Ja, maar niet zonder re-encoding en helemaal lekker wordt het ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 16:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan ook achteraf de witbalans bijwerken?
Zoals Shiz al zei. manchetknopen, usb-stick cameras etc zijn brak. Ik had een spypen; de lak was er al snel af en de beeldkwaliteit kon je niks mee.quote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef Thee het volgende:
[..]
heb je ook ervaring met deze?
http://www.miniinthebox.com/nl/mini-hd-u8-usb-disk-spy-verborgen-camera-dv-dvr-met-motion-detector_p400577.html#
SwedenPost vanuit China, duh.quote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Questular het volgende:
Sweden(Normal Tracking)
to
Netherlands(Not Found)
Ik bestel iets in china maar het wordt verzonden vanuit zweden?
Ach.. eerst netjes communiceren en als dat niks oplevert eens een geschil starten en als ze dan nog niks doen claimen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
kan ik al een claim neerleggen en een refund eisen ?
Maar dat moet binnen 45 dagen toch, het starten van een geschil? Ik heb bijvoorbeeld 8 oktober besteld.quote:Op maandag 17 november 2014 19:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ach.. eerst netjes communiceren en als dat niks oplevert eens een geschil starten en als ze dan nog niks doen claimen.
Yup. In jouw geval zou ik er langzaamaan eens aan beginnen te denken een geschil te starten. Daarna heb je weer een bepaalde tijd om te escaleren naar een claim.quote:Op maandag 17 november 2014 20:32 schreef N22 het volgende:
[..]
Maar dat moet binnen 45 dagen toch, het starten van een geschil? Ik heb bijvoorbeeld 8 oktober besteld.
Oh ja, Radar met o.a. het item over chinashopping staat op het punt om te beginnen op NPO1 !
"Ik moet best wel hard werken voor m'n geld"quote:Op maandag 17 november 2014 20:39 schreef FreaZ het volgende:
Wat is die Joke een dombolientje zeg.... Echt een item gemaakt voor en door huisvrouwtjes die nog een cursus nodig hebben voor het aanzetten van de pc.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef l0lownkill het volgende:
Vond het trouwens wel geinig dat ze de SJ4000 als voorbeeld namen
Ok, nou ik ben benieuwd. Beetje oefenen om de juiste hoeveelheid gehakt erin te gooien dus. Met kaas lijkt me wel lekker, beetje zoals 4 kazen pizza, alleen dan met vlees ipv deeg. Er zijn in ieder geval best wat variaties te bedenken😄 .quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef SanAnt het volgende:
[..]
ff lastig om de hoeveelheid gehakt te schatten .
Maar was wel lekker voor mijn vrouwtje eentje met blauwe kaasen nog 4 anderen soorten kaas gemaakt ,ze vond het lekker ,voor mijn zoontje van 4 eentje met krab (sponspop) was goed te eten alleen voor een ventje van 4 erg groot .
En zelf heb ik er eentje met Jalapeño, bacon en chedder gemaakt.
Vanavond maar even terug kijkenquote:Op maandag 17 november 2014 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
Radar, mooi hoor!
Zit daar achter haar laptopje met de bankpas reader. Dat kan niet goed gaan![]()
sj4000 en nep nikes berekening, super eng muziekje op de achtergrond!![]()
Top quotes:
- Na een hele lange tijd kwam er een pakje.
- Bij de dansschool hoorde ik dat meer mensen er last van hadden
- Dit was wel de laatste keer
Vervolgens hoor je niets over 22 euro belastingvrij shoppen, handig gedaan Radar
Is toch goed? Als dat soort volk dat ook nog te weten komt is het hek helemaal van de dam.quote:Op maandag 17 november 2014 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
Vervolgens hoor je niets over 22 euro belastingvrij shoppen, handig gedaan Radar
Buchtgadgets bedoel jequote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vanavond maar even terug kijken
Trouwens, BudgetGadgets... http://www.budgetgadgets.com
Klopt. Maar als er een onderwerp is waar ik geen bal van snap krijg ik waarschijnlijk dezelfde lulkoek.quote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Is toch goed? Als dat soort volk dat ook nog te weten komt is het hek helemaal van de dam.
We hebben nu al misbruikers van de couponsdie de boel wel 's belazeren, maar die weten tenminste wat ze doen...
Stel je daarbovenop nog een stel n00bs voor.
[..]
Buchtgadgets bedoel je
Ik heb nog wel een md80 liggen: pb me maarquote:Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef Fasroslis het volgende:
Iemand ervaring met MD 80, de 808 keychain of de Y3000. Is voor mijn dochter die nu helemaal into spioneren is. De Y3000 is een stuk duurder (relatief gezien toch ca x4), maar ik weet niet of hij de meerprijs wel waard is. Hij is nog net iets kleiner en lijkt mij ook wel handiger om onder een copter te hangen. Voorlopig gaat mijn voorkeur wel nog uit naar de 808.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |