Dit is gewoon pestenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar beter voor zoiets gaan natuurlijk:
Laatste goede deal was afgelopen zomerquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:37 schreef shiznuts het volgende:
Was een hint voor mensen die geheugen uit China wilde halen. Wat een 'no-go' is. Ze hadden vroegah nog wel aantrekkelijke SD en microSD kortingacties. Tegenwoordig eigenlijk niezo. Kun je beter een SanDisk of Samsung kaartje halen bij http://DataIO.nl of iets dergelijks. Als je vindt dat ze je onderspammen, moet je je gewoon ff uitschrijven...
Ik heb ook de vierkante G-watch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niks Chinees verder hoor... http://www.lg.com/us/smart-watches/lg-W110-g-watch-r
Maar daar heeft RobertNL dan weer ervaring mee: http://tweakers.net/productreview/103122/weloop-tommy-zwart.html
Hmm dat is wel spijtig. Ik heb namelijk van die dunne polsjes haha.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Ik (overigens wel oppassen geblazen, vooral modellen zoals jij linkt zijn massive). Wat hij zegt:
[..]
Maar beter voor zoiets gaan natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ach.. het R-watch review van nu.nl zegt daar hetzelfde over, dus wat dat betreft moet Shiz ook uitkijken denk ik. (past volgens hen niet onder de mouw van een overhemd bv.)quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:39 schreef relativity het volgende:
[..]
Hmm dat is wel spijtig. Ik heb namelijk van die dunne polsjes haha.
Hmm jammer, dan wijk ik er maar vanaf. Die tweede vind ik wel echt gaaf. Zoek wel zo'n soort model. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Geen problemen met m'n Watcher. Is verwaarloosbaar groter dan m'n Shark watch (de classic, mind you).
Heb echter eentje zoals die afgebeelde en die is echt huge.Da's niet leuk meer. Idd niet met wat dunne polsjes.
Ik heb de great white shark sinds 2011. Twee keer gekocht. Eerste voor 13 euro, maar die is verongelukt. Tweede was iets duurder.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Geen problemen met m'n Watcher. Is verwaarloosbaar groter dan m'n Shark watch (de classic, mind you).
Heb echter eentje zoals die afgebeelde en die is echt huge.Da's niet leuk meer. Idd niet met wat dunne polsjes.
EYKI, Curren, gewoon op eBay zoeken naar 'Japan MOVT men watch'...quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef relativity het volgende:
[..]
Hmm jammer, dan wijk ik er maar vanaf. Die tweede vind ik wel echt gaaf. Zoek wel zo'n soort model. Iemand een idee?
Zoveel modellen op al die sites pff :/ De meeste zijn ook nog eens zo gruwelijk doordat er zoveel opzit.
quote:
somebody is trying to make a statement.....quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
BTW, wel een overload aan Sint en Piet op FOK!
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
somebody is trying to make a statement.....
Bedankt voor de tips. Had het gelukkig zelf al net op tijd doorquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Dromer het volgende:
On-topic: voor de mensen die een horloge zoeken: uitkijken dat je niet zo één scoort met wijzertjes die er alleen voor decoratieve doeleinden opzitten en dus niet werken.
Haha ja het kan wel, maar dan kan je beter op het strand gaan staan en toeristen lastig vallen met "my friend, my friend, i'll make special price for you my friend".quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Dromer het volgende:
Een nadeel van m'n LG G watch is overigens dat ik m'n Shark niet kan dragen. Een horloge links én recht staat weer zo stom...
Dat het pakket dinsdag bezorgd gaat worden. Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef hafez1234 het volgende:
Origin Country - Cache Time:2014-11-16 15:56 - Go to official website
2014-11-04 14:00
Order in transit
2014-11-03 15:00
Order dispatched
Kan iemand uitleggen wat dit betekent? Origin country is Zweden, maar op de site van hun werkt mijn tracking niet.
Paar weken geleden al 5 besteldquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef P4tje het volgende:
30 kerstlampjes besteld als kerstkaart.
http://www.buyincoins.com/item/2651.html#.VGS7PZCG-sY
Met code: BIC9XMAS
¤0,39 per stuk betaald![]()
Nu hopen dat ze lichter zijn dan 20g (volgens verschillende sites wel).
vond ze leuk, dus ook maar 20st besteldquote:Op zondag 16 november 2014 16:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Paar weken geleden al 5 besteld
Kwamen gister binnen, helaas geen blauwe![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad wat anders dan de standaard kaarten,quote:Op zondag 16 november 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond ze leuk, dus ook maar 20st besteld
eens een ander soort kerstkaart
Verlopen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef De-Hamster het volgende:
De couponcode BIC9XMAS doet het bij mij niet, bij andere wel?
quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Downstar het volgende:
Ik geef ze weg aan mijn neefjes/nichtjes zodat ze alsnog hun eigen boompie hebben haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |