Pas in 1998...quote:Op donderdag 20 november 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Het 'grappige' is, dat jouw eigen kleur niet eens de bepalende factor is. De kleur van je slachtoffer is belangrijker.
Dit was de eerste keer dat in Texas blanken werden veroordeeld voor de moord op een zwarte: http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Byrd,_Jr.
Toen konden ze er echt niet omheen, zeg maar...
Klinkt lekker maar ik denk frieten met stoofvlees.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ossehaas in een knapperig deegje uit de oven?
En de statistieken gaan ook nu nog gigantisch scheef als je kijkt naar kleur van het slachtoffer. Conclusie: een zwart leven is minder waard dan een blank leven. De KKK is nog steeds springlevend (alleen in het geniep) en zwarten en andersgekleurden worden nog steeds structureel achtergesteld. Word je als blanke gepakt met wiet, krijg je een boete. Word je als zwarte gepakt met wiet, ga je de bak in.quote:
Niet erg hoor, ik vind het wel interessant. Heb een paar maanden in de VS gezeten en de enorme rassenscheiding viel me direct op. We kunnen ons niet voorstellen hoe gescheiden mensen daar leven. Als in: ene terras alleen blanken, het terras er pal naast vooral zwarten. Schoolklasjes in 1 kleur (veel in Washington rondgehangen, dus veel schoolklasjes gezienquote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Isegrim het volgende:
Sorry, als het over het Amerikaanse rechtssysteem gaat, barst ik los.Beetje mijn hobby natuurlijk.
En die heb je voor die 240 euro..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik begin nu toch wel naar een laser kachel te neigen
Rosa Parks is nog geen tien jaar dood.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet erg hoor, ik vind het wel interessant. Heb een paar maanden in de VS gezeten en de enorme rassenscheiding viel me direct op. We kunnen ons niet voorstellen hoe gescheiden mensen daar leven. Als in: ene terras alleen blanken, het terras er pal naast vooral zwarten. Schoolklasjes in 1 kleur (veel in Washington rondgehangen, dus veel schoolklasjes gezien). Ik wist niet wat ik zag.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet erg hoor, ik vind het wel interessant. Heb een paar maanden in de VS gezeten en de enorme rassenscheiding viel me direct op. We kunnen ons niet voorstellen hoe gescheiden mensen daar leven. Als in: ene terras alleen blanken, het terras er pal naast vooral zwarten. Schoolklasjes in 1 kleur (veel in Washington rondgehangen, dus veel schoolklasjes gezien). Ik wist niet wat ik zag.
quote:
Whut?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Isabeau het volgende:
bij die relatie hoort nog een verhaal. Haar zusje was mijn toenmalige vriendin. En die zei dus dat die vieze zwarte er bij haar niet inkwam. Ze kende de hele jongen niet eensIk was echt geshoqueerd, dacht dat ze een grapje maakte, maar ze bleek zo racistisch als maar kon. Die vriendschap duurde dus óók niet lang meer
Als reactie op dit bericht: http://conservativetribune.com/pigs-head-mosque/quote:I'm sharing this because I believe these guys were on the right track. They just needed to turn the head into particulates and spread it around the entire grounds. Bowing to Muslims who are offended by our freedom of religion, our country's flag, signs depicting foods that we eat and our military uniforms is ludicrous. Using their intolerance against them just seems to make sense to me. We need to find a way to create pigs blood spray and spread it around Israel's borders and throughout Gaza. Enough pigs blood would render a Mosque and the property it is on unusable to Islamists. If Muslims won't help to identify the 25% believed to be terrorists, this is a non-violent way to remove the threat. No more Shariah Law in a town near you. Shariah Law is a danger to human rights.
Het is niet alleen de VSquote:
ja, of die reacties op die foto van de spelers van het NL elftal deze week...quote:Op donderdag 20 november 2014 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet alleen de VSHadden we het van de week ook al over hoe racistisch veel Nederlanders wel niet zijn. Je ziet niets aan ze en doorgaans hoor je het ook niet. Tot die vriendin dit ineens zei. Over de vriend van haar zus hè.
Is wel een oplossing voor het conflict, blijft de Joodse bezetter er ook gelijk wegquote:Op donderdag 20 november 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb 10 jaar geleden een jaar in de VS gewoond, in een gastfamilie. Weinig contact meer met de mensen, behalve incidenteel wat op facebook. Mijn 'vader' daar is nogal conservatief, en is nogal actief op facebook, waar hij vooral dingen van de conservative tribune naar voren laat komen.
Gister postte hij dit:
[..]
Als reactie op dit bericht: http://conservativetribune.com/pigs-head-mosque/
Ik heb me zoooooo boos gemaakt.
Ik vind dat er wel wat boutjes en moertjes in je hoofd los zitten wil je dit bedenken en er achter staanquote:Op donderdag 20 november 2014 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is wel een oplossing voor het conflict, blijft de Joodse bezetter er ook gelijk weg
echt, ongeloofelijk. Ik heb maar niet gereageerd, want zinlose discussie. Maar, ik was zo boos!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel wat boutjes en moertjes in je hoofd los zitten wil je dit bedenken en er achter staan
quote:they had every right to throw the pigs head in the parking lot did you notice that the muslims were insulted and offended, they sure do carry a lot of insult in their veins as well as offense, but they still worship at that mosque not insulted enough to stop worshipping there, hypocrites.
Ben benieuwd naar zijn mening over Obamacarequote:Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt, ongeloofelijk. Ik heb maar niet gereageerd, want zinlose discussie. Maar, ik was zo boos!
Ik lees nu een comment onder zijn post:
[..]![]()
Maar dat is ook gewoon een duidelijke afkortingquote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef minilot het volgende:
En nee, ik ga het niet oefenen. Ik vind het fraaie, korte, krachtige 'Kut!' ruimschoots toereikend in alle voorkomende situaties.
Voor jou misschien! Ik beschouw het gewoon lekker als een bruuske benaming voor de plasser van een meisje.quote:
Aaaaa, zeg nou niet!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Bramito het volgende:
Mij boeit het niet maar GODVERDOMME is voor veel mensen erg beledigend. Misschien onderwerp voor een nieuw debat na sinterklaas.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor jou misschien! Ik beschouw het gewoon lekker als een bruuske benaming voor de plasse rvan een meisje.
Donders! Bliksems!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:48 schreef minilot het volgende:
En nee, ik ga het niet oefenen. Ik vind het fraaie, korte, krachtige 'Kut!' ruimschoots toereikend in alle voorkomende situaties.
Je snapt dat dat niet volstaat bij heel hard je knie stoten / papiersneetje / gestolen fiets / brooddeeg op de grond laten vallen hè?quote:
Die gevallen zijn sowieso flink uitrekbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:29 schreef minilot het volgende:
Tevens, indien in zeurderige bui, kun je het zo mooi uitrekken tot "Kuhuhuhuhuhuuuuut"
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Hey ik was jullie kwijt
Zeker per ongeluk op het ontvolg knopje gedrukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |