Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je kan ze ook met 1 postzegel versturen, soms stuurt de post de ontvanger dan nog een kaartje "u heeft post ontvangen met een postzegel te weinig, stuur dit kaartje met 1 postzegel + 1 postzegel boete terug" maar ze gaan er helemaal niet achteraan of je daadwerkelijk dat boetekaartje hebt opgestuurd.
????
PROFIT.
mag ik vragen waar je ze haalt, zodat ik een indicatie heb wat ze kosten zonder de groupkorting.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:45 schreef Andydewit het volgende:
Voor degenen die geïnteresseerd waren in het Mi.Light systeem: V&A / [Group Buy] Mi.Light systeem
Misschien kan ie je die indicatie zo ook wel geven? Online kun je zelf ook wel een beeld vormen wat je er grosso modo voor kwijt bent, toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:48 schreef AlexRow het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je ze haalt, zodat ik een indicatie heb wat ze kosten zonder de groupkorting.
Nah, 's te moeilijk man, waarom zelf zoeken als je 't ook gewoon kan vragen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:16 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Online kun je zelf ook wel een beeld vormen wat je er grosso modo voor kwijt bent, toch?
17track al geprobeerd? (zoals in de OP beschreven staat)quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:51 schreef Questular het volgende:
Ik heb een tracknummer
RE97301577xxx van een bestelling bij Bangood... waar kan ik die tracken?
Leuk dingetje. Op Banggood krijg je er overigens niet zoveel accessoires bij als bij de SJ4000.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:46 schreef Downstar het volgende:
Was even op gearbest mijn trackingnummer aan het opzoeken, voor mijn windows tablet
en zag dat hij inmiddels in NL moet zijn gearriveerd. Maar toen zat ik nog even op de website door te struinen en toen kwam ik op een nieuwe(?) SJCAM.
Ik dacht dat het mogelijk een fake was, maar op de officiële site staat hij ook gewoon.
[ afbeelding ]
Best een sexy dingetje zo te zien, heeft schijnbaar wel de zelfde specificaties als de SJ4000
maar las wel dat deze wel echte 60FPS heeft.. maargoed dus nog weer een stukje handzamer.
en cheaper te verkrijgen dan de SJ4000.
Klopt, je hebt meerdere versies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Leuk dingetje. Op Banggood krijg je er overigens niet zoveel accessoires bij als bij de SJ4000.
(bij de wifi-versie wel meer btw)
Zou wel mooi zijn, al is 180 dagen wel erg veel opeens voor verkopers..quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef De-Hamster het volgende:
De terugbetalingsvoorwaarden van PayPal Aankoopbescherming te verbeteren door:
de voor kopers toegestane tijd om een geschil in te dienen van 45 naar 180 dagen te verlengen na de datum waarop de betaling is uitgevoerd; en
Betekent dit dat wij zelf na 45 dagen nog via PayPal ons geld terug kunnen krijgen mocht een bestelling nog niet binnen zijn?
Er zou een camera komen van Xiamoi voor 999 yuan (zon 163$).quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:19 schreef flankert het volgende:
Downstar,
SJ5000 snap ik (leuk ding!), maar wat bedoel je met 'zon xiaomi ding'?
Inderdaad, nu je het zo stelt kan het best zo zijn dat wellicht meerdere Chinese shops straks gaan stoppen met het aanbieden van PayPal als betaalmethode. Zij zien immers ook hoeveel van de orders er met PayPal terugbetaald dienen te worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, al is 180 dagen wel erg veel opeens voor verkopers..
Je weet gewoon van sommige Chinese spullen dat ze kwalitatief minder zijn, daar betaal je ook immers voor.
Maar dan zul je zien dat sommige een product binnen krijgen, het gebruiken..
na een paar maand kapot, is claimen..
En daarvoor is die regel denk ik niet gemaakt
maargoed, wel blij mee dat het wat langer is geworden..
45 dagen voor een china zending was echt te kort!
Nou inderdaad,quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zo stelt kan het best zo zijn dat wellicht meerdere Chinese shops straks gaan stoppen met het aanbieden van PayPal als betaalmethode. Zij zien immers ook hoeveel van de orders er met PayPal terugbetaald dienen te worden.
Gaat maar om een stom microUSB-opladertje van $1,21 maar alsnogquote:2014-10-07 CN Acceptance, CHINA
2014-10-14 CN Processed Through Sort Facility, CHINA , Origin Post is Preparing Shipment
2014-10-26 CN Departure from outward office of exchange
2014-10-31 CN PVG Ready to depart
Gelden die nieuwe voorwaarden wel voor aankopen in China?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef De-Hamster het volgende:
De terugbetalingsvoorwaarden van PayPal Aankoopbescherming te verbeteren door:
de voor kopers toegestane tijd om een geschil in te dienen van 45 naar 180 dagen te verlengen na de datum waarop de betaling is uitgevoerd; en
Betekent dit dat wij zelf na 45 dagen nog via PayPal ons geld terug kunnen krijgen mocht een bestelling nog niet binnen zijn?
Wel vrij Polariod Cube-like.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:46 schreef Downstar het volgende:
Was even op gearbest mijn trackingnummer aan het opzoeken, voor mijn windows tablet
en zag dat hij inmiddels in NL moet zijn gearriveerd. Maar toen zat ik nog even op de website door te struinen en toen kwam ik op een nieuwe(?) SJCAM.
Ik dacht dat het mogelijk een fake was, maar op de officiële site staat hij ook gewoon.
[ afbeelding ]
Best een sexy dingetje zo te zien, heeft schijnbaar wel de zelfde specificaties als de SJ4000
maar las wel dat deze wel echte 60FPS heeft.. maargoed dus nog weer een stukje handzamer.
en cheaper te verkrijgen dan de SJ4000.
Ja, 90 dagen was denk ik ook wel prima geweest. Veel langer wil je toch niet wachten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, al is 180 dagen wel erg veel opeens voor verkopers..
Je weet gewoon van sommige Chinese spullen dat ze kwalitatief minder zijn, daar betaal je ook immers voor.
Maar dan zul je zien dat sommige een product binnen krijgen, het gebruiken..
na een paar maand kapot, is claimen..
En daarvoor is die regel denk ik niet gemaakt
maargoed, wel blij mee dat het wat langer is geworden..
45 dagen voor een china zending was echt te kort!
Die is tenminste écht cube.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:07 schreef shiznuts het volgende:
Wel vrij Polariod Cube-like.
Polaroid Cube - Full Review with Sample Clips
Maar meer keuze =
Leuke test, heb zelf ook die TOPCEL kabel en vond hem al erg fijn werken. Volgens mij is die er ook in 3 meter variant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef Goddelijker het volgende:
Goedkope Lightning-kabel Test
Oplader:
Apple USB-lichtnetadapter van 12 W
Tester:
Kcx-017 LCD USB Voltage Current Detector Power Tester
De kabels:
Kabel 1 - Officiële Apple USB -> Lightning - 1 meter - ¤ 19,-
Kabel 2 - Goldplated USB - > Lightning - 1 meter - ¤ 1,91
Kabel 3 - Gevlochten USB -> Lightning - 1 meter - ¤ 3,83
Kabel 4 - TOPCEL USB -> Lightning - 1 meter - ¤ 1,91
Kabel 5 - Gevlochten USB -> Lightning - 2 meter - ¤ 1,75
Testresultaten:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Het beste uit deze test blijft de officiële kabel, maar deze heeft ook een hoge prijs.
Op de tweede plaats komt kabel 4, ondanks dat het een goedkope kabel is, haalt hij nog de meeste A.
Op de derde plaats zou ik kabel 5 zetten, deze haalt 'maar' 0,9A, maar dan wel over een lengte van 2 meter. In tegenstelling tot de kabels van één meter die 0,1-0,15A hoger zitten, maar wel de helft zijn qua lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |