door alle ophef zal de douane wel meer en beter gaan controleren denk ik haastquote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef Mylene het volgende:
'Neem maatregelen tegen Chinese webwinkels'
Deze alinea ook:quote:Op donderdag 20 november 2014 15:37 schreef MPG het volgende:
Webwinkels willen maatregelen tegen Chinese concurrentie
quote:Sinds de beursgang van de grote Chinese webwinkel Alibaba neemt het aantal Chinese webshops dat zich op Nederland richt toe. Naast Thuiswinkel.org is ook de Consumentenbond daar niet blij mee. In plaats van blij te zijn met voordelige alternatieven, klaagt de bond liever over 'onverwachte' invoerheffingen. "Bestellen levert in de praktijk nauwelijks voordeel op door de bijkomende douane- en invoerkosten. Maar consumenten zien die kosten niet als ze bestellen; daar komen ze pas achter als de spullen worden bezorgd," luidt het commentaar waarmee de Consumentenbond de Nederlandse winkels de hand boven het hoofd houdt.
allemaal indirect buiten europa, het importeren is aan regels gebonden en daar branden de meeste zaken zich dus niet aan i guess...quote:Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef P4tje het volgende:
Thuiswinkel.org dat is een soort Brein? En waar halen de beconcurreerde Nederlandse webshops hun producten vandaan, direct of indirect China.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:03 schreef Chefkruiden het volgende:
Ohja, heb ook nog zo'n clicker voor in het audio jack van je telefoon, besteld voor 1 cent, nog steeds onderweg. Heeft iemand al zo'n ding? Is het wat?
[..]
Zou je mij dat Excel-bestand kunnen pm'en?
Leuk gemaakt, kende m nog niet, vind dit tot nu toe de beste voor de bril Crazy Swring VRquote:Op donderdag 20 november 2014 18:40 schreef noodgang het volgende:
Voor degene die zo'n unit uit China hebben laten komen:
[ afbeelding ]
Dit is best tof
Tijdens een optreden van Paul mcCartney meekijken
Jep, ik heb mijn TinyDeal Google Cardboard ook eindelijk binnen, was pas een maand na bestelling verstuurd o.i.d. maar nu eindelijk binnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:44 schreef chroestjov het volgende:
Vandaag 2 pakketjes van TinyDeal ontvangen die al langer dan 2 maanden onderweg waren. (sinds halverwege september)
Hopen dat die van mij ook binnenkomt, 25-9 besteldquote:Op donderdag 20 november 2014 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, ik heb mijn TinyDeal Google Cardboard ook eindelijk binnen, was pas een maand na bestelling verstuurd o.i.d. maar nu eindelijk binnen.
Vet ding trouwensmaar had zelf al met een duikbril en insect-vergrootglazen een wannabe-Cardboard/Rift gemaakt
Koop een brodit, ipv chinameuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, weer even shoppen:[ afbeelding ]
M'n telefoonhouder is kapot gegaan.
Had deze en beviel prima, lekker simpel en stevig.
(met zo'n hals beweegt telefoon veel meer). Gewoon deze maar weer bestellen of is er tegenwoordig iets geniaals wat nog beter is?
Ik heb bij Lidl/aldi een setje gekocht,quote:Op donderdag 20 november 2014 18:22 schreef Xu het volgende:
Ik wil leren solderen voor de gein, weet iemand toevallig of dit een goede soldeerijzer is?
http://www.aliexpress.com(...)0737/1725758533.html
Hij is erg goedkoop namelijk
Slap dingquote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Catch22- het volgende:
http://www.kenu.com/products/airframe
Ik heb daar een clone van van eBay. Werkt prima
werkt primaquote:
Lidl, Aldi, Conrad etc.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:22 schreef Xu het volgende:
Ik wil leren solderen voor de gein, weet iemand toevallig of dit een goede soldeerijzer is?
http://www.aliexpress.com(...)0737/1725758533.html
Hij is erg goedkoop namelijk
Ik heb een 30watter genomen: superding! Voordeel is dat ze vaak wat minder lomp zijn qua uiterlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, weer even shoppen:[ afbeelding ]
M'n telefoonhouder is kapot gegaan.
Had deze en beviel prima, lekker simpel en stevig.
(met zo'n hals beweegt telefoon veel meer). Gewoon deze maar weer bestellen of is er tegenwoordig iets geniaals wat nog beter is?
Lamp met bewegingsmelder. Nu het weer zo snel donker is (t*fushekel aan winter) zien wij achter ons huis niets bij bijvoorbeeld de containers.
Ik dacht zoiets te nemen. Iemand ervaring met dit spul? Is het wat?
10 watt lijkt me prima; we hoeven alleen licht, geen stadion verlichten...
[ afbeelding ]
We moeten eigenlijk ook wat verlichting hebben voor aan andere kant van schuur langs het pad, maar daar is zoiets wellicht ietwat overdreven. Moet ook met bewegingsmelder...
check zijn pohi eensquote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Miniem het volgende:
Hier heb je zon leuke troll
DIG / Goedkope producten website?
Paul McCartneyquote:Op donderdag 20 november 2014 18:40 schreef noodgang het volgende:
Voor degene die zo'n unit uit China hebben laten komen:
[ afbeelding ]
Dit is best tof
Tijdens een optreden van Paul mcCartney meekijken
Zal je verbazen hoe makkelijk er doorgedrukt kan worden. Kijk maar naar het zonnepanelen-verhaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:03 schreef piekartz87 het volgende:
Die knakker van dat thuiswinkel keurmerk wil import uit China gaan verbieden. Lekker realistische instelling
Mwah, voor die paar keer dat ik 'm gebruik is chinameuk prima. Ding is lang meegegaan. Waarschijnlijk was iets te ruig deze keer.quote:
Hier is iemand met de een 10W versie van de Action thuisgekomen. Nog niet kunnen installeren (die wartel is onmogelijk klein voor een 3-aderig snoer) maar 10W moet voldoende zijn lijkt me.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een 30watter genomen: superding! Voordeel is dat ze vaak wat minder lomp zijn qua uiterlijk
Oh, was dus niet de enige met dat probleemquote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
(die wartel is onmogelijk klein voor een 3-aderig snoer)
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oh, was dus niet de enige met dat probleem![]()
Kan natuurlijk ook een relatief snoer heen gezien hij 10 watt is. Dikke geïsoleerde draden heb je wat weinig ruimte voor.
Goed, dan maar geen moer er op dan past het wel
True, maar je krijgt er geloof ik amper de 3 aders erdoor, laat staan inclusief mantel.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef RobertNL het volgende:
Oh, was dus niet de enige met dat probleem![]()
Kan natuurlijk ook een relatief snoer heen gezien hij 10 watt is. Dikke geïsoleerde draden heb je wat weinig ruimte voor.
Goed, dan maar geen moer er op dan past het wel
Dat snap ik, maar het enige wat ik kan doen is de reden van de claim veranderen of hem verwijderen..quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
In het Actiecentrum op de website van Paypal.
Je kan ook contact opnemen met Paypal? Misschien dat zij er meer van weten dan wij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:00 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het enige wat ik kan doen is de reden van de claim veranderen of hem verwijderen..
Ik ken iemand die bij PostNL in de distributie zit. Ze zouden wel graag meer willen controleren, maar het gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
door alle ophef zal de douane wel meer en beter gaan controleren denk ik haast
Aha. Meer bestellen, jongens!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij PostNL in de distributie zit. Ze zouden wel graag meer willen controleren, maar het gaat gewoon niet.
Er komen iedere maand nu 80.000 pakketten via alleen al China Post binnen.
heb ik ook gedaan bij DX, met 43 dagen een geschil gemaakt bij PayPal, ze willen telkens dat ik nog 10 dagen wacht, nu weer 7 werkdagen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:34 schreef N22 het volgende:
Antwoord van BG, ze vragen of mijn adres klopt (ja dus) of ik bij het lokale postkantoor wil checken of het niet al in NL is en anders nog 1-2 weken wil wachten.
Dat wordt denk ik dus een geschil openen vanavond als stok achter de deur (laatste dag dat t kan).
Die clone heb ik ook gekocht en binnen gekregen. Werkt prima wat mij betreft, telefoon blijft er goed in zitten en blijft ook prima in rooster hangen. Enige nadeel is dat je hem niet heel vloeiend erin en eruit kan doen. Maar goed, voor korte ritten doe ik hem er nooit in dus geen probleem.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Catch22- het volgende:
http://www.kenu.com/products/airframe
Ik heb daar een clone van van eBay. Werkt prima
G4s hoesje zal wel gelijk zijn aan G4 Advanced hoesjes toch? Heb je een linkje? Ben op zoek naar een leuk hoesje voor mijn G4.quote:Op maandag 17 november 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
Ben ook een week of 8 aan het wachten op een Jiayu G4s hoesje.
zal ook wel op urumqi liggen dan
DIG / Chinese Smartphones #38 - Jiayu, Jia-mequote:Op vrijdag 21 november 2014 17:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die clone heb ik ook gekocht en binnen gekregen. Werkt prima wat mij betreft, telefoon blijft er goed in zitten en blijft ook prima in rooster hangen. Enige nadeel is dat je hem niet heel vloeiend erin en eruit kan doen. Maar goed, voor korte ritten doe ik hem er nooit in dus geen probleem.
Prima aankoop geweest.
[..]
G4s hoesje zal wel gelijk zijn aan G4 Advanced hoesjes toch? Heb je een linkje? Ben op zoek naar een leuk hoesje voor mijn G4.
Ik heb dat plakding ook, doet het prima maar alleen weet ik niet zeker dat als ik het er ooit afhaal, het niet vol troep zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
DIG / Chinese Smartphones #38 - Jiayu, Jia-me
Hier hetzelfde... heb een aantal pakketten besteld en deze zijn op tijd gekomen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef hafez1234 het volgende:
Ben nu 1 maand aan het wachten op pakketje van BangGood. Normaal kreeg ik pakjes van banggood in ongeveer 2 weken. Weet iemand waarom dit is? Ik ben beetje bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpeler dan dit kan ik het niet voor hun verwoorden.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Omdat ze niet meer via China post verzenden maar met Malaysia post. Via China post gingen er teveel pakketjes zoek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef hafez1234 het volgende:
Ben nu 1 maand aan het wachten op pakketje van BangGood. Normaal kreeg ik pakjes van banggood in ongeveer 2 weken. Weet iemand waarom dit is? Ik ben beetje bang.
SPOILER: Vanwege de kassa mensen die dit anders kopiërenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Had ik ook, maar sinds ik met m'n vrouw van plaats ben gewisseld op de bank, is links en rechts weer aardig gelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Het geluid: Ik weet niet of ik gek ben, maar ik schijn half-doof te zijn aan mijn linkeroor
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had ik ook, maar sinds ik met m'n vrouw van plaats ben gewisseld op de bank, is links en rechts weer aardig gelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |