Verdient ie zekerquote:
Neem aan dat de achtervolgingsploegen, al dan niet gecombineerd, daar ook bij zitten..quote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef sportfreak het volgende:
Gokje:
Man: Michel Mulder, Sven Kramer, Stefan Groothuis, Jorrit Bergsma, Jeroen Dubbeldam, Epke Zonderland
Vrouw: Ireen Wust, Jorien ter Mors, Dafne Schippers
Ploeg: Springruiters, hockeydames, shorttrackers mannen
De Optiesquote:Het regende in 2014 olympische medailles en wereldtitels voor Nederlandse sporters. Nog nooit was ons land zo succesvol. Sven Kramers rugzak vol medailles, Dafne Schippers' gelukstranen, de twijfel bij Jan Smeekens en de kassei van Niki Terpstra. Hun gouden momenten staan de meeste Nederlanders op het netvlies gebrand.
Maar wat was het favoriete sportbeeld van dit jaar? Je kan kiezen uit tien fragmenten, samengesteld door de NOS-sportredactie.
De uitslag van de verkiezing wordt bekendgemaakt op dinsdag 16 december tijdens het NOC*NSF/NOS Sportgala. De sporter die centraal staat in het winnende fragment, ontvangt de Sport in Beeld Prijs2014.
De Sport in Beeld Prijs werd vorig jaar toegevoegd aan de eretitels die tot nu toe werden vergeven op het NOS│NOC*NSF Sportgala: de Sportman, Sportvrouw, Sportploeg, de Paralympische Sporter, het Talent en de Coach van het jaar, alsook de Fanny Blankers-Koen Carričreprijs. Deze prijzen worden toegekend door een vakjury en de topsporters zelf.
De Sport in Beeld Prijs is vernoemd naar het eerste sportprogramma op de Nederlandse televisie, een verre voorganger dus van NOS Studio Sport.
Mail je keuze naar: sportbeeld2014@nos.nl. Onder de inzenders worden 3 x 2 kaarten voor het NOC*NSF/NOS Sportgala verloot.
Dat was inderdaad prachtig.quote:Op zondag 23 november 2014 19:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik stem op van Gerwen. Veromme op de 1e dag van het jaar al een wereldkampioen
Sowieso vind ik dat niet perse een huldiging speciaal is, of winst, maar meer wie en waar. Een schaatsoverwinning is allesbehalve speciaal bijvoorbeeld. Verder zou ik evt ook wel iets van Max Verstappen willen nomineren hoor. Hij wordt de jongste F1 coureur ooit enzo, dus dat vind ik ook wel een sportmoment (althans niet echt een moment maar meer een gebeurtenis).quote:Op zondag 23 november 2014 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was inderdaad prachtig.
De gekozen fragmenten zijn sowieso wat discutabel. Ik bedoel de overwinning van Terpstra was mooi wat betreft laatste paar km met het oprijden van de wielerbaan en zo. Maar het fragment wat gekozen kan worden is de huldiging, met dat moment heb ik niet zo veel.
Het lijstje wordt samengesteld door de NOS dus het zijn vooral "hun" sporten. Of ben ik nu te cynisch?quote:Op zondag 23 november 2014 20:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat niet perse een huldiging speciaal is, of winst, maar meer wie en waar. Een schaatsoverwinning is allesbehalve speciaal bijvoorbeeld. Verder zou ik evt ook wel iets van Max Verstappen willen nomineren hoor. Hij wordt de jongste F1 coureur ooit enzo, dus dat vind ik ook wel een sportmoment (althans niet echt een moment maar meer een gebeurtenis).
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 23 november 2014 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het lijstje wordt samengesteld door de NOS dus het zijn vooral "hun" sporten. Of ben ik nu te cynisch?
Eerst maar eens kampioen worden in de MotoGP.quote:Op maandag 17 november 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Talent: Michael van der Mark (= WK Supersport, motorsport)
Daarom nomineer ik hem ook voor "talent van het jaar" en niet "sportman van het jaar".quote:Op zondag 23 november 2014 20:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst maar eens kampioen worden in de MotoGP.
Viel net buiten de "inschrijvingstermijn"?quote:Op zondag 23 november 2014 21:24 schreef Aguero het volgende:
De wereldtitel van de shorttrackers staat er ook niet tussen.
Vechtsport bestaat niet volgens de NOS.quote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef Nober het volgende:
Zal kickbokser Rico Verhoeven ook genomineerd worden of kan hij beter wat crimineels gaan doen voor aandacht?
Wel Kramer met zijn medailles erin stoppen, maar Ireen Wüst (die de meest succesvolle Nederlandse op de OS ooit werd plus Tot succesvolste deelneemster aan spelen Sochi werd uitgeroepen ) staat er niet tussenquote:Op zondag 23 november 2014 19:42 schreef borisz het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)tbeeld-van-2014.html
[..]
De Opties
• * De tranen van Dafne Schippers op EK atletiek
• * De wissel van Jasper Cillessen en Tim Krul
• * Jan Smeekens waant zich olympisch kampioen
• * Niki Terpstra tijdens huldiging Parijs-Roubaix
• * Sven Kramer zoekt olympische medailles
• * De kopbal van Robin van Persie tegen Spanje
• * Nederlandse shorttrackers vallen bij aflossing
• * Jeroen Dubbeldam viert met dochter de wereldtitel
• * Chinees applaus voor Epke Zonderland
• * Emoties bij Jorien ter Mors in Sochi
neem aan dat t ook de rechten van een sport moet hebben. Daarom zou Max Verstappen er in principe nooit inkomenquote:Op zondag 23 november 2014 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het lijstje wordt samengesteld door de NOS dus het zijn vooral "hun" sporten. Of ben ik nu te cynisch?
Wat ook niet helpt is dat de bonden natuurlijk een zooitje zijn, als je gewoon dominante vechtsportbonden had dan hadden ze bijvoorbeeld al het tuig die de sport een slechte naam bezorgen kunnen royeren.quote:Op maandag 24 november 2014 00:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Vechtsport bestaat niet volgens de NOS.
Ik vind dit veel betere nominaties van vorig jaar. Dit zijn echt sportmomenten, terwijl het vorig jaar gewoon aansprekende prestaties waren. Wüst is voor haar prestaties genomineerd als sportvrouw. Het momentje van Kramer was overigens wel grappig, maar niet meer dan dat. De andere momenten zijn prima voor deze prijs.quote:Op maandag 24 november 2014 06:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel Kramer met zijn medailles erin stoppen, maar Ireen Wüst (die de meest succesvolle Nederlandse op de OS ooit werd plus Tot succesvolste deelneemster aan spelen Sochi werd uitgeroepen ) staat er niet tussen
Sporten als tennis en atletiek hebben ze ook niet of nauwelijks rechten van.quote:Op maandag 24 november 2014 06:48 schreef franklop het volgende:
[..]
neem aan dat t ook de rechten van een sport moet hebben. Daarom zou Max Verstappen er in principe nooit inkomen
Ik lag gelijk in een deuk.quote:Op zondag 30 november 2014 18:20 schreef franklop het volgende:
Sportploegen
- Achtervolging mannen (schaatsen)
- Achtervolging vrouwen (schaatsen)
- Hippische spring ploeg (paardensport)
- Hockeyploeg vrouwen
- Nederlands elftal (voetbal)
Denk het niet, die hebben niks gepresteerd dit jaar.quote:Op zondag 30 november 2014 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag gelijk in een deuk.
Het wachten is op de volgende schaatsers.
Toch 2 vrouwenquote:Op zondag 30 november 2014 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet, die hebben niks gepresteerd dit jaar.
Olympisch goud = automatische nominatiequote:Op zondag 30 november 2014 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag gelijk in een deuk.
Het wachten is op de volgende schaatsers.
Die werden te vroeg wereldkampioen.quote:
Waarom worden darters nooit genomineerd ?quote:Op zondag 30 november 2014 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet, die hebben niks gepresteerd dit jaar.
van Barneveld is toch wel genomineerd geweest?quote:Op zondag 30 november 2014 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom worden darters nooit genomineerd ?
hebben we geen tijd voor gelukkig is er wel tijd om een nietszeggende reportage uit te zenden over Sjeng Schalken en een brand die we allemaal al lang vergeten warenquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
Belachelijk dat ze de andere nominaties niet uitzenden
deze man weetquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef tong80 het volgende:
Wat is er mis met Robben nomineren
Eén van de beste voetballers ter wereld, die geweldig heeft gepresteerd in de grootste sport op aarde.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef tong80 het volgende:
Leontien van Moorsel.Een mix van Rachel Hazes en Ellen Brusse.
![]()
Hé Johan Derksen, jij ook hier.quote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
beter dan al die andere B en C sporters
quote:Op zondag 30 november 2014 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hé Johan Derksen, jij ook hier.
quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde uitspraak van je gequote:
[..]
This is a small egg for Van Gaal.quote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef roos85 het volgende:
Naast Van Gaal werden nog vier coaches genomineerd: Bart Bennema (de coach van Dafne Schippers), Max Caldas (hockeyvrouwen), Rob Ehrens (springruiters) en de schaatscoaches Jac Orie en Gerard Kemkers.
Aguero, C. Ronaldo en Suarez waren beter.quote:Op zondag 30 november 2014 18:55 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Gast, Robben was een van de beste spelers in het afgelopen seizoen in de grootste sport ter wereld. Op het WK behoorde hij toch minimaal tot de beste 3 spelers
Mulderquote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou jongens en meisje zeg het maar, wie moeten het worden?
Die zijn uitgezocht op aparte voornamen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef franklop het volgende:
Gehandicapte sporter;
-Bibian Mentel (snowbordcross)
- Rixt van der Horst (dressuur)
- Alijda Norbruis (wielrennen)
Ja, en op het belangrijkste toernooi was hij de beste. In de grootste sport ter wereld dus. Als Robben dit jaar niet zou worden genomineerd wordt er nooit meer een voetballer genomineerdquote:Op zondag 30 november 2014 18:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Aguero, C. Ronaldo en Suarez waren beter.
Robben hoort ergens midden in de top 10.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Bij het fragment van het jaar mis ik Nikki Terpstra
Ik heb precies dezelfde namenquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn keuze:
Man: Mulder
Vrouw: Schippers
Ploeg: - Springploeg
Coach: Van Gaal
Talent: Verstappen
Paralympisch: geen idee
twitter:mulderronald twitterde op zondag 30-11-2014 om 18:43:41Hoppakeee, nominatie op zak #sportmanvanhetjaar @NOSsport http://t.co/jzQWzOE5pr reageer retweet
Robben was goed in de poulefase. Vanaf de laatste 16 was hij redelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 19:02 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ja, en op het belangrijkste toernooi was hij de beste. In de grootste sport ter wereld dus. Als Robben dit jaar niet zou worden genomineerd wordt er nooit meer een voetballer genomineerd
quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben was goed in de poulefase. Vanaf de laatste 16 was hij redelijk.
Mwa, de beste waag ik te betwijfen. Misschien als ie ons naar de finale had geschoten, maar feit is dat hij geen grote prijzen heeft gewonnen dit jaar. En niet gescoord in de knock-out fase van het WK, als het er echt om gaat.quote:Op zondag 30 november 2014 19:02 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ja, en op het belangrijkste toernooi was hij de beste. In de grootste sport ter wereld dus. Als Robben dit jaar niet zou worden genomineerd wordt er nooit meer een voetballer genomineerd
quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben was goed in de poulefase. Vanaf de laatste 16 was hij redelijk.
twitter:RobSchoof twitterde op zondag 30-11-2014 om 20:46:04Dan nu de niet-genomineerden: @SvRouwendaal, @NicholasHeiner, @Marit_B, @NikiTerpstra, @lars_boom, @VeryFerryFast, @stimtoss reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 01-12-2014 om 10:31:29Sportverkiezingen? Nokken! Column Nusport: http://t.co/qsRFBKzihv reageer retweet
Thijsquote:Op maandag 1 december 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 01-12-2014 om 10:31:29Sportverkiezingen? Nokken! Column Nusport: http://t.co/qsRFBKzihv reageer retweet
Olympisch goud gaat boven een jaarlijks terugkerende wedstrijd.quote:Op maandag 1 december 2014 17:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Thijs![]()
Terpstra en Boom niet nomineren, maar wel een hele serie medaillewinnaars in een internationale C-sport
Dat ligt gewoon aan de sport cq wedstrijd.quote:Op maandag 1 december 2014 18:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Olympisch goud gaat boven een jaarlijks terugkerende wedstrijd.
de jury nietquote:Op maandag 1 december 2014 18:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de sport cq wedstrijd.
B.v. winnen van P-R of RvV schat ik hoger in dan Olympisch goud bij de langere schaatsafstanden.
kan zijn maar dan moet je zelf een sportprijs in het leven roepen, de TargaFlorio Sportprijs en dan mag je zelf uitmaken aan wie je hem uitreiktquote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar daar heb ik dan ook geen hoge pet van op.
Die behoefte heb ik niet. Het is vaak toch appels met peren vergelijken en dus in die zin ben ik het wel eens met Zonneveld.quote:Op maandag 1 december 2014 18:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan zijn maar dan moet je zelf een sportprijs in het leven roepen, de TargaFlorio Sportprijs en dan mag je zelf uitmaken aan wie je hem uitreikt
Robben heeft de bundesliga en DFB-Pokal gewonnen in Duitsland.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:12 schreef Riofan83 het volgende:
Leuk voor Robben dat 'ie genomineerd is, maar een prijs gewonnen heeft hij niet. Hij zit zelfs niet bij de laatste drie voor de Gouden Bal
Nee: genomineerden zijn Bart Swings, David Goffin (tennis) en Thibaut Courtois.quote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal wel een wielrenner zijn die wint
Toch wel een verschil, wij nomineren olympische en wereldkampioenen, zij doen het met een schaatser die 4e werd op de OS en een tennisser die de derde ronde haalt van een Grand Slam.quote:Op zondag 14 december 2014 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee: genomineerden zijn Bart Swings, David Goffin (tennis) en Thibaut Courtois.
Bij de beloften wel 2 wielrenners (Van Aert en Wellens).
Swings heeft wel een EK titel gehaald met het inlineskaten dit jaarquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch wel een verschil, wij nomineren olympische en wereldkampioenen, zij doen het met een schaatser die 4e werd op de OS en een tennisser die de derde ronde haalt van een Grand Slam.
Dan mag Courtois het met een finale Champions League wel worden.
Waarom zie ik dit nu pasquote:
We mogen niet klagen in Nederland. Wij zijn teleurgesteld als we derde worden op het WK-voetbal, in België zijn ze blij dat ze de kwartfinale halen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch wel een verschil, wij nomineren olympische en wereldkampioenen, zij doen het met een schaatser die 4e werd op de OS en een tennisser die de derde ronde haalt van een Grand Slam.
Dan mag Courtois het met een finale Champions League wel worden.
Welke sport en wat hebben ze gepresteerd ?quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef borisz het volgende:
Nafi Thiam en Thibaut Courtois winnen in België
Thiam - Atletiek: 3e EK meerkampquote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke sport en wat hebben ze gepresteerd ?
Bedankt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Thiam - Atletiek: 3e EK meerkamp
Courtois - Voetbal: kampioen van Spanje + Finale Champions League
Is wel een grootheid idd.quote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef borisz het volgende:
Sir Chris Hoy wint de Lifetime Achievement Award
Ha ha ha....die Belgen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:11 schreef borisz het volgende:
Team van het jaar: De Rugbydames
SPOTY-overzee: Cristiano Ronaldo.
nee hij wint wel regelmatig iets hč. Dus dan is het een Britquote:
Ik heb juist de indruk dat schaatsers altijd winnen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:12 schreef Leatherface het volgende:
Zal Kramer thuisblijven. Wat hem betreft kan het gala opgedoekt worden. Dan voegt-ie ook maar daad bij woord en blijft-ie thuis.
Juist daarom. Vind het nogal verongelijkt van hem.quote:Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat schaatsers altijd winnen.
Dat is alsnog weinig reden tot klagen, en dan de kans is natuurlijk groot dat een schaatser hem nu pakt.quote:Op maandag 15 december 2014 12:47 schreef borisz het volgende:
Laatste keer was Tuitert in 2010,
En verder deze eeuw: Uytdehaage in 2002, Erben in 2003.
En overall is het 17x Schaatsen, 16x Wielrennen en daarna volgt voetbal, turnen & zwemmen met 5.
Precies.quote:Op maandag 15 december 2014 12:56 schreef Leatherface het volgende:
Laatste jaren was het vooral Zonderland, maar schaatsers komen vrij weinig tekort in deze verkiezing.
Interessant. Wat klaagt iequote:Op maandag 15 december 2014 12:47 schreef borisz het volgende:
Laatste keer was Tuitert in 2010,
En verder deze eeuw: Uytdehaage in 2002, Erben in 2003.
En overall is het 17x Schaatsen, 16x Wielrennen en daarna volgt voetbal, turnen & zwemmen met 5.
quote:Delfine Persoon stormt ontgoocheld weg
Beter dan dit kŕn ik niet doen’, stelde Delfine Persoon (29) vooraf. ‘Als ik nu niet win, dan allicht nooit. De West-Vlaamse presenteerde zich gisteren in Plopsaland in een fonkelnieuwe outfit. Het mocht niet baten, evenmin als haar recente WBC-wereldtitel en haar koppositie op de wereldranking. Sportvrouw van het Jaar werd niet zij, maar Nafi Thiam. Met behoorlijk verschil zelfs.
Persoon, die duidelijk op een uitverkiezing had gerekend, verliet meteen het strijdtoneel. Niet bereid tot een woordje commentaar. ‘Té ontgoocheld’, meldde de organisatie. Net als Ulla Werbrouck in 1999, toen die als Europees judokampioene en zilveren medaille van het WK nipt de duimen legde tegen Kim Clijsters, toen de nummer 47 van de wereldranking en voor het eerst Sportvrouw van het Jaar.
Vorig jaar werd Persoon niet genomineerd en zwoer ze zich nooit meer te laten zien op het Gala. Iets waarop ze dan toch terug is gekomen. Ze liet er zelfs de WBC-conventie in Las Vegas voor schieten. 50.000 man in The Mirage, inclusief Mohamed Ali en Mike Tyson...
quote:Kim Clijsters zit verveeld met de commotie die na de verkiezing van Sportvrouw van het Jaar van zondag in De Panne ontstaan is. Atlete Nafi Thiam werd daar tot Sportvrouw van het Jaar gekozen, runner-up Delfine Persoon reageerde bijzonder ontgoocheld en had onder meer kritiek op Clijsters. De ex-tennisster, die de trofee aan Thiam mocht overhandigen, had verklaard dat ze op de meerkampster gestemd had omdat ze haar 'kende' en daar was Persoon allerminst gelukkig mee. Clijsters biedt nu haar verontschuldigingen aan.
De commotie begon zondagavond allemaal op het Sportgala. Tot haar grote verbazing - en die van veel sportkenners - werd wereldkampioene Delfine Persoon er niet verkozen tot ‘Sportvrouw van het Jaar’. Die titel ging naar zevenkampster Nafi Thiam. Persoon verliet meteen het strijdtoneel. Niet bereid tot een woordje commentaar. Die kwam er even later wel op haar Facebookpagina. ‘Ik ben misschien een slechte verliezer, maar toch vond ik dat het mijn jaar was. De kleine sporten, krijgen geen kans in België en er wordt niet op prestaties gestemd. Maar zoals Clijsters: ‘Ik stem op Thiam, omdat ik ze ken’! Sportprestaties zijn niet meer belangrijk! (Ja, ik heb geen contact met Clijsters, want ik behoor maar tot de normale klasse, die moet gaan werken!)’, sneerde Persoon stevig naar Clijsters, die de trofee had uitgereikt aan Thiam.
Clijsters: ‘Excuses, ik bedoelde dit niet zo’
Clijsters bood maandagmiddag op haar website haar excuses aan Persoon aan. ‘Mijn oprechte excuses als Delfine Persoon zelf, haar entrourage of haar supporters zich te kort gedaan voelen door wat ik op het Sportgala heb gezegd’, toont Clijsters berouw. ‘Ik heb immers ook (en eerst) duidelijk gezegd dat ik de prestaties van de 3 kandidaat-winnaressen evenwaardig vond en dat meen ik echt.
Zowel de prestaties van de 3 atletes zijn gelijk, als dat hun sporten dat voor mij zijn. Maar je kan op het stemformulier nu eenmaal geen 3 namen op 1 zetten. Als ik Nafi op één zette omdat ik haar ‘ken’ bedoel ik dat ik haar al langer volg en haar prestaties geregeld heb gezien op tv. Maar als ik de reacties op de sociale media nu zie, begrijp ik dat dat niet duidelijk genoeg is overgekomen.’
Clijsters kreeg meteen steun van Sven Nys. 'Als er nu één sporter is die niet naast haar schoenen loopt en altijd zichzelf is gebleven, dan wel Kim Clijsters,' aldus de veldrijder.
Probleem inderdaad dat het vaak meer om populariteit gaat dan om prestaties.quote:
Zit inderdaad wel wat in, maar ik vind dat Kramer niet helemaal de goede voorbeelden geeft. Er valt best veel te zeggen voor Schippers als sportvrouw. Schaatsers hebben bovendien verhoudingsgewijs al heel wat prijzen gewonnen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Probleem inderdaad dat het vaak meer om populariteit gaat dan om prestaties.
Overigens opvallend dat Stoffel Vandoorne bij de beloften niet was genomineerd. Zou toch wel verdiend zijn.
quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zit inderdaad wel wat in, maar ik vind dat Kramer niet helemaal de goede voorbeelden geeft. Er valt best veel te zeggen voor Schippers als sportvrouw. Schaatsers hebben bovendien verhoudingsgewijs al heel wat prijzen gewonnen.
Daarnaast snap ik niet waarom hij de maat neemt van de wielrennerstrofee. Dat het raar is dat Terpstra met Parijs-Roubaix op zak is waar, maar er valt weer te zeggen voor Dumoulin die door Wiggins al werd aangemerkt als 'the next big thing'.quote:
twitter:nocnsf twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 17:57:58Vanavond onze gast bij het NOS|NOC*NSF Sportgala #sportgala with @jorritbergsma, @hlynnrichardson http://t.co/ri0zj6AgIm reageer retweet
Vorig jaar was er geen WK. Robben was als speler dit jaar beter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:10 schreef Slobeend het volgende:
Robben had 'em vorig jaar toch een stuk meer verdiend, met de CL-winst. Nu minder.
Wat een baasquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]twitter:nocnsf twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 17:57:58Vanavond onze gast bij het NOS|NOC*NSF Sportgala #sportgala with @jorritbergsma, @hlynnrichardson http://t.co/ri0zj6AgIm reageer retweet
Gvd dit ziet er toch niet uit
lekker toch. Mooie meid om te zien.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]twitter:nocnsf twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 17:57:58Vanavond onze gast bij het NOS|NOC*NSF Sportgala #sportgala with @jorritbergsma, @hlynnrichardson http://t.co/ri0zj6AgIm reageer retweet
Gvd dit ziet er toch niet uit
Hoop van niet..quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef borisz het volgende:
Zou Van Gerwen ook nog genoemd worden?
Darts is toch geen sportquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef borisz het volgende:
Dat ze Dione en Tom overal hadden ingeshopt zag er inderdaad niet uitquote:
Ga iets anders kijken en kom om 22.30 terug.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze niet alles skippen en direct de uitslag bekend maken?
Dat ga ik denk ik doen ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga iets anders kijken en kom om 22.30 terug.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:40 schreef franklop het volgende:
Hun ogen zijn wel stuk minder geworden. Gezien de groote van de kaarten
Denk het niet. En buiten de nominatie zullen ze wellicht ook geen aandacht aan Max Verstappen besteden. Omdat het geen "NOS-sporten" zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef borisz het volgende:
Geen autocue vandaag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:40 schreef franklop het volgende:
Hun ogen zijn wel stuk minder geworden. Gezien de groote van de kaarten
ook geen rechten van de beelden. Moeten ze dat weer kopen enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Denk het niet. En buiten de nominatie zullen ze wellicht ook geen aandacht aan Max Verstappen besteden. Omdat het geen "NOS-sporten" zijn.
quote:
Wees blij dat het geen autocue isquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Dit verhaal ging niet echt soepel Tom
WK shorttrack.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Oh ja de Sport in Beeld prijs waar je doodleuk nog tig fragmenten mist die je niet kunt kiezen
fijne presentator. Weet iig meer dan alleen voetbal. Denk dat Tom vanavond nog wel een misser zal maken qua naam of sport van iemandquote:
Haten op Stompiequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Mart en Jack na zijn het allemaal nobodies.
ik nietquote:
Rifka vergetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Mart en Jack na zijn het allemaal nobodies.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Doe de gouden Sjinkie maar als sportmoment
WOP WOP WOP WAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen commentaar van de witte Chinees
Als sporters mogen kiezen wordt het nooit een voetballer.quote:
Onder andere. Waarbij het nog achterlijker is dat die coach niet gedomineerd is.quote:
Chef Voetbal heeft geen invloed op het sportgala.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Tja het is een gefrustreerd gezelschap daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als sporters mogen kiezen wordt het nooit een voetballer.
ze presenteert sportprogrammaquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft die iets met sport? Ja een een relatie met een ex-sporter maar verder?
quote:
Prijs voor het meest teleurstellende sport fragment. Vanuit de sporter gezien.quote:
Datquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onder andere. Waarbij het nog achterlijker is dat die coach niet genomineerd is.
Bij het snooker dan? Of doet ie dat niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef borisz het volgende:
Bij de WKfinale bij de volleyballers mannen hadden we nog een Nederlander in de finale. De scheidsrechter.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Coach van het jaar... Lowietje mag winnen van mij
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Coach van het jaar... Lowietje mag winnen van mij
Jan Verhaas. Maar dat is al weer een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het snooker dan? Of doet ie dat niet meer?
Terecht. Hoe goed de prestatie ook. Het blijft een teamsporter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als sporters mogen kiezen wordt het nooit een voetballer.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat![]()
Waarschijnlijk door de medaille gate
niet terecht, die moeten net zo hard trainen ook al behoeven ze een teamsportquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terecht. Hoe goed de prestatie ook. Het blijft een teamsporter.
Laat gaan tong, laat gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden teamsporters zelden sportman van het jaar ?
Stephan Veen niet van Basten niet Peter Blangé niet Etc.
Wel een schoonspringer van de één meter plank en een amateur-bokser die te laf was prof te worden.
Dat zegt toch niks over mijn opmerking.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef WEST het volgende:
[..]
niet terecht, die moeten net zo hard trainen ook al behoeven ze een teamsport
wordt nu 50 minuten laterquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:53 schreef franklop het volgende:
Opsporing verzocht begint al 20 minuten later zo
Omdat, hoe goed ook. Het nooit helemaal goed is te bepalen hoezeer diegene het had kunnen doen zonder teamgenoten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden teamsporters zelden sportman van het jaar ?
Stephan Veen niet van Basten niet Peter Blangé niet Etc.
Wel een schoonspringer van de één meter plank en een amateur-bokser die te laf was prof te worden.
jij beweerd dat een voetballer de prijs van beste sportman niet verdiend omdat het teamsporter is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over mijn opmerking.
Commentator van het jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarop jij met een totaal nutteloze opmerking komt over de inzet van de sporters.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef WEST het volgende:
[..]
jij beweerd dat een voetballer de prijs van beste sportman niet verdiend omdat het teamsporter is.
wil ik ook welquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker reizen op kosten van de belastingbetaler.
Ze kijkt TVquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef tong80 het volgende:
Leuke meisd.
Maar wat heeft ze met sport
Volgens mij niet veel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef tong80 het volgende:
Leuke meisd.
Maar wat heeft ze met sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |