Rite?quote:Op maandag 17 november 2014 09:19 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Vroeger was het lego en miel monteur, tegenwoordig call of duty en een grote mond
You really need to ask?quote:Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef Fasroslis het volgende:
Iemand ervaring met MD 80, de 808 keychain of de Y3000. Is voor mijn dochter die nu helemaal into spioneren is. De Y3000 is een stuk duurder (relatief gezien toch ca x4), maar ik weet niet of hij de meerprijs wel waard is. Hij is nog net iets kleiner en lijkt mij ook wel handiger om onder een copter te hangen. Voorlopig gaat mijn voorkeur wel nog uit naar de 808.
Had inderdaad niet anders verwacht. Wordt goedkope 808 uittesten en eventueel later overschakelen naar de 808 #16 of y3000. Y3000 doet mij eigenlijk een beetje denken aan de camera van Bart uit Homer's Night out. In weze dat hij de allure heeft om groot te zijn, maar is net erg mini.quote:Op maandag 17 november 2014 10:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Rite?
[..]
You really need to ask?
[ afbeelding ]
Hier van Techmoan (dúh) een vergelijk van de Y3000 VS 808 #11...
De MD80 is een cultstatus action/spycam, daar begon het allemaal mee zo'n beetje. Dan had je nog van die cam pennen, aanstekers, overhemdknopen en petten, die allemaal gaar waren. Maar eerlijk is eerlijk: de MD80 videokwaliteit is ook vrij brak. Wel tig mountopties e.d., dus wel een beetje jammer, was verder best praktisch. Maar nadeel van de MD80 is ook dat 'ie alleen verticaal bruikbaar is en dat is toch een beetje een lastige orientatie wanneer je 'em op een autootje of onder een heli ofzo wilt hangen. Dan is de 808 gewoon een stuk fijner. Klitteband en whop. En die is wel doorontwikkeld, dus daar is nu gewoon 1080p voor te krijgen. De Y3000 is ook wel aardig (zie video, zie ook voorbeelden op http://www.banggood.com/W(...)-Beetle-p-48384.html ). Is m'n pretpark cam. Dus in achtbanen en boomstammetjes ofzo onboard videootjes maken.De Innovv is iets serieuzer, maar ook een stuk duurder. Als het puur gaat om geinige videos schieten, de Y3000 heeft ergens wel wat, aan een lanyard om je nek hangen en dan gewoon doen alsof het een normale spiegelreflex is, krijg je best grappige blikken.
Voor videokwaliteit en flexibele inzet/spywork idd een van de nieuwere 808's in huis halen.
Wow, just wow.quote:Misleiding door buitenlandse webshops
Veel Nederlands ogende webwinkels blijken in China gevestigd. Het gevolg: bij bezorging moet je tientallen euro's aan douanerechten en omzetbelasting betalen...
Consument heeft zelf ook een onderzoeksplicht alleen programma's als kassa of radar doen voorkomen dat de schuld altijd bij de ondernemer ligt.quote:Op maandag 17 november 2014 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, zet de popcorn maar vast klaar:
Vanavond: Radar, 20:30 - 21:10 uur op NPO1:
[..]
Wow, just wow.![]()
![]()
Oh, en ik zet ¤100 in dat er een of andere woordvoerder van Nederlandse (web)winkels o.i.d. langskomt die eens haarfijn gaat uitleggen hoe slecht dat allemaal niet is...
Maar goed; zoals iemand hier eerder al zei; laat het de mensen maar mooi afschrikken. Kunnen wij lachen en komen ze ook niet hier zeuren als ze ineens problemen krijgen.
Goed nieuws.quote:Op maandag 17 november 2014 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, zet de popcorn maar vast klaar:
Vanavond: Radar, 20:30 - 21:10 uur op NPO1:
[..]
Wow, just wow.![]()
![]()
Oh, en ik zet ¤100 in dat er een of andere woordvoerder van Nederlandse (web)winkels o.i.d. langskomt die eens haarfijn gaat uitleggen hoe slecht dat allemaal niet is...
Maar goed; zoals iemand hier eerder al zei; laat het de mensen maar mooi afschrikken. Kunnen wij lachen en komen ze ook niet hier zeuren als ze ineens problemen krijgen.
Of dat de SJ5000 verbeteringen op die punten brengt.quote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef Iemand91 het volgende:
Over camera's gesproken:
GoPro Hero (¤125) vs. SJ4000 (¤61):
Conclusie:
GoPro: betere exposure (schakelt beter tussen licht en donker), 720p 60fps.
SJ4000: LCD viewvinder, dashcam functionaliteit, verwijderbare case + accu, prijs en met wifi nog steeds goedkoper dan de GoPro. Beeld is ook scherper maar dat is maar net de vraag of je dat wil.
Mijn conclusie:
Heel erg duimen dat die geruchten van de Xiaomi verwezenlijkt worden.
Dan kan het ook niet nee.quote:Op maandag 17 november 2014 15:13 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand of je 8 coins terug kan laten storten naar je Paypal bij BIC? Want er staat namelijk dat het alleen bij >50 Coins kan.
Beetje jammer.quote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Dan kan het ook niet nee.
Ik ga vanavond ook maar eens Radar kijken, popcorn zal ik zo halen bij de Jumbo;p
Wat mij irriteert aan de SJ4000 is die blauwzweem.quote:Op maandag 17 november 2014 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of dat de SJ5000 verbeteringen op die punten brengt.
Gorpo is wel veel te zacht voor mij in ieder geval, SJ4000 wellicht iets te scherp.
8 coins = 8 dollar.quote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Downstar het volgende:
Maargoed wat is 8 coins nou dan?
80 dollarcent?
Je kan ook achteraf de witbalans bijwerken?quote:Op maandag 17 november 2014 16:01 schreef Mehari het volgende:
[..]
Wat mij irriteert aan de SJ4000 is die blauwzweem.
Nu heb ik wel eens voorbeelden gezien dat dat in de HDR mode veel minder leek.
Ook zou het mogelijk moeten zijn om handmatig een witbalans te kiezen zoals zon of schaduw?
Je hebt een refund in coins geaccepteerdquote:Op maandag 17 november 2014 15:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Zou graag een RGBW-strip willen, maar die hebben ze daar niet.
Niet weten wat BIC coins zijnquote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Downstar het volgende:
Maargoed wat is 8 coins nou dan?
80 dollarcent?
Klinkt een gevalletje het gatquote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef JortK het volgende:
Ik kwam er trouwens net achter dat ik mijn SJ4000 nog helemaal niet binnenheb
08-10 shipped.
Meestal stelt zon coin niks voor neequote:Op maandag 17 november 2014 16:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je hebt een refund in coins geaccepteerd? Ze als je vraagt bij een order ook wel direct een refund
[..]
Niet weten wat BIC coins zijn!
[..]
Klinkt een gevalletje het gat
//(offtopic)Om in te komen het topic over miniinthebox door gelezen op het radar forum. Ik heb nu al buikpijn van het lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Dan kan het ook niet nee.
Ik ga vanavond ook maar eens Radar kijken, popcorn zal ik zo halen bij de Jumbo;p
heb je ook ervaring met deze?quote:Op maandag 17 november 2014 10:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Rite?
[..]
You really need to ask?
[ afbeelding ]
Hier van Techmoan (dúh) een vergelijk van de Y3000 VS 808 #11...
De MD80 is een cultstatus action/spycam, daar begon het allemaal mee zo'n beetje. Dan had je nog van die cam pennen, aanstekers, overhemdknopen en petten, die allemaal gaar waren. Maar eerlijk is eerlijk: de MD80 videokwaliteit is ook vrij brak. Wel tig mountopties e.d., dus wel een beetje jammer, was verder best praktisch. Maar nadeel van de MD80 is ook dat 'ie alleen verticaal bruikbaar is en dat is toch een beetje een lastige orientatie wanneer je 'em op een autootje of onder een heli ofzo wilt hangen. Dan is de 808 gewoon een stuk fijner. Klitteband en whop. En die is wel doorontwikkeld, dus daar is nu gewoon 1080p voor te krijgen. De Y3000 is ook wel aardig (zie video, zie ook voorbeelden op http://www.banggood.com/W(...)-Beetle-p-48384.html ). Is m'n pretpark cam. Dus in achtbanen en boomstammetjes ofzo onboard videootjes maken.De Innovv is iets serieuzer, maar ook een stuk duurder. Als het puur gaat om geinige videos schieten, de Y3000 heeft ergens wel wat, aan een lanyard om je nek hangen en dan gewoon doen alsof het een normale spiegelreflex is, krijg je best grappige blikken.
Voor videokwaliteit en flexibele inzet/spywork idd een van de nieuwere 808's in huis halen.
Wat wil je weten?quote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef verbraakje het volgende:
[..]
//(offtopic)Om in te komen het topic over miniinthebox door gelezen op het radar forum. Ik heb nu al buikpijn van het lachen.
-(ontopic)
Weet iemand hoe het zit met de postbodes die soms wel soms niet op maandag bezorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |