En dan met z'n allen in een vliegtuig of bus naar Spanje
Vliegen met Ryanair of een andere goedkope aanbieder is goedkoper dan met een busje rijden en aan de reis alleen een paar vakantiedagen kwijt zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:44 schreef minilot het volgende:
Vliegen = geen schoolreisje!![]()
Lekker met een busje!![]()
Samen zingen en samen snacken en slapen op smutzige parkeerplaatsen
Hangt er nog vanaf waar je in Spanje moet zijn hè? Restaurant zal niet bovenop het vliegveld zitten. Met een troep mensen met het openbaar vervoer of ter plekke alsnog een busje huren is ook niet handig/voordelig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vliegen met Ryanair of een andere goedkope aanbieder is goedkoper dan met een busje rijden en aan de reis alleen een paar vakantiedagen kwijt zijn
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:44 schreef minilot het volgende:
Vliegen = geen schoolreisje!![]()
Lekker met een busje!![]()
Samen zingen en samen snacken en slapen op smutzige parkeerplaatsen
Ja, maar als we dáár helemaal naartoe moeten met een busje zijn we nooit op tijd terug voor kerstmis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:54 schreef golfer het volgende:
Het idee om voor een curry naar Spanje te gaan. Net zoals je naar India gaat om tapas te eten.
India heeft blijkbaar geen met de auto toegankelijke grenzen met Pakistan, Nepal, en China.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar als we dáár helemaal naartoe moeten met een busje zijn we nooit op tijd terug voor kerstmis.
Ik heb ook geen rijbewijs. Zorgen wij voor de hapjesvoorziening, ok?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(als ik een rijbewijs zou hebben, op de scooter is het nogal een lange zit).
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rijbewijs. Zorgen wij voor de hapjesvoorziening, ok?
een zakenjet afhuren met een groep is goedkoper en sneller.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vliegen met Ryanair of een andere goedkope aanbieder is goedkoper dan met een busje rijden en aan de reis alleen een paar vakantiedagen kwijt zijn
Now we're talking!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:28 schreef z80 het volgende:
een zakenjet afhuren met een groep is goedkoper en sneller.
geen gezeur op de luchthaven en ruime zitplaatsen aan boord.
Vraag ik me ook altijd af, kan trouwens nog erger, Duitse Radio..quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef minilot het volgende:
(Studio Brussel draait potverdorie echt alleen maar heel erg goeie muziek, in álle genres. Waarom hebben we in Nederland nou niet ook zo'n radiozender?)
Wat is daar zo beroerd aan dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag ik me ook altijd af, kan trouwens nog erger, Duitse Radio..
En dan kunnen we ook zelf ons eten regelenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:28 schreef z80 het volgende:
[..]
een zakenjet afhuren met een groep is goedkoper en sneller.
geen gezeur op de luchthaven en ruime zitplaatsen aan boord.
Eens. Of je nu 2, 3fm, Saai, Veronica, Q of 538 opzet. Er is een klein accentsverschilletje, maar het is allemaal eenheidsworst helaas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef minilot het volgende:
(Studio Brussel draait potverdorie echt alleen maar heel erg goeie muziek, in álle genres. Waarom hebben we in Nederland nou niet ook zo'n radiozender?)
Net als de krantenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Of je nu 2, 3fm, Saai, Veronica, Q of 538 opzet. Er is een klein accentsverschilletje, maar het is allemaal eenheidsworst helaas.
Zelfs op radio 6 de Soul en Jazz zender is er weinig ruimte voor de extremen van het genre. Paar uurtjes in het weekend en dat is het.quote:
lekker allemaal in het midden zittenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Zelfs op radio 6 de Soul en Jazz zender is er weinig ruimte voor de extremen van het genre. Paar uurtjes in het weekend en dat is het.
In België is de positionering van de radiozenders voor mijn gevoel beter. Daar durven zenders echt een positie in te nemen en dat is de hele dag merken. In NL is dat nauwelijks.
Meeste mensen die het 'wel aardig vinden' en luisteren. Alles gewoon alleen maken voor de grootste groep mensen, krijg je idd allemaal eenheidsworstquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
lekker allemaal in het midden zitten
Smaakpaneleffect, daarom smaakt bliksoep allemaal hetzelfde en de pakjes saus allemaal naar maggiequote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste mensen die het 'wel aardig vinden' en luisteren. Alles gewoon alleen maken voor de grootste groep mensen, krijg je idd allemaal eenheidsworst
Vervolg!quote:Op donderdag 20 november 2014 09:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wordt echt geschift van die lui in India waar we mee moeten werken. Ze kunnen geen Engels (het lijkt alsof ze het vloeiend spreken/schrijven, maar begrijpen wat ze zeggen of wat je zegt doen ze niet; aangezien voor hun Engels ook de enige gemeenschappelijke taal onderling is, levert dat dus flinke chaos op).
Zo had ik eerder deze week een verzoek tot het aanpassen van een distributielijst voor email, de mensen die er in stonden wilde graag dat dit een shared mailbox zou worden. Daarvoor moeten we de lijst verwijderen, een mailbox aanmaken, en de users die op de lijst stonden rechten geven op de mailbox.
Prima, alleen stond de lijst in een andere regio (UK) en daar heb ik geen rechten op. Incident naar Regional verplaatst, en toen werd hij opgepakt door onze outsource-vrienden in Bangalore.
Dag later een mailtje van mijn grootste vriendin daar. "The user you want added to the distribution list is already on the list, can we close the incident?"![]()
Uitgelegd dat het gaat om een verandering van distributielijst naar mailbox, en dat het incident dus niet gesloten kan worden en dat het logisch is dat de users al op de lijst staan.
"I can not create the mailbox, a distributionlist with the same name already exists! Please ask user for an alternative name"![]()
![]()
Nogmaals het probleem uitgelegd, en toen kreeg ik hem weer terug met "As the name already exists, shall we call it naamvandemailbox1 instead?".
Om gestoord van te worden.
quote:Hi R,
Please replace the Distribution list with a group mailbox and add it to the listed users' outlook.
Kr,
Jeroen
Godskolerequote:Hi ,
Shared mailbox has been created with e-mail id afdelingsnaam_1@bedrijfsnaam.com and all the above mentioned users are added.
Kindly ask the user to restart outlook and check,however it will take some to sync.
Regards,
R
Ken ik niet, soort Wargames?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef minilot het volgende:
Zo, iedereen op kantoor is vertrokken behalve ik.
Ik vind het tijd voor, met dank aan PopcornTime, een cultklassieker:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hackers_(film)
[ afbeelding ]
Luchtiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ken ik niet, soort Wargames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |