check zijn pohi eensquote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Miniem het volgende:
Hier heb je zon leuke troll
DIG / Goedkope producten website?
Paul McCartneyquote:Op donderdag 20 november 2014 18:40 schreef noodgang het volgende:
Voor degene die zo'n unit uit China hebben laten komen:
[ afbeelding ]
Dit is best tof
Tijdens een optreden van Paul mcCartney meekijken
Zal je verbazen hoe makkelijk er doorgedrukt kan worden. Kijk maar naar het zonnepanelen-verhaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:03 schreef piekartz87 het volgende:
Die knakker van dat thuiswinkel keurmerk wil import uit China gaan verbieden. Lekker realistische instelling
Mwah, voor die paar keer dat ik 'm gebruik is chinameuk prima. Ding is lang meegegaan. Waarschijnlijk was iets te ruig deze keer.quote:
Hier is iemand met de een 10W versie van de Action thuisgekomen. Nog niet kunnen installeren (die wartel is onmogelijk klein voor een 3-aderig snoer) maar 10W moet voldoende zijn lijkt me.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een 30watter genomen: superding! Voordeel is dat ze vaak wat minder lomp zijn qua uiterlijk
Oh, was dus niet de enige met dat probleemquote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
(die wartel is onmogelijk klein voor een 3-aderig snoer)
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oh, was dus niet de enige met dat probleem![]()
Kan natuurlijk ook een relatief snoer heen gezien hij 10 watt is. Dikke geïsoleerde draden heb je wat weinig ruimte voor.
Goed, dan maar geen moer er op dan past het wel
True, maar je krijgt er geloof ik amper de 3 aders erdoor, laat staan inclusief mantel.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef RobertNL het volgende:
Oh, was dus niet de enige met dat probleem![]()
Kan natuurlijk ook een relatief snoer heen gezien hij 10 watt is. Dikke geïsoleerde draden heb je wat weinig ruimte voor.
Goed, dan maar geen moer er op dan past het wel
Dat snap ik, maar het enige wat ik kan doen is de reden van de claim veranderen of hem verwijderen..quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
In het Actiecentrum op de website van Paypal.
Je kan ook contact opnemen met Paypal? Misschien dat zij er meer van weten dan wij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:00 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het enige wat ik kan doen is de reden van de claim veranderen of hem verwijderen..
Ik ken iemand die bij PostNL in de distributie zit. Ze zouden wel graag meer willen controleren, maar het gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
door alle ophef zal de douane wel meer en beter gaan controleren denk ik haast
Aha. Meer bestellen, jongens!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij PostNL in de distributie zit. Ze zouden wel graag meer willen controleren, maar het gaat gewoon niet.
Er komen iedere maand nu 80.000 pakketten via alleen al China Post binnen.
heb ik ook gedaan bij DX, met 43 dagen een geschil gemaakt bij PayPal, ze willen telkens dat ik nog 10 dagen wacht, nu weer 7 werkdagen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:34 schreef N22 het volgende:
Antwoord van BG, ze vragen of mijn adres klopt (ja dus) of ik bij het lokale postkantoor wil checken of het niet al in NL is en anders nog 1-2 weken wil wachten.
Dat wordt denk ik dus een geschil openen vanavond als stok achter de deur (laatste dag dat t kan).
Die clone heb ik ook gekocht en binnen gekregen. Werkt prima wat mij betreft, telefoon blijft er goed in zitten en blijft ook prima in rooster hangen. Enige nadeel is dat je hem niet heel vloeiend erin en eruit kan doen. Maar goed, voor korte ritten doe ik hem er nooit in dus geen probleem.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Catch22- het volgende:
http://www.kenu.com/products/airframe
Ik heb daar een clone van van eBay. Werkt prima
G4s hoesje zal wel gelijk zijn aan G4 Advanced hoesjes toch? Heb je een linkje? Ben op zoek naar een leuk hoesje voor mijn G4.quote:Op maandag 17 november 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
Ben ook een week of 8 aan het wachten op een Jiayu G4s hoesje.
zal ook wel op urumqi liggen dan
DIG / Chinese Smartphones #38 - Jiayu, Jia-mequote:Op vrijdag 21 november 2014 17:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die clone heb ik ook gekocht en binnen gekregen. Werkt prima wat mij betreft, telefoon blijft er goed in zitten en blijft ook prima in rooster hangen. Enige nadeel is dat je hem niet heel vloeiend erin en eruit kan doen. Maar goed, voor korte ritten doe ik hem er nooit in dus geen probleem.
Prima aankoop geweest.
[..]
G4s hoesje zal wel gelijk zijn aan G4 Advanced hoesjes toch? Heb je een linkje? Ben op zoek naar een leuk hoesje voor mijn G4.
Ik heb dat plakding ook, doet het prima maar alleen weet ik niet zeker dat als ik het er ooit afhaal, het niet vol troep zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
DIG / Chinese Smartphones #38 - Jiayu, Jia-me
Hier hetzelfde... heb een aantal pakketten besteld en deze zijn op tijd gekomen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef hafez1234 het volgende:
Ben nu 1 maand aan het wachten op pakketje van BangGood. Normaal kreeg ik pakjes van banggood in ongeveer 2 weken. Weet iemand waarom dit is? Ik ben beetje bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpeler dan dit kan ik het niet voor hun verwoorden.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Omdat ze niet meer via China post verzenden maar met Malaysia post. Via China post gingen er teveel pakketjes zoek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef hafez1234 het volgende:
Ben nu 1 maand aan het wachten op pakketje van BangGood. Normaal kreeg ik pakjes van banggood in ongeveer 2 weken. Weet iemand waarom dit is? Ik ben beetje bang.
SPOILER: Vanwege de kassa mensen die dit anders kopiërenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Had ik ook, maar sinds ik met m'n vrouw van plaats ben gewisseld op de bank, is links en rechts weer aardig gelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Het geluid: Ik weet niet of ik gek ben, maar ik schijn half-doof te zijn aan mijn linkeroor
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had ik ook, maar sinds ik met m'n vrouw van plaats ben gewisseld op de bank, is links en rechts weer aardig gelijk.![]()
Nee, dan heb ik het niet.. Ach, eerst maar even laten inspelen denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je 'm andersom opzet? Dan zal het je gehoor wel zijn..
Ik heb nu echt zo'n beeld van een postbode die een powerbank door de brievenbus torpedeert,quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:13 schreef Mord_Sith het volgende:
N.a.v. tips in het Action-topic had ik een powerbank aangeschaft, die kwam net binnen.
Althans, ik vond hem halverwege de gang, hij was kennelijk door de postbezorger door de brievenbus heen gelanceerd.
Ik hoop dat hij het nog doet
Ja ik dus ook, hij lag serieus bijna bij de kamerdeur en da's best een eindquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:42 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zo'n beeld van een postbode die een powerbank door de brievenbus torpedeert,![]()
![]()
Die dingen kunnen wel tegen een stootje, heb ik gemerkt. Al een paar keer laten vallen, heeft ie ook overleefd
er is weinig te weten. Grote knop is testen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:45 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, hij lag serieus bijna bij de kamerdeur en da's best een eind![]()
Het is een xiamoi (?) powerbank.
Zit een fantastische Chinese gebruikersaanwijzing bij
Is die ook in het Engels te vinden?
Maar hoe lang moet hij laden voor de eerste keer gebruik?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is weinig te weten. Grote knop is testen.
Ze leveren er in ieder geval wel, zelf daar een telefoon besteld en was snel binnen, heb geen idee hoe de afterservice is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:22 schreef Riot- het volgende:
Iemand ervaring met 1949deal.com? Ze hebben mooie aanbiedingen daar maar zie nauwelijks voorbij komen en op google zijn ze er niet al te positief over
Tot de 4 lampjes allemaal continu branden. Dan is hij helemaal vol. De eerste keer moet je niet langer opladen. Is inderdaad al niet iets meer van de moderne tijd^^quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:50 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Maar hoe lang moet hij laden voor de eerste keer gebruik?
Of is dat een achterhaald iets?
Hier nu ook al ruim 20 werkdagen onderweg ,jammer zij stonden er om bekend om altijd snel te leveren ..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef hafez1234 het volgende:
Das k*t Mp post is erg langzaam ,die sturen ook gewoon pakjes met de boot ,kan dan wel een paar maanden duren .quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer via China post verzenden maar met Malaysia post. Via China post gingen er teveel pakketjes zoek.
Heb ook al gezegd dat dit de oplossing niet is omdat er nu al hier veel mensen zijn die het merken. Ze zijn ook op zoek naar een andere postbode maar ja...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hier nu ook al ruim 20 werkdagen onderweg ,jammer zij stonden er om bekend om altijd snel te leveren ..
[..]
Das k*t Mp post is erg langzaam ,die sturen ook gewoon pakjes met de boot ,kan dan wel een paar maanden duren .
Hoop dat ze bij BG snel een andere postbode hebben .
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had ik ook, maar sinds ik met m'n vrouw van plaats ben gewisseld op de bank, is links en rechts weer aardig gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat laatste geldt ook voor mijSPOILER: Vanwege de kassa mensen die dit anders kopiërenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door RobertNL op 22-11-2014 16:30:32 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:24 schreef RobertNL het volgende:
Hier komt de laatste 3 keer dat ik zou claimen alles consequent op dag 45 aan. Opzich wel fijn, scheelt weer gezeur
__
Moet nu op aliexpress maar eens zeuren. Eerst duurt het 45 dagen voordat het product binnen is (pech, was wel snel verzonden maar stond 6x op depature).
Vervolgens blijkt de lamp alles behalve 15 Watt :is dat ding wat het aangeeft van de aldi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:]
Thanks!quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Tot de 4 lampjes allemaal continu branden. Dan is hij helemaal vol. De eerste keer moet je niet langer opladen. Is inderdaad al niet iets meer van de moderne tijd^^
Waarom weet ik niet. Maar het zorgt er niet voor dat de batterij beter of slechter wordt. Het kan ook wel geen kwaad om deze langer in te laten steken hoor. Als je deze nu s'avonds insteekt en s'morgens uithaalt is zeker geen probleemquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Thanks!
En waarom de eerste keer niet langer?
Nee deze is van de Duitse vrienden van de conrad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:28 schreef wootahH het volgende:
[..]
is dat ding wat het aangeeft van de aldi?
Lithium baterijen hebben geen geheugen iit oude batterijen. Het enige wat schadelijk is is ver ontladen. Als het goed is is een powerbank daar tegen beschermd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Thanks!
En waarom de eerste keer niet langer?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:24 schreef RobertNL het volgende:
Hier komt de laatste 3 keer dat ik zou claimen alles consequent op dag 45 aan. Opzich wel fijn, scheelt weer gezeur
__
Moet nu op aliexpress maar eens zeuren. Eerst duurt het 45 dagen voordat het product binnen is (pech, was wel snel verzonden maar stond 6x op depature).
Vervolgens blijkt de lamp alles behalve 15 Watt :My fliend, this is new technology. 15w light but just 7w power. You save money!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks alvast voor de link!quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:04 schreef roflcat het volgende:
Vandaag na 30 dagen mijn Xiaomi MiBand binnen gekregen via CSSbuy, van de Xiaomi Tmall. Heeft me in totaal inclusief verzenden etc. ongeveer 15 euro gekost. In eerste instantie dacht ik (Toen het bandje net verzonden was) dat het een beetje een miskoop zou zijn, aangezien je er alleen je stappen mee kan tellen, maar dit bleek absoluut niet het geval!
Op de Xiaomi site is een gemodificeerde MiBand app te downloaden, welke het mogelijk maakt om realtime notificaties (Whatsapp, berichten, Facebook etc.) via de MiBand te laten lopen. Je kunt dus instellen hoevaak en hoe lang de band trilt, en welke kleur ledjes gaan branden als je een Whatsapp-/Facebookberichtje binnenkrijgt. Tevens is het mogelijk om met mijn Sony (Xperia Z2, android 4.4.4) de MiBand zo in te stellen, dat als de band in de buurt van de telefoon is, deze geen code nodig heeft om te unlocken. Op internet stond dat dit alleen met een MiUI rom kon.
Al met al best leuk!
Hier de app voor de geïnteresseerden: http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet. Maar het zorgt er niet voor dat de batterij beter of slechter wordt. Het kan ook wel geen kwaad om deze langer in te laten steken hoor. Als je deze nu s'avonds insteekt en s'morgens uithaalt is zeker geen probleem
Thanks!quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee deze is van de Duitse vrienden van de conrad.
[..]
Lithium baterijen hebben geen geheugen iit oude batterijen. Het enige wat schadelijk is is ver ontladen. Als het goed is is een powerbank daar tegen beschermd.
Oh, sjank you my fliend. I did not knlow that.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
My fliend, this is new technology. 15w light but just 7w power. You save money!
Onder normale omstandigheden wanneer jij in het gelijk gesteld bent 99%.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans over het algemeen om je geld terug te krijgen na een paypal claim? Ik heb het nooit eerder moeten doen.
Hoe vaak wordt men onder normale omstandigheden in het gelijk gesteld?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden wanneer jij in het gelijk gesteld bent 99%.
Ga weg stomme troll.quote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt men onder normale omstandigheden in het gelijk gesteld?
Zie nu pas zijn naam inderdaadquote:
Hij geeft je antwoord op de vraag die jij stelt.quote:Op zondag 23 november 2014 00:29 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Doe normaal mafkees. Dit topic is voor iedereen ook voor mensen die niet veel weten.
Komende week zal ik een review van de "nieuwe" AMP van Brainwavz online knallen. Tot nu toe eigenlijk precies wat ik van een AMP verwacht zonder veel poespas.quote:Op zondag 23 november 2014 15:07 schreef Athlon64x het volgende:
ik ben op zoek naar leuke dac maar op mp4nation na zie ik niet veel Chinese webshops die dac verkopen?
Fiio zie ik veel is dat wat leuk spul?
Heb je 12 dagen geleden ook al gevraagd :pquote:Op zondag 23 november 2014 18:24 schreef Chunees het volgende:
ik wil mijn led strip aan me raam plakken met tape voor kerst versiering, maar is dat wel veilig ivm brand?
warmte en tape??
Tape is wel brandgevaarlijk joh!quote:Op zondag 23 november 2014 18:24 schreef Chunees het volgende:
ik wil mijn led strip aan me raam plakken met tape voor kerst versiering, maar is dat wel veilig ivm brand?
warmte en tape??
thx heb jij beetje verstand van dac's? Ze zeggen dat op mp3 speler een dac geen nut heeft omdat meeste geen digitale output hebben? Is het verstandiger om smartphone te zetten ?quote:Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef shiznuts het volgende:
FiiO is zeer leuk.
Kunt ook kijken bij Stoner Acoustics: http://stoneracoustics.bl(...)thing-different.html .
More schtuff: http://www.head-fi.org/f/7/dedicated-source-components • http://www.inearmatters.net/search?q=DAC • http://www.jdslabs.com/store/#dacs
http://www.mp4nation.net/(...)-with-dual-audio-out die bedoel je?quote:Op zondag 23 november 2014 17:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Komende week zal ik een review van de "nieuwe" AMP van Brainwavz online knallen. Tot nu toe eigenlijk precies wat ik van een AMP verwacht zonder veel poespas.
Wait... wat wil je precies doen? Een DAC op de uitgang van een mp3-speler zetten? Whut?quote:Op zondag 23 november 2014 21:27 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
thx heb jij beetje verstand van dac's? Ze zeggen dat op mp3 speler een dac geen nut heeft omdat meeste geen digitale output hebben? Is het verstandiger om smartphone te zetten ?
Ach, zo lang die secondelijm onder de 130 graden blijft is er vrij weinig aan de handquote:Op zondag 23 november 2014 20:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tape is wel brandgevaarlijk joh!
gewoon met secondenlijm doen, dan heb je in iedergeval niet de kans dat het in brand vliegt!
Nou ja.. Bij sommige MP3 spelers kan je de ingebouwde DAC via de line out bypassen, en gebruik je dus een externe DAC. Maar je hebt een punt, bij een Sansa kan dat dus niet echt, heeft geen digitale uitgang dus schiet allemaal niet zoveel op..quote:Op zondag 23 november 2014 22:30 schreef shiznuts het volgende:
1. Sansa's zijn van zichzelf best goed(verder ook http://rockbox.org indien je daar nog niet bekend mee was)
2. Weet niet hoe je dat had bedacht, maar een USB DAC gebruik je niet op de door jou voorgestelde manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |