door alle ophef zal de douane wel meer en beter gaan controleren denk ik haastquote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef Mylene het volgende:
'Neem maatregelen tegen Chinese webwinkels'
Deze alinea ook:quote:Op donderdag 20 november 2014 15:37 schreef MPG het volgende:
Webwinkels willen maatregelen tegen Chinese concurrentie
quote:Sinds de beursgang van de grote Chinese webwinkel Alibaba neemt het aantal Chinese webshops dat zich op Nederland richt toe. Naast Thuiswinkel.org is ook de Consumentenbond daar niet blij mee. In plaats van blij te zijn met voordelige alternatieven, klaagt de bond liever over 'onverwachte' invoerheffingen. "Bestellen levert in de praktijk nauwelijks voordeel op door de bijkomende douane- en invoerkosten. Maar consumenten zien die kosten niet als ze bestellen; daar komen ze pas achter als de spullen worden bezorgd," luidt het commentaar waarmee de Consumentenbond de Nederlandse winkels de hand boven het hoofd houdt.
allemaal indirect buiten europa, het importeren is aan regels gebonden en daar branden de meeste zaken zich dus niet aan i guess...quote:Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef P4tje het volgende:
Thuiswinkel.org dat is een soort Brein? En waar halen de beconcurreerde Nederlandse webshops hun producten vandaan, direct of indirect China.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:03 schreef Chefkruiden het volgende:
Ohja, heb ook nog zo'n clicker voor in het audio jack van je telefoon, besteld voor 1 cent, nog steeds onderweg. Heeft iemand al zo'n ding? Is het wat?
[..]
Zou je mij dat Excel-bestand kunnen pm'en?
Leuk gemaakt, kende m nog niet, vind dit tot nu toe de beste voor de bril Crazy Swring VRquote:Op donderdag 20 november 2014 18:40 schreef noodgang het volgende:
Voor degene die zo'n unit uit China hebben laten komen:
[ afbeelding ]
Dit is best tof
Tijdens een optreden van Paul mcCartney meekijken
Jep, ik heb mijn TinyDeal Google Cardboard ook eindelijk binnen, was pas een maand na bestelling verstuurd o.i.d. maar nu eindelijk binnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:44 schreef chroestjov het volgende:
Vandaag 2 pakketjes van TinyDeal ontvangen die al langer dan 2 maanden onderweg waren. (sinds halverwege september)
Hopen dat die van mij ook binnenkomt, 25-9 besteldquote:Op donderdag 20 november 2014 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, ik heb mijn TinyDeal Google Cardboard ook eindelijk binnen, was pas een maand na bestelling verstuurd o.i.d. maar nu eindelijk binnen.
Vet ding trouwensmaar had zelf al met een duikbril en insect-vergrootglazen een wannabe-Cardboard/Rift gemaakt
Koop een brodit, ipv chinameuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, weer even shoppen:[ afbeelding ]
M'n telefoonhouder is kapot gegaan.
Had deze en beviel prima, lekker simpel en stevig.
(met zo'n hals beweegt telefoon veel meer). Gewoon deze maar weer bestellen of is er tegenwoordig iets geniaals wat nog beter is?
Ik heb bij Lidl/aldi een setje gekocht,quote:Op donderdag 20 november 2014 18:22 schreef Xu het volgende:
Ik wil leren solderen voor de gein, weet iemand toevallig of dit een goede soldeerijzer is?
http://www.aliexpress.com(...)0737/1725758533.html
Hij is erg goedkoop namelijk
Slap dingquote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Catch22- het volgende:
http://www.kenu.com/products/airframe
Ik heb daar een clone van van eBay. Werkt prima
werkt primaquote:
Lidl, Aldi, Conrad etc.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:22 schreef Xu het volgende:
Ik wil leren solderen voor de gein, weet iemand toevallig of dit een goede soldeerijzer is?
http://www.aliexpress.com(...)0737/1725758533.html
Hij is erg goedkoop namelijk
Ik heb een 30watter genomen: superding! Voordeel is dat ze vaak wat minder lomp zijn qua uiterlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, weer even shoppen:[ afbeelding ]
M'n telefoonhouder is kapot gegaan.
Had deze en beviel prima, lekker simpel en stevig.
(met zo'n hals beweegt telefoon veel meer). Gewoon deze maar weer bestellen of is er tegenwoordig iets geniaals wat nog beter is?
Lamp met bewegingsmelder. Nu het weer zo snel donker is (t*fushekel aan winter) zien wij achter ons huis niets bij bijvoorbeeld de containers.
Ik dacht zoiets te nemen. Iemand ervaring met dit spul? Is het wat?
10 watt lijkt me prima; we hoeven alleen licht, geen stadion verlichten...
[ afbeelding ]
We moeten eigenlijk ook wat verlichting hebben voor aan andere kant van schuur langs het pad, maar daar is zoiets wellicht ietwat overdreven. Moet ook met bewegingsmelder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |