Zou wel mooi zijn, al is 180 dagen wel erg veel opeens voor verkopers..quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef De-Hamster het volgende:
De terugbetalingsvoorwaarden van PayPal Aankoopbescherming te verbeteren door:
de voor kopers toegestane tijd om een geschil in te dienen van 45 naar 180 dagen te verlengen na de datum waarop de betaling is uitgevoerd; en
Betekent dit dat wij zelf na 45 dagen nog via PayPal ons geld terug kunnen krijgen mocht een bestelling nog niet binnen zijn?
Er zou een camera komen van Xiamoi voor 999 yuan (zon 163$).quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:19 schreef flankert het volgende:
Downstar,
SJ5000 snap ik (leuk ding!), maar wat bedoel je met 'zon xiaomi ding'?
Inderdaad, nu je het zo stelt kan het best zo zijn dat wellicht meerdere Chinese shops straks gaan stoppen met het aanbieden van PayPal als betaalmethode. Zij zien immers ook hoeveel van de orders er met PayPal terugbetaald dienen te worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, al is 180 dagen wel erg veel opeens voor verkopers..
Je weet gewoon van sommige Chinese spullen dat ze kwalitatief minder zijn, daar betaal je ook immers voor.
Maar dan zul je zien dat sommige een product binnen krijgen, het gebruiken..
na een paar maand kapot, is claimen..
En daarvoor is die regel denk ik niet gemaakt
maargoed, wel blij mee dat het wat langer is geworden..
45 dagen voor een china zending was echt te kort!
Nou inderdaad,quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zo stelt kan het best zo zijn dat wellicht meerdere Chinese shops straks gaan stoppen met het aanbieden van PayPal als betaalmethode. Zij zien immers ook hoeveel van de orders er met PayPal terugbetaald dienen te worden.
Gaat maar om een stom microUSB-opladertje van $1,21 maar alsnogquote:2014-10-07 CN Acceptance, CHINA
2014-10-14 CN Processed Through Sort Facility, CHINA , Origin Post is Preparing Shipment
2014-10-26 CN Departure from outward office of exchange
2014-10-31 CN PVG Ready to depart
Gelden die nieuwe voorwaarden wel voor aankopen in China?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef De-Hamster het volgende:
De terugbetalingsvoorwaarden van PayPal Aankoopbescherming te verbeteren door:
de voor kopers toegestane tijd om een geschil in te dienen van 45 naar 180 dagen te verlengen na de datum waarop de betaling is uitgevoerd; en
Betekent dit dat wij zelf na 45 dagen nog via PayPal ons geld terug kunnen krijgen mocht een bestelling nog niet binnen zijn?
Wel vrij Polariod Cube-like.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:46 schreef Downstar het volgende:
Was even op gearbest mijn trackingnummer aan het opzoeken, voor mijn windows tablet
en zag dat hij inmiddels in NL moet zijn gearriveerd. Maar toen zat ik nog even op de website door te struinen en toen kwam ik op een nieuwe(?) SJCAM.
Ik dacht dat het mogelijk een fake was, maar op de officiële site staat hij ook gewoon.
[ afbeelding ]
Best een sexy dingetje zo te zien, heeft schijnbaar wel de zelfde specificaties als de SJ4000
maar las wel dat deze wel echte 60FPS heeft.. maargoed dus nog weer een stukje handzamer.
en cheaper te verkrijgen dan de SJ4000.
Ja, 90 dagen was denk ik ook wel prima geweest. Veel langer wil je toch niet wachten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, al is 180 dagen wel erg veel opeens voor verkopers..
Je weet gewoon van sommige Chinese spullen dat ze kwalitatief minder zijn, daar betaal je ook immers voor.
Maar dan zul je zien dat sommige een product binnen krijgen, het gebruiken..
na een paar maand kapot, is claimen..
En daarvoor is die regel denk ik niet gemaakt
maargoed, wel blij mee dat het wat langer is geworden..
45 dagen voor een china zending was echt te kort!
Die is tenminste écht cube.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:07 schreef shiznuts het volgende:
Wel vrij Polariod Cube-like.
Polaroid Cube - Full Review with Sample Clips
Maar meer keuze =
Leuke test, heb zelf ook die TOPCEL kabel en vond hem al erg fijn werken. Volgens mij is die er ook in 3 meter variant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef Goddelijker het volgende:
Goedkope Lightning-kabel Test
Oplader:
Apple USB-lichtnetadapter van 12 W
Tester:
Kcx-017 LCD USB Voltage Current Detector Power Tester
De kabels:
Kabel 1 - Officiële Apple USB -> Lightning - 1 meter - ¤ 19,-
Kabel 2 - Goldplated USB - > Lightning - 1 meter - ¤ 1,91
Kabel 3 - Gevlochten USB -> Lightning - 1 meter - ¤ 3,83
Kabel 4 - TOPCEL USB -> Lightning - 1 meter - ¤ 1,91
Kabel 5 - Gevlochten USB -> Lightning - 2 meter - ¤ 1,75
Testresultaten:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Het beste uit deze test blijft de officiële kabel, maar deze heeft ook een hoge prijs.
Op de tweede plaats komt kabel 4, ondanks dat het een goedkope kabel is, haalt hij nog de meeste A.
Op de derde plaats zou ik kabel 5 zetten, deze haalt 'maar' 0,9A, maar dan wel over een lengte van 2 meter. In tegenstelling tot de kabels van één meter die 0,1-0,15A hoger zitten, maar wel de helft zijn qua lengte.
Hij voelt ook minder plastic en meer zoals de originele kabel aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef davedavy het volgende:
[..]
Leuke test, heb zelf ook die TOPCEL kabel en vond hem al erg fijn werken. Volgens mij is die er ook in 3 meter variant.
Ik wil de gouden 10400 maar hij is uitverkochtquote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef P4tje het volgende:
Nu (nog) met korting bij Banggood:
10400mAh
- 3$ couponcode: acc75a
Xiaomi 10400mAh Power Bank
5200mAh
- 2$ couponcode: 4935e5
Xiaomi 5200mAh Power Bank
Zwartquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:49 schreef shiznuts het volgende:
Nou, ik heb het Anker-spul binnen. Niks geen lightning-connectors(
Maar: cool testje!). Luks gd.
[ afbeelding ]
Kabeltjes voelen goed aan. Minimaal dikker dan een standaard kabeltje. Connectors solid en modern-type. Charger is kleiner dan ik aangenomen had: aangenaam verrast. Al met al, looks promising.
De Nillkin heeft dan weer een flattype cable met binder, laat zich makkelijk oprollen om mee te nemen...
De Action lightning kabel van ¤1,50quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:51 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn Anker staat nog op: Zending wordt voorbereid door de verzender
Maar graag gedaan hoor Shiz, klein testje is altijd leuk om te doen.
Dus als anderen nog willen sponsoren om een kabeltje getest te zien worden...
die nillkin is bij mij redelijk snel kapot gegaan dus heb nu 9 anker kabels besteldquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zwart
[..]
De Action lightning kabel van ¤1,50
Is het werkelijk zo moeilijk om een fatsoenlijk kabeltje te maken![]()
Lenovo N5901 of N5902quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef sjeppert het volgende:
iemand gebruikerservaringen van wireless keyboards voor smart tv's?
het is voor een LG smart tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |