Hij voelt ook minder plastic en meer zoals de originele kabel aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef davedavy het volgende:
[..]
Leuke test, heb zelf ook die TOPCEL kabel en vond hem al erg fijn werken. Volgens mij is die er ook in 3 meter variant.
Ik wil de gouden 10400 maar hij is uitverkochtquote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef P4tje het volgende:
Nu (nog) met korting bij Banggood:
10400mAh
- 3$ couponcode: acc75a
Xiaomi 10400mAh Power Bank
5200mAh
- 2$ couponcode: 4935e5
Xiaomi 5200mAh Power Bank
Zwartquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:49 schreef shiznuts het volgende:
Nou, ik heb het Anker-spul binnen. Niks geen lightning-connectors(
Maar: cool testje!). Luks gd.
[ afbeelding ]
Kabeltjes voelen goed aan. Minimaal dikker dan een standaard kabeltje. Connectors solid en modern-type. Charger is kleiner dan ik aangenomen had: aangenaam verrast. Al met al, looks promising.
De Nillkin heeft dan weer een flattype cable met binder, laat zich makkelijk oprollen om mee te nemen...
De Action lightning kabel van ¤1,50quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:51 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn Anker staat nog op: Zending wordt voorbereid door de verzender
Maar graag gedaan hoor Shiz, klein testje is altijd leuk om te doen.
Dus als anderen nog willen sponsoren om een kabeltje getest te zien worden...
die nillkin is bij mij redelijk snel kapot gegaan dus heb nu 9 anker kabels besteldquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zwart
[..]
De Action lightning kabel van ¤1,50
Is het werkelijk zo moeilijk om een fatsoenlijk kabeltje te maken![]()
Lenovo N5901 of N5902quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef sjeppert het volgende:
iemand gebruikerservaringen van wireless keyboards voor smart tv's?
het is voor een LG smart tv
KCX-017 en Oledje of Matek?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:35 schreef Gunny het volgende:
2 verschillende USB meters (die ook door Dodge gebruikt worden)
De eerste en de laatste. En er ligt hier ook nog zo'n mooie blauwe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:35 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
KCX-017 en Oledje of Matek?
Enne, YEAH! Ben ik nou ook 'n standaard, dan?
Die heb ik van de week ook besteld...quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:43 schreef SanAnt het volgende:
Stufz is binnen, morgen burgers bakken![]()
[ afbeelding ]
ff lastig om de hoeveelheid gehakt te schatten .quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:51 schreef DrHyde het volgende:
[..]
Die heb ik van de week ook besteld...Hoe bevalt de Stufz?
Ja. Ik (overigens wel oppassen geblazen, vooral modellen zoals jij linkt zijn massive). Wat hij zegt:quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef relativity het volgende:
Iemand toevallig ervaring met WEIDE horloges?
Lijkt me wel leuk om mijn bestaande collectie van horloges uit te breiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand aanvullingen?
De laatste kan ik overigens nergens vinden, behalve AE
Maar beter voor zoiets gaan natuurlijk:quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef RobertNL het volgende:
Weide is zelfde als shark, prima dus
Was een hint voor mensen die geheugen uit China wilde halen. Wat een 'no-go' is. Ze hadden vroegah nog wel aantrekkelijke SD en microSD kortingacties. Tegenwoordig eigenlijk niezo. Kun je beter een SanDisk of Samsung kaartje halen bij http://DataIO.nl of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staat mymemory eigenlijk in de OP? Is toch een engelse shop? Ik krijg altijd spam van ze
Niks Chinees verder hoor... http://www.lg.com/us/smart-watches/lg-W110-g-watch-rquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |