Dat is nou ook weer de andere kant van het spectrum.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef RobinOok het volgende:
Hahaha. Die van mij is het ondertussen gewend, die vat helemaal niks meer persoonlijk op.
Dag.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb gisteren een ei gegeten van de kippenhouderij die vandaag in het nieuws is.
/vaarwel
Live dangerousquote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb gisteren een ei gegeten van de kippenhouderij die vandaag in het nieuws is.
/vaarwel
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, je moet toch ergens dood aan gaan! Eitje toch?
Waarom verdrietig? Zoals een bekend generaal ooit zei: "It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived". Nu is FFT weliswaar geen man, maar het gaat hier om het idee hequote:
Je mag toch best 1 traantje laten als iemand doodgaat? Dat sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom verdrietig? Zoals een bekend generaal ooit zei: "It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived". Nu is FFT weliswaar geen man, maar het gaat hier om het idee he
Moest al aan je denken en dacht heel even dat je vader ook in beeld kwam bij het Journaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
/vaarwel
als enige haan in het kippenhok?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest al aan je denken en dacht heel even dat je vader ook in beeld kwam bij het Journaal.
Maar voorlopig gaan er alleen kippen/pluimvee aan dood en hoef jij jouw eitjes niet te laten staan.
quote:
de duutser roept tegenwoordig "Godverdoeje"...quote:Op donderdag 20 november 2014 18:01 schreef minilot het volgende:
Mijn lief zegt soms "kutzooi!" als het tegen zit, en dat vind ik zo lekker retro klinken!
En ik vloek altijd nog in het nederlands. Tellen ook trouwens. Kut, shit (ok, geen nederlands), en shitzooi zijn hier favoriet. Als ik echt boos ben op iemand, dan godverdomme.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de duutser roept tegenwoordig "Godverdoeje"...
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef AnneX het volgende:
Gaat het over vloeken vandaag?![]()
Liever niet, ofschoon alle genoemde kreten er wel eens uitkomen.
Goed geleerd inmiddels van ooit katholieke mn.X.
Blijkbaar kunnen die het heel goed.
Dat het jullie bespaard moge blijven: Mantelzorg.
Vertelquote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef AnneX het volgende:
Dat het jullie bespaard moge blijven: Mantelzorg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:40 schreef golfer het volgende:
Ja, nou willen we het godverdegodver tyfushoerenkutzooi wel weten.(geluid van een haagse deurbel) zo kan i wel weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |