Die kunnen niet slapen van enthousiasme omdat neef Downstar mooie cadeaus komt brengenquote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Inderdaad wat anders dan de standaard kaarten,
maargoed, ik verzend ze niet als kerstkaart.
Ik geef ze weg aan mijn neefjes/nichtjes zodat ze alsnog hun eigen boompie hebben haha
?quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Xiaomi Piston 2.0 Silver Headphones
Kerst vierenquote:Op zondag 16 november 2014 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die kunnen niet slapen van enthousiasme omdat neef Downstar mooie cadeaus komt brengen![]()
Ik hoop dat je een trap in je zak krijgt
Ik gok dat je ze 29 februari 2015 binnenkrijgtquote:Op zondag 16 november 2014 20:11 schreef Dromer het volgende:
Oh damn... zie nu pas dat een Earson van Banggood sinds 16 oktober op 'departure' vanaf Urumqi International staat. Nu moet ik vast het ergste vrezen?
Hè hè.. ik zal BG eens aanschrijven.quote:Op zondag 16 november 2014 20:14 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik gok dat je ze 29 februari 2015 binnenkrijgt
Haha, nouja.quote:Op zondag 16 november 2014 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die zin klinkt ergens heel zielig.
quote:Op zondag 16 november 2014 21:32 schreef shiznuts het volgende:
'Kijk eens hoe fier m'n boompje staat', zei Downstar tegen z'n neefjes...![]()
Als ze het over wouden hadden, dan wordt het wholesale... stuk of 1000?
De grootte viel mij ook al op toen ik hem binnen kreeg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
De Anker lader + kabels doen het goed! Inderdaad een kleiner kastje dan verwacht Shiz![]()
Mijn tablet doet in ieder geval 100% Ampère trekken en mijn andere lader weigert dit te doen.
[ afbeelding ]
BTW, wel een overload aan Sint en Piet op FOK!![]()
Ik heb ondertussen de Anker getest en de 3 kabels lijken gewoon 100% ampère te trekken. Ik heb alleen apparatuur dat rond de 1,45A trekt dus hoger kan ik niet testen. Ik ben tevreden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De grootte viel mij ook al op toen ik hem binnen kreeg.
Had iets massievers verwacht.
Nog niet getest, nog geen tijd gehad. Dus hij moet nog een keer uitgepakt worden. Want had hem na binnenkomst even snel open gemaakt en weer ingepakt.
streamem van waar? Ligt meestal ook aan de source als die moet bufferen. Je kunt je device ook updaten naar de laatste beta voor misschien betere compatibility met je airmouse.quote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag de Minix neo x8-h binnengekregen. Ik moet zeggen; het was het wachten waard! Al helemaal omdat ik naast de bestelde mele f10 ook de neo M1 airmouse erbij heb gekregen, dit stond nergens vermeld dus mooi meegenomen![]()
Verder doet hij wat ervan verwacht wordt; via xbmc kan ik vloeiend (de meeste) films streamen. Namelijk niet alles; bij vele servers buffert hij veel, terwijl ik een stabiele lan-verbinding heb. Op de meeste devices is dit 50 mbit/s; de minix haalde echter 20. Maargoed; dit kan ook aan de provider liggen aangezien ik met de pc op dat moment ook maar 20 haalde.
Het enige lastige op dit moment is dat xbmc soms niet goed reageert op de airmouse; scrollen moet bijv. met het balkje dus kan je niet enter ingedrukt houden en op die manier scrollen. Ook menuutjes die van de zijkant komen heeft 'ie moeite mee. Maar verder ben ik er erg tevreden mee
Yay.quote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag de Minix neo x8-h binnengekregen. Ik moet zeggen; het was het wachten waard! Al helemaal omdat ik naast de bestelde mele f10 ook de neo M1 airmouse erbij heb gekregen, dit stond nergens vermeld dus mooi meegenomen![]()
Verder doet hij wat ervan verwacht wordt; via xbmc kan ik vloeiend (de meeste) films streamen. Namelijk niet alles; bij vele servers buffert hij veel, terwijl ik een stabiele lan-verbinding heb. Op de meeste devices is dit 50 mbit/s; de minix haalde echter 20. Maargoed; dit kan ook aan de provider liggen aangezien ik met de pc op dat moment ook maar 20 haalde.
Het enige lastige op dit moment is dat xbmc soms niet goed reageert op de airmouse; scrollen moet bijv. met het balkje dus kan je niet enter ingedrukt houden en op die manier scrollen. Ook menuutjes die van de zijkant komen heeft 'ie moeite mee. Maar verder ben ik er erg tevreden mee
Bijgeleverde airmouse is kut zoals ik ook al in mijn review aangaf.quote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat een LEDpig verstandig is met mijn dochter van 8 maanden. Dan vreet ze dat ding gewoon op Los van alle weekmakers die ze binnenkrijgt als ze er aan sabbeltquote:Op maandag 17 november 2014 00:51 schreef shiznuts het volgende:
Vroeger waren kinderen met een paar wasknijpers Jenga aan het spelen, K'NEX-en etc. Is het tegenwoordig haast niet alleen maar videogames en spul dat druk is en herrie maakt?
Een LEDpig is natuurlijk een ultiem schoencadeau. Voor iedereen!
Vroeger was het lego en miel monteur, tegenwoordig call of duty en een grote mondquote:Op maandag 17 november 2014 00:51 schreef shiznuts het volgende:
Vroeger waren kinderen met een paar wasknijpers Jenga aan het spelen, K'NEX-en etc. Is het tegenwoordig haast niet alleen maar videogames en spul dat druk is en herrie maakt?
Een LEDpig is natuurlijk een ultiem schoencadeau. Voor iedereen!
een 808 nr.16 is een betere keus dan de y3000.quote:Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef Fasroslis het volgende:
Iemand ervaring met MD 80, de 808 keychain of de Y3000. Is voor mijn dochter die nu helemaal into spioneren is. De Y3000 is een stuk duurder (relatief gezien toch ca x4), maar ik weet niet of hij de meerprijs wel waard is. Hij is nog net iets kleiner en lijkt mij ook wel handiger om onder een copter te hangen. Voorlopig gaat mijn voorkeur wel nog uit naar de 808.
Die vind ik niet onder de $40, en dat vind ik toch wel echt te duur als spy-speelgoed. De 808 die ik gelinked heb is als ik het goed versta eigenlijk geen HD (niettegenstaande er wel HD bijstaat)quote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
een 808 nr.16 is een betere keus dan de y3000.
http://www.chucklohr.com/808/C16/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |