Ja! Vond ik ook! Ik vind de kleur die bietjes afgeven echt prachtig.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:40 schreef minilot het volgende:
Gaaf, zo dat roderoze randje eraan door de biet!
Ik weet geen ubercool stuk vlees.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje paniekzaaiersTrek wat kookboeken open of ga eens rondkijken naar een ubercool stuk vlees en bedenk daar wat mee
Ik heb zelf nog de december-edities van de kooktijdschriften van tig jaren terugWerkt ook altijd wel als inspiratie
http://www.williams-sonom(...)th-cognac-sauce.htmlquote:Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet geen ubercool stuk vlees.
Ziet er op zich wel lekker uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.williams-sonom(...)th-cognac-sauce.html
Zoiets had ik vorig jaar
Zo werkt dat bij mij niet, kerel.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje paniekzaaiersTrek wat kookboeken open of ga eens rondkijken naar een ubercool stuk vlees en bedenk daar wat mee
Ik heb zelf nog de december-edities van de kooktijdschriften van tig jaren terugWerkt ook altijd wel als inspiratie
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef minilot het volgende:
Goed! Tijd voor de Masterchefaflevering van gisteren. Jeej!
Nee, die kijk ik niet.quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij niet, kerel.
Wat hebbie nodig van me?quote:
Mensen die denken dat dat makkelijker is dan een ei in een pan bakken.quote:
Ik had ooit een keer een pan die de dag er voor met zeep was schoongemaakt dus plakte het ei vast, maar ook dan, is het niet zo een zooiquote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef Isegrim het volgende:
En die beelden ook van hoe rommelig het is als je normaal een ei maakt. Bij mij is dat niet zo hoor.
Nee precies!quote:Op donderdag 20 november 2014 14:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dat makkelijker is dan een ei in een pan bakken.Als je al dat soort bullshit-apparaten zou kopen, heb je aan één keuken niet genoeg.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Dat ding kost 60 dollar! Einz!1!!!1
In het filmpje maar 30!quote:Op donderdag 20 november 2014 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Dat ding kost 60 dollar! Einz!1!!!1
Geloof me, ik heb een spastische kennis en daar ziet het er ook niet zo uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee precies!
Ik vind die scenes met hoe het eruit ziet als je gewoon een ei bakt of, zoals in andere reclames, schoonmaakt, een ui snijdt of whatever altijd zo prachtig.
Ik kan me voorstellen dat het er zo uit ziet als je de hele tijd enorme spasmes hebt, maar verder niet.
Ja, maar dat is volgens mij NZ dollar? Kwam hem ergens tegen voor 60, maar op Amazon dus voor 18 in de aanbieding.quote:
zo een tosti / hamburger combi aparaat met van die verwisselbare plaatjes is dan wel weer handig. zit ook en cake vormpje bij.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee precies!
Ik vind die scenes met hoe het eruit ziet als je gewoon een ei bakt of, zoals in andere reclames, schoonmaakt, een ui snijdt of whatever altijd zo prachtig.
Ik kan me voorstellen dat het er zo uit ziet als je de hele tijd enorme spasmes hebt, maar verder niet.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb een spastische kennis en daar ziet het er ook niet zo uit.
quote:De inmiddels 53-jarige getuige heeft zijn verklaring ingetrokken en zegt nu dat hij het misdrijf helemaal niet heeft gezien. Er was geen ander bewijs dat Jackson bij de moord betrokken was.
Godverdomme.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef GekkePoes het volgende:
Of:
"He kerel ik heb net 5 zakken cheetos in een bak gedaan en op het randje van de leuning gezet, ik spreek je later"
[ afbeelding ]
omg.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)r-tralies-in-vs.html
[..]![]()
als rechtbank afgaan op 1 twaalfjarig ventje en die moest 39 jaar lang moed verzamelen om dit op te biechten, wtf!! Je zou de doodstraf maar hebben gekregen
Er zijn sinds herinvoering van de doodstraf 148 gevallen geweest van terdoodveroordeelden die het toch niet gedaan bleken te hebben. Ik wil niet eens wéten voor hoeveel het te laat was... Dat systeem daar is zo verschrikkelijk fucked up.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
als rechtbank afgaan op 1 twaalfjarig ventje en die moest 39 jaar lang moed verzamelen om dit op te biechten, wtf!! Je zou de doodstraf maar hebben gekregen
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Nog niks van gezien, wellicht vanavond eens inschakelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, die kijk ik niet.![]()
Ik kijk alleen Masterchef: The Professionals (BBC)![]()
En waarschijnlijk bijna allemaal niet-blank. Idd fucked up systeem.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn sinds herinvoering van de doodstraf 148 gevallen geweest van terdoodveroordeelden die het toch niet gedaan bleken te hebben. Ik wil niet eens wéten voor hoeveel het te laat was... Dat systeem daar is zo verschrikkelijk fucked up.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik kijk altijd naar beide series achterelkaar, alleen vervelend dat het net tijdens etenstijd is, en ik soms in de pauzes heen en weer loop om het eten af te krijgenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, die kijk ik niet.![]()
Ik kijk alleen Masterchef: The Professionals (BBC)![]()
Het 'grappige' is, dat jouw eigen kleur niet eens de bepalende factor is. De kleur van je slachtoffer is belangrijker.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarschijnlijk bijna allemaal niet-blank. Idd fucked up systeem.
Ossehaas in een knapperig deegje uit de oven?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:13 schreef sararaats het volgende:
Goh ik weet nog niet wat er met Kerst op tafel komt.
Maar goed, de tijd gaat veel te snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |