Ligt eraan wat je koopt. En ja, meeste spul komt aan.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:45 schreef zeurtvaak het volgende:
Nu een vraagje. Komen de spullen wat je hebt besteld ook echt aan en zijn het goede kwaliteit spullen?
Als je een van de bekendere shop neemt in 99% van de gevallen komt dan alles netjes aan. Over kwaliteit valt ook nog de discussiëren. Ook hiervoor zou ik dat topic eens doorlezen over China winkels en daar ervaringen vragen van gebruikers.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:45 schreef zeurtvaak het volgende:
Nu een vraagje. Komen de spullen wat je hebt besteld ook echt aan en zijn het goede kwaliteit spullen?
Heb al heel wat besteld bij miniinthebox en altijd aangekomen. Kan wel een tijdje duren.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:45 schreef zeurtvaak het volgende:
Krijg je ook alleen producten die van china komen?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb al heel wat besteld bij miniinthebox en altijd aangekomen. Kan wel een tijdje duren.
Sommige sites kan je niet met ideal betalen. Ik heb alleen ideal?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:19 schreef velvetunder het volgende:
Boeiend weer het weg komt als het maar werkt, wil je kwaliteit en zekerheid bestel elders waar het duurder is, maar dan weet je wel wat je koopt.
3V Card of Voucher (Prepaid Creditcard) .. te kopen via iDeal. Is van Visa en overal geaccepteerd waar ze creditcardbetalingen hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Sommige sites kan je niet met ideal betalen. Ik heb alleen ideal?
Je zeurt wel veel.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:30 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb nog geen paypal account. is dit makkelijk te maken?
En is paypal vertrouwelijk?
Bestel zelf ook geregeld via Ebay bij diverse Chinese verkopers en is tot op heden altijd prima verlopen op een enkelinge keer na, gewoon doen, via Paypal ben je sowieso verzekerd dat je je geld terug kan vragen indien het NIET goed verloopt, maar die kans is nihil want al die verkopers zijn erop gebrand om een zo hoog mogelijke beoordeling te krijgen en dat steken ze ook niet onder stoelen of banken. Je moet alleen wel rekening houden met lange levertijden, dat is ook de reden dat het bij miniinthebox zo lang duurt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:48 schreef zeurtvaak het volgende:
laat maar heb een paypal account gekoppeld!
Wat? Diesel? Waar heb je het over?quote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik zag een horloge staan van diesel. http://www.dinodirect.com(...)ience-p24552485.html
Alleen volgens mij hebben ze het logo weggehaalt?
Dan durf ik het niet te bestellen?
Diesel is een dure merk! http://www.horlogeboetiek.nl/diesel-dz7260/quote:Op zondag 30 november 2014 01:38 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Wat? Diesel? Waar heb je het over?
En waarom link je nu naar een pagina met een horloge die je op de kernis uit o'n bak kan grijpen?
Ik ga het proberen!quote:Op zondag 30 november 2014 01:49 schreef mrPanerai het volgende:
Dit is gewoon een goedkope copy, niks mis mee voor 10¤ maar verwacht niet dat ie een soort van qc heeft gehad zoals die van Diesel, die waarschijnlijk uit dezelfde fabriek komen.
Gewoon doen en als het niks is de vuilbak in, ben je hooguit een tientje kwijt,
en als de douane vindt dat het een namaakartikel is ben jij de sjaak...quote:Op zondag 30 november 2014 01:49 schreef mrPanerai het volgende:
Dit is gewoon een goedkope copy, niks mis mee voor 10¤ maar verwacht niet dat ie een soort van qc heeft gehad zoals die van Diesel, die waarschijnlijk uit dezelfde fabriek komen.
Gewoon doen en als het niks is de vuilbak in, ben je hooguit een tientje kwijt,
Als er geen merknaam op staat zullen ze het niet zo snel als namaak aanmerken.quote:Op zondag 30 november 2014 03:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de douane vindt dat het een namaakartikel is ben jij de sjaak...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |