abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146839735
Maar wel:

Gravlax met bietjes op een aardappelpannekoekje met zure room en een kwarteleitje. :7

(te zien zonder aardappelpannekoekje, zure room of kwartelei)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146839784
Of zonder kwartelei. Ik ben nog in dubio. :7

In ieder geval ga ik de gravlax maken. :Y
pi_146839815
Gaaf, zo dat roderoze randje eraan door de biet!
Let me see you stripped down to the bone
pi_146839844
Stelletje paniekzaaiers :D Trek wat kookboeken open of ga eens rondkijken naar een ubercool stuk vlees en bedenk daar wat mee :P

Ik heb zelf nog de december-edities van de kooktijdschriften van tig jaren terug :P Werkt ook altijd wel als inspiratie :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146839860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:40 schreef minilot het volgende:
Gaaf, zo dat roderoze randje eraan door de biet!
Ja! Vond ik ook! Ik vind de kleur die bietjes afgeven echt prachtig. O+

En zelf gravlax maken wil ik eigenlijk al heel lang een keer. En alles wat overblijft kunnen we samen met de kippenleverpate die ik ga maken op Tweede Kerstdag opeten. :9
pi_146839869
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje paniekzaaiers :D Trek wat kookboeken open of ga eens rondkijken naar een ubercool stuk vlees en bedenk daar wat mee :P

Ik heb zelf nog de december-edities van de kooktijdschriften van tig jaren terug :P Werkt ook altijd wel als inspiratie :+
Ik weet geen ubercool stuk vlees. ;(
pi_146839914
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet geen ubercool stuk vlees. ;(
http://www.williams-sonom(...)th-cognac-sauce.html

Zoiets had ik vorig jaar :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146839947
quote:
Ziet er op zich wel lekker uit. :Y
Ik had ook al even op beefensteak rondgekeken.

Het komt ook wel goed hoor, maar de paniek is vooral gedreven door enthousiasme denk ik. Want ik heb er echt zin in! *O*
pi_146839965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef PdeHoog het volgende:

Zo werkt dat bij mij niet, kerel. :P
pi_146839976
Goed! Tijd voor de Masterchefaflevering van gisteren. Jeej!
pi_146840030
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef minilot het volgende:
Goed! Tijd voor de Masterchefaflevering van gisteren. Jeej!
*O*

De Australische?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_146840055
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

*O*

De Australische?
Nee, die kijk ik niet. :)
Ik kijk alleen Masterchef: The Professionals (BBC) *O*
pi_146840069
Terugkomend op werken met de feestdagen. Moet Tweede Kerstdag en Nieuwjaarsdag werken. Tussen die twee dagen wel vrij ^O^
pi_146840088
Ik draai op eerste kerstdag thuis vandaan een storingsdienst, maar ervaring leert dat dat één, hoogstens twee belletjes op de hele dag zijn. Vind ik dus wel prima. :)
pi_146840119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo werkt dat bij mij niet, kerel. :P
Vrouwen :N :+
pi_146840136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vrouwen :N :+
:*
pi_146840170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat hebbie nodig van me? :+
pi_146840296
Dit is niet echt toch? :')
pi_146840313
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Dit is niet echt toch? :')
Ik heb echt geen idee, maar was bijna mijn koffie kwijt toen ik m tegenkwam.
🐱
pi_146840335
Wel echt, die reclame heb ik in de VS op TV gezien. _O-
pi_146840343
Oh jezus. :') _O-

Wie koopt zoiets?!
  donderdag 20 november 2014 @ 14:01:50 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146840344
Ik geloof het direct!
The love you take is equal to the love you make.
pi_146840348
En die beelden ook van hoe rommelig het is als je normaal een ei maakt. Bij mij is dat niet zo hoor. :')
pi_146840377
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Oh jezus. :') _O-

Wie koopt zoiets?!
Mensen die denken dat dat makkelijker is dan een ei in een pan bakken. :D Als je al dat soort bullshit-apparaten zou kopen, heb je aan één keuken niet genoeg. :D
pi_146840395
Dat ding kost 60 dollar! Einz!1!!!1 :')
pi_146840406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef Isegrim het volgende:
En die beelden ook van hoe rommelig het is als je normaal een ei maakt. Bij mij is dat niet zo hoor. :')
Ik had ooit een keer een pan die de dag er voor met zeep was schoongemaakt dus plakte het ei vast, maar ook dan, is het niet zo een zooi _O- (ff eitje in bakje tikken boven de wasbak, en geen eierschalen bij het fornuis)
🐱
pi_146840410
Oh, maar nu bij Amazon in de aanbieding voor 18 dollar. *O*
pi_146840412
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mensen die denken dat dat makkelijker is dan een ei in een pan bakken. :D Als je al dat soort bullshit-apparaten zou kopen, heb je aan één keuken niet genoeg. :D
Nee precies!

Ik vind die scenes met hoe het eruit ziet als je gewoon een ei bakt of, zoals in andere reclames, schoonmaakt, een ui snijdt of whatever altijd zo prachtig.

Ik kan me voorstellen dat het er zo uit ziet als je de hele tijd enorme spasmes hebt, maar verder niet. :')
pi_146840416
quote:
:o 60 dollar
🐱
pi_146840426
quote:
In het filmpje maar 30!
pi_146840429
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee precies!

Ik vind die scenes met hoe het eruit ziet als je gewoon een ei bakt of, zoals in andere reclames, schoonmaakt, een ui snijdt of whatever altijd zo prachtig.

Ik kan me voorstellen dat het er zo uit ziet als je de hele tijd enorme spasmes hebt, maar verder niet. :')
Geloof me, ik heb een spastische kennis en daar ziet het er ook niet zo uit. :')
pi_146840455
quote:

[..]

In het filmpje maar 30!
Ja, maar dat is volgens mij NZ dollar? Kwam hem ergens tegen voor 60, maar op Amazon dus voor 18 in de aanbieding.
pi_146840459
quote:

[..]

Nee precies!

zo een tosti / hamburger combi aparaat met van die verwisselbare plaatjes is dan wel weer handig. zit ook en cake vormpje bij.
🐱
pi_146840498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb een spastische kennis en daar ziet het er ook niet zo uit. :')
:')
pi_146840515
Of:

"He kerel ik heb net 5 zakken cheetos in een bak gedaan en op het randje van de leuning gezet, ik spreek je later"

🐱
pi_146840527
http://www.nu.nl/buitenla(...)r-tralies-in-vs.html

quote:
De inmiddels 53-jarige getuige heeft zijn verklaring ingetrokken en zegt nu dat hij het misdrijf helemaal niet heeft gezien. Er was geen ander bewijs dat Jackson bij de moord betrokken was.
:o :o als rechtbank afgaan op 1 twaalfjarig ventje en die moest 39 jaar lang moed verzamelen om dit op te biechten, wtf!! Je zou de doodstraf maar hebben gekregen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146840533
Poes is blij met zijn nieuwe tweedehands poezenkasteel O+ :

pi_146840554
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef GekkePoes het volgende:
Of:

"He kerel ik heb net 5 zakken cheetos in een bak gedaan en op het randje van de leuning gezet, ik spreek je later"

[ afbeelding ]
Godverdomme. _O-
Ik vodn je post zo grappig dat ik nu een beetje moet huilen van het lachen.
pi_146840556
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o :o als rechtbank afgaan op 1 twaalfjarig ventje en die moest 39 jaar lang moed verzamelen om dit op te biechten, wtf!! Je zou de doodstraf maar hebben gekregen :')
omg.
🐱
pi_146840576
quote:

[..]

Er zijn sinds herinvoering van de doodstraf 148 gevallen geweest van terdoodveroordeelden die het toch niet gedaan bleken te hebben. Ik wil niet eens wéten voor hoeveel het te laat was... Dat systeem daar is zo verschrikkelijk fucked up. :{
pi_146840592
quote:

[..]

:{ Wauw.
pi_146840600
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Nog niks van gezien, wellicht vanavond eens inschakelen.
pi_146840621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:09 schreef Isegrim het volgende:

Er zijn sinds herinvoering van de doodstraf 148 gevallen geweest van terdoodveroordeelden die het toch niet gedaan bleken te hebben. Ik wil niet eens wéten voor hoeveel het te laat was... Dat systeem daar is zo verschrikkelijk fucked up. :{
En waarschijnlijk bijna allemaal niet-blank. Idd fucked up systeem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146840629
http://www.witnesstoinnocence.org/ Toporganisatie. ^O^ Ik ken meerdere leden ervan, mannen die allemaal ter dood veroordeeld waren voor iets wat ze niet hadden gedaan. En sommige hebben niet eens een excuus gehad van de staat (Clarence Brandley bijvoorbeeld). -O-
pi_146840630
quote:

[..]

:X
pi_146840636
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kijk altijd naar beide series achterelkaar, alleen vervelend dat het net tijdens etenstijd is, en ik soms in de pauzes heen en weer loop om het eten af te krijgen :D
🐱
pi_146840665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En waarschijnlijk bijna allemaal niet-blank. Idd fucked up systeem.
Het 'grappige' is, dat jouw eigen kleur niet eens de bepalende factor is. De kleur van je slachtoffer is belangrijker.

Dit was de eerste keer dat in Texas blanken werden veroordeeld voor de moord op een zwarte: http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Byrd,_Jr.

Toen konden ze er echt niet omheen, zeg maar...
pi_146840672
Goh ik weet nog niet wat er met Kerst op tafel komt.

Maar goed, de tijd gaat veel te snel.
Werewolf
pi_146840690
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:13 schreef sararaats het volgende:
Goh ik weet nog niet wat er met Kerst op tafel komt.

Maar goed, de tijd gaat veel te snel.
Ossehaas in een knapperig deegje uit de oven? :9
🐱
pi_146840760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:

Het 'grappige' is, dat jouw eigen kleur niet eens de bepalende factor is. De kleur van je slachtoffer is belangrijker.

Dit was de eerste keer dat in Texas blanken werden veroordeeld voor de moord op een zwarte: http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Byrd,_Jr.

Toen konden ze er echt niet omheen, zeg maar...
Pas in 1998...
pi_146840837
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:14 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ossehaas in een knapperig deegje uit de oven? :9

Klinkt lekker maar ik denk frieten met stoofvlees.

;)
Werewolf
pi_146840852
Over uurtje richting nieuwe tandarts. Heb al gezien, aardige man (mede daarom binnen de praktijk naar hem geswitched), maar toch beetje spannend!
pi_146841127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pas in 1998...
En de statistieken gaan ook nu nog gigantisch scheef als je kijkt naar kleur van het slachtoffer. Conclusie: een zwart leven is minder waard dan een blank leven. De KKK is nog steeds springlevend (alleen in het geniep) en zwarten en andersgekleurden worden nog steeds structureel achtergesteld. Word je als blanke gepakt met wiet, krijg je een boete. Word je als zwarte gepakt met wiet, ga je de bak in.

Er zitten meer zwarte jonge mannen in de gevangenis dan op school...
pi_146841251
Sorry, als het over het Amerikaanse rechtssysteem gaat, barst ik los. :') Beetje mijn hobby natuurlijk. :X
pi_146841491
-- never mind --
pi_146842179
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Isegrim het volgende:
Sorry, als het over het Amerikaanse rechtssysteem gaat, barst ik los. :') Beetje mijn hobby natuurlijk. :X
Niet erg hoor, ik vind het wel interessant. Heb een paar maanden in de VS gezeten en de enorme rassenscheiding viel me direct op. We kunnen ons niet voorstellen hoe gescheiden mensen daar leven. Als in: ene terras alleen blanken, het terras er pal naast vooral zwarten. Schoolklasjes in 1 kleur (veel in Washington rondgehangen, dus veel schoolklasjes gezien 8-) ). Ik wist niet wat ik zag.
pi_146842271
Volgende deel in de gaskachel soap, ik las de algemene voorwaarden vlak voordat ik het huurcontract wilde tekenen voor een gaskachel die niet eerste keus was maar de enige beschikbare, lees ik daar dat het contract voor vijf jaar is. Bij verhuizen binnen vijf jaar betaal je 12 maanden huur als boete = 240 euro. Ik wil sowieso binnen vijf jaar wel verhuizen...
pi_146842295
Ik begin nu toch wel naar een laser kachel te neigen
pi_146842446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik begin nu toch wel naar een laser kachel te neigen
En die heb je voor die 240 euro..

Wij zijn er in elk geval erg blij mee.
pi_146842584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet erg hoor, ik vind het wel interessant. Heb een paar maanden in de VS gezeten en de enorme rassenscheiding viel me direct op. We kunnen ons niet voorstellen hoe gescheiden mensen daar leven. Als in: ene terras alleen blanken, het terras er pal naast vooral zwarten. Schoolklasjes in 1 kleur (veel in Washington rondgehangen, dus veel schoolklasjes gezien 8-) ). Ik wist niet wat ik zag.
Rosa Parks is nog geen tien jaar dood.
pi_146842596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:P
pi_146842757
quote:
:D die is wel grappig :D (nou ja, rare school, maar hij vertelt het leuk)

Járen geleden (denk idd rond 1998 :+ ) kende ik een meisje die een relatie had gekregen met een Amerikaanse soldaat die in Duitsland gelegerd was en ja, hij was zwart en zij wit + blond haar. Hij terug naar de VS en zij hem opzoeken. Familie van hem vond het prachtig, leuke meid voor hun zoon/broer/whatever. Maar uitgaan was minder. Ze werd uitgescholden door mensen (ja, blanken dus) en 1x zelfs bespuugd. Dit was niet de jaren 60 of zo, maar zo'n 15 jaar geleden. Geen idee welke staat overigens. Relatie duurde niet zo heel lang meer, maar dat lag vooral aan de afstand en zij wilde niet in de VS wonen (vind je het gek) en hij wilde niet in Europa wonen.
pi_146842778
8}
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146842801
bij die relatie hoort nog een verhaal. Haar zusje was mijn toenmalige vriendin. En die zei dus dat die vieze zwarte er bij haar niet inkwam. Ze kende de hele jongen niet eens :@ Ik was echt geshoqueerd, dacht dat ze een grapje maakte, maar ze bleek zo racistisch als maar kon. Die vriendschap duurde dus óók niet lang meer
pi_146842874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Isabeau het volgende:
bij die relatie hoort nog een verhaal. Haar zusje was mijn toenmalige vriendin. En die zei dus dat die vieze zwarte er bij haar niet inkwam. Ze kende de hele jongen niet eens :@ Ik was echt geshoqueerd, dacht dat ze een grapje maakte, maar ze bleek zo racistisch als maar kon. Die vriendschap duurde dus óók niet lang meer
Whut?
pi_146842947
Ik heb 10 jaar geleden een jaar in de VS gewoond, in een gastfamilie. Weinig contact meer met de mensen, behalve incidenteel wat op facebook. Mijn 'vader' daar is nogal conservatief, en is nogal actief op facebook, waar hij vooral dingen van de conservative tribune naar voren laat komen.

Gister postte hij dit:

quote:
I'm sharing this because I believe these guys were on the right track. They just needed to turn the head into particulates and spread it around the entire grounds. Bowing to Muslims who are offended by our freedom of religion, our country's flag, signs depicting foods that we eat and our military uniforms is ludicrous. Using their intolerance against them just seems to make sense to me. We need to find a way to create pigs blood spray and spread it around Israel's borders and throughout Gaza. Enough pigs blood would render a Mosque and the property it is on unusable to Islamists. If Muslims won't help to identify the 25% believed to be terrorists, this is a non-violent way to remove the threat. No more Shariah Law in a town near you. Shariah Law is a danger to human rights.
Als reactie op dit bericht: http://conservativetribune.com/pigs-head-mosque/

Ik heb me zoooooo boos gemaakt.
pi_146842952
quote:
15s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Whut?
Het is niet alleen de VS 8-) Hadden we het van de week ook al over hoe racistisch veel Nederlanders wel niet zijn. Je ziet niets aan ze en doorgaans hoor je het ook niet. Tot die vriendin dit ineens zei. Over de vriend van haar zus hè.
pi_146842995
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is niet alleen de VS 8-) Hadden we het van de week ook al over hoe racistisch veel Nederlanders wel niet zijn. Je ziet niets aan ze en doorgaans hoor je het ook niet. Tot die vriendin dit ineens zei. Over de vriend van haar zus hè.
ja, of die reacties op die foto van de spelers van het NL elftal deze week...
pi_146843024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb 10 jaar geleden een jaar in de VS gewoond, in een gastfamilie. Weinig contact meer met de mensen, behalve incidenteel wat op facebook. Mijn 'vader' daar is nogal conservatief, en is nogal actief op facebook, waar hij vooral dingen van de conservative tribune naar voren laat komen.

Gister postte hij dit:

[..]

Als reactie op dit bericht: http://conservativetribune.com/pigs-head-mosque/

Ik heb me zoooooo boos gemaakt.
Is wel een oplossing voor het conflict, blijft de Joodse bezetter er ook gelijk weg O-)
pi_146843064
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Is wel een oplossing voor het conflict, blijft de Joodse bezetter er ook gelijk weg O-)
Ik vind dat er wel wat boutjes en moertjes in je hoofd los zitten wil je dit bedenken en er achter staan :D
pi_146843124
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat er wel wat boutjes en moertjes in je hoofd los zitten wil je dit bedenken en er achter staan :D
echt, ongeloofelijk. Ik heb maar niet gereageerd, want zinlose discussie. Maar, ik was zo boos!

Ik lees nu een comment onder zijn post:

quote:
they had every right to throw the pigs head in the parking lot did you notice that the muslims were insulted and offended, they sure do carry a lot of insult in their veins as well as offense, but they still worship at that mosque not insulted enough to stop worshipping there, hypocrites.
-O-
  donderdag 20 november 2014 @ 16:14:15 #73
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146844282
Dit is gewoon dom gelul. Ik zou me er niet druk om maken. Menig PVV stemmer zal het er mee eens zijn.
Siesta & Fiesta!
pi_146844528
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

echt, ongeloofelijk. Ik heb maar niet gereageerd, want zinlose discussie. Maar, ik was zo boos!

Ik lees nu een comment onder zijn post:

[..]

-O-
Ben benieuwd naar zijn mening over Obamacare :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 november 2014 @ 16:35:11 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146844975
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_146845129
quote:
Deze club is er niet blij mee. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146845213
Weet je wat raar is? Ik ben een fanatiek atheist, maar wel gristelijk opgegroeid in een nogal gelovige omgeving, en nog steeds krijg ik 'gvd' niet hardop uitgesproken zonder dat dat op allerlei manieren enorm onplezierig voor me voelt. :') Ik vind het zelfs vervelend om het woord alleen maar te lezen. 8)7
Stevig staaltje conditionering dus! :D
  donderdag 20 november 2014 @ 16:46:02 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146845263
Ken dat minilot. Moet je gewoon even oefenen.

GODVERDOMME!!!!!GODVERDOMME!!!!!GODVERDOMME!!!!!GODVERDOMME!!!!!GODVERDOMME!!!!!
GODVERDOMME!!!!!GODVERDOMME!!!!!

Goed hard.
pi_146845277
Aaaaaaaaaaargh! Neeee! :')
..ff ogen uitspoelen. :W
pi_146845327
En nee, ik ga het niet oefenen. Ik vind het fraaie, korte, krachtige 'Kut!' ruimschoots toereikend in alle voorkomende situaties. ;)
pi_146845374
Goeie grutten!! of parbleu!! doet het ook nog altijd goed. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_146845413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef minilot het volgende:
En nee, ik ga het niet oefenen. Ik vind het fraaie, korte, krachtige 'Kut!' ruimschoots toereikend in alle voorkomende situaties. ;)
Maar dat is ook gewoon een duidelijke afkorting :Y

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Dat ga je natuurlijk nooit voluit zeggen. Kut is dan een mooie afkorting :7
  donderdag 20 november 2014 @ 16:52:03 #83
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146845437
Mij boeit het niet maar GODVERDOMME is voor veel mensen erg beledigend. Misschien onderwerp voor een nieuw debat na sinterklaas.
Siesta & Fiesta!
pi_146845607
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Kut is dan een mooie afkorting :7
Voor jou misschien! Ik beschouw het gewoon lekker als een bruuske benaming voor de plasser van een meisje. :6

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 20-11-2014 17:03:15 ]
pi_146845618
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Bramito het volgende:
Mij boeit het niet maar GODVERDOMME is voor veel mensen erg beledigend. Misschien onderwerp voor een nieuw debat na sinterklaas.
Aaaaa, zeg nou niet! :')
pi_146845635
Over 'na Sinterklaas' gesproken.. Na Sinterklaas begin ik, voor het eerst ooit, met zuurdesem. Spannund! Goed, ik laat goudvissen en planten ook altijd doodgaan, dus het wordt vast een ramp. Maar heb er nu nog zin in!
pi_146845741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Voor jou misschien! Ik beschouw het gewoon lekker als een bruuske benaming voor de plasse rvan een meisje. :6
pi_146846256
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef minilot het volgende:
Donders! Bliksems!
pi_146846421
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Donders! Bliksems!
Je snapt dat dat niet volstaat bij heel hard je knie stoten / papiersneetje / gestolen fiets / brooddeeg op de grond laten vallen hè?
pi_146846436
Tevens, indien in zeurderige bui, kun je het zo mooi uitrekken tot "Kuhuhuhuhuhuuuuut" ^O^
pi_146846480
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:29 schreef minilot het volgende:
Tevens, indien in zeurderige bui, kun je het zo mooi uitrekken tot "Kuhuhuhuhuhuuuuut" ^O^
Die gevallen zijn sowieso flink uitrekbaar. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_146846710
ieuw!
pi_146846741
Hmmm. Ik had mijn Momofuku Milk Bar-kookboek meegenomen naar kantoor.. En ik dénk zomaar eens dat er dit weekend een 'black pepper brioche' uit mijn oven zal rollen. :9 Klinkt echt enorm lekker!
pi_146846993
Hey ik was jullie kwijt
Zeker per ongeluk op het ontvolg knopje gedrukt -O-
pi_146847065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Hey ik was jullie kwijt
Zeker per ongeluk op het ontvolg knopje gedrukt -O-
:D vond je ons al stil?
pi_146847085
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D vond je ons al stil?
Ja :Y
zo ongezellig ;)
pi_146847141
Ik druk heel vaak per ongeluk op ontvolgknopjes. }:|
pi_146847148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:28 schreef minilot het volgende:

[..]

papiersneetje
Direct rillingen.
pi_146847153
Welkom terug ;)

En mini, kut is ook mijn favo uitroep bij pijn, plotse frustratie en och, het heeft multipele gebruiksmogelijkheden. Net als fuck overigens, maar dat is in mijn hoofd nog steeds niet ingeburgerd. Ondanks dat ik het heel veel hoor om me heen.
pi_146847195
Ik roep soms als ik heel boos ben 'kankerzooi'. Ik woon te lang in Rotterdam denk ik. :'(
pi_146847217
Mijn lief zegt soms "kutzooi!" als het tegen zit, en dat vind ik zo lekker retro klinken! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')