WK shorttrack.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Oh ja de Sport in Beeld prijs waar je doodleuk nog tig fragmenten mist die je niet kunt kiezen
fijne presentator. Weet iig meer dan alleen voetbal. Denk dat Tom vanavond nog wel een misser zal maken qua naam of sport van iemandquote:
Haten op Stompiequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Mart en Jack na zijn het allemaal nobodies.
ik nietquote:
Rifka vergetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Mart en Jack na zijn het allemaal nobodies.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Doe de gouden Sjinkie maar als sportmoment
WOP WOP WOP WAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen commentaar van de witte Chinees
Als sporters mogen kiezen wordt het nooit een voetballer.quote:
Onder andere. Waarbij het nog achterlijker is dat die coach niet gedomineerd is.quote:
Chef Voetbal heeft geen invloed op het sportgala.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Tja het is een gefrustreerd gezelschap daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als sporters mogen kiezen wordt het nooit een voetballer.
ze presenteert sportprogrammaquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft die iets met sport? Ja een een relatie met een ex-sporter maar verder?
quote:
Prijs voor het meest teleurstellende sport fragment. Vanuit de sporter gezien.quote:
Datquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onder andere. Waarbij het nog achterlijker is dat die coach niet genomineerd is.
Bij het snooker dan? Of doet ie dat niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef borisz het volgende:
Bij de WKfinale bij de volleyballers mannen hadden we nog een Nederlander in de finale. De scheidsrechter.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Coach van het jaar... Lowietje mag winnen van mij
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Coach van het jaar... Lowietje mag winnen van mij
Jan Verhaas. Maar dat is al weer een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het snooker dan? Of doet ie dat niet meer?
Terecht. Hoe goed de prestatie ook. Het blijft een teamsporter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als sporters mogen kiezen wordt het nooit een voetballer.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat![]()
Waarschijnlijk door de medaille gate
niet terecht, die moeten net zo hard trainen ook al behoeven ze een teamsportquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terecht. Hoe goed de prestatie ook. Het blijft een teamsporter.
Laat gaan tong, laat gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden teamsporters zelden sportman van het jaar ?
Stephan Veen niet van Basten niet Peter Blangé niet Etc.
Wel een schoonspringer van de één meter plank en een amateur-bokser die te laf was prof te worden.
Dat zegt toch niks over mijn opmerking.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef WEST het volgende:
[..]
niet terecht, die moeten net zo hard trainen ook al behoeven ze een teamsport
wordt nu 50 minuten laterquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:53 schreef franklop het volgende:
Opsporing verzocht begint al 20 minuten later zo
Omdat, hoe goed ook. Het nooit helemaal goed is te bepalen hoezeer diegene het had kunnen doen zonder teamgenoten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden teamsporters zelden sportman van het jaar ?
Stephan Veen niet van Basten niet Peter Blangé niet Etc.
Wel een schoonspringer van de één meter plank en een amateur-bokser die te laf was prof te worden.
jij beweerd dat een voetballer de prijs van beste sportman niet verdiend omdat het teamsporter is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over mijn opmerking.
Commentator van het jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarop jij met een totaal nutteloze opmerking komt over de inzet van de sporters.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef WEST het volgende:
[..]
jij beweerd dat een voetballer de prijs van beste sportman niet verdiend omdat het teamsporter is.
wil ik ook welquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker reizen op kosten van de belastingbetaler.
Ze kijkt TVquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef tong80 het volgende:
Leuke meisd.
Maar wat heeft ze met sport
Volgens mij niet veel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef tong80 het volgende:
Leuke meisd.
Maar wat heeft ze met sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |