Maar dat is ook gewoon een duidelijke afkortingquote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef minilot het volgende:
En nee, ik ga het niet oefenen. Ik vind het fraaie, korte, krachtige 'Kut!' ruimschoots toereikend in alle voorkomende situaties.
Voor jou misschien! Ik beschouw het gewoon lekker als een bruuske benaming voor de plasser van een meisje.quote:
Aaaaa, zeg nou niet!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Bramito het volgende:
Mij boeit het niet maar GODVERDOMME is voor veel mensen erg beledigend. Misschien onderwerp voor een nieuw debat na sinterklaas.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor jou misschien! Ik beschouw het gewoon lekker als een bruuske benaming voor de plasse rvan een meisje.
Donders! Bliksems!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef minilot het volgende:
En nee, ik ga het niet oefenen. Ik vind het fraaie, korte, krachtige 'Kut!' ruimschoots toereikend in alle voorkomende situaties.
Je snapt dat dat niet volstaat bij heel hard je knie stoten / papiersneetje / gestolen fiets / brooddeeg op de grond laten vallen hè?quote:
Die gevallen zijn sowieso flink uitrekbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:29 schreef minilot het volgende:
Tevens, indien in zeurderige bui, kun je het zo mooi uitrekken tot "Kuhuhuhuhuhuuuuut"
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Hey ik was jullie kwijt
Zeker per ongeluk op het ontvolg knopje gedrukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |