hebben we geen tijd voor gelukkig is er wel tijd om een nietszeggende reportage uit te zenden over Sjeng Schalken en een brand die we allemaal al lang vergeten warenquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
Belachelijk dat ze de andere nominaties niet uitzenden
deze man weetquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef tong80 het volgende:
Wat is er mis met Robben nomineren
Eén van de beste voetballers ter wereld, die geweldig heeft gepresteerd in de grootste sport op aarde.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef tong80 het volgende:
Leontien van Moorsel.Een mix van Rachel Hazes en Ellen Brusse.
![]()
Hé Johan Derksen, jij ook hier.quote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef roos85 het volgende:
beter dan al die andere B en C sporters
quote:Op zondag 30 november 2014 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hé Johan Derksen, jij ook hier.
quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde uitspraak van je gequote:
[..]
This is a small egg for Van Gaal.quote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef roos85 het volgende:
Naast Van Gaal werden nog vier coaches genomineerd: Bart Bennema (de coach van Dafne Schippers), Max Caldas (hockeyvrouwen), Rob Ehrens (springruiters) en de schaatscoaches Jac Orie en Gerard Kemkers.
Aguero, C. Ronaldo en Suarez waren beter.quote:Op zondag 30 november 2014 18:55 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Gast, Robben was een van de beste spelers in het afgelopen seizoen in de grootste sport ter wereld. Op het WK behoorde hij toch minimaal tot de beste 3 spelers
Mulderquote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou jongens en meisje zeg het maar, wie moeten het worden?
Die zijn uitgezocht op aparte voornamen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef franklop het volgende:
Gehandicapte sporter;
-Bibian Mentel (snowbordcross)
- Rixt van der Horst (dressuur)
- Alijda Norbruis (wielrennen)
Ja, en op het belangrijkste toernooi was hij de beste. In de grootste sport ter wereld dus. Als Robben dit jaar niet zou worden genomineerd wordt er nooit meer een voetballer genomineerdquote:Op zondag 30 november 2014 18:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Aguero, C. Ronaldo en Suarez waren beter.
Robben hoort ergens midden in de top 10.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Bij het fragment van het jaar mis ik Nikki Terpstra
Ik heb precies dezelfde namenquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn keuze:
Man: Mulder
Vrouw: Schippers
Ploeg: - Springploeg
Coach: Van Gaal
Talent: Verstappen
Paralympisch: geen idee
twitter:mulderronald twitterde op zondag 30-11-2014 om 18:43:41Hoppakeee, nominatie op zak #sportmanvanhetjaar @NOSsport http://t.co/jzQWzOE5pr reageer retweet
Robben was goed in de poulefase. Vanaf de laatste 16 was hij redelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 19:02 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ja, en op het belangrijkste toernooi was hij de beste. In de grootste sport ter wereld dus. Als Robben dit jaar niet zou worden genomineerd wordt er nooit meer een voetballer genomineerd
quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben was goed in de poulefase. Vanaf de laatste 16 was hij redelijk.
Mwa, de beste waag ik te betwijfen. Misschien als ie ons naar de finale had geschoten, maar feit is dat hij geen grote prijzen heeft gewonnen dit jaar. En niet gescoord in de knock-out fase van het WK, als het er echt om gaat.quote:Op zondag 30 november 2014 19:02 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ja, en op het belangrijkste toernooi was hij de beste. In de grootste sport ter wereld dus. Als Robben dit jaar niet zou worden genomineerd wordt er nooit meer een voetballer genomineerd
quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben was goed in de poulefase. Vanaf de laatste 16 was hij redelijk.
twitter:RobSchoof twitterde op zondag 30-11-2014 om 20:46:04Dan nu de niet-genomineerden: @SvRouwendaal, @NicholasHeiner, @Marit_B, @NikiTerpstra, @lars_boom, @VeryFerryFast, @stimtoss reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 01-12-2014 om 10:31:29Sportverkiezingen? Nokken! Column Nusport: http://t.co/qsRFBKzihv reageer retweet
Thijsquote:Op maandag 1 december 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 01-12-2014 om 10:31:29Sportverkiezingen? Nokken! Column Nusport: http://t.co/qsRFBKzihv reageer retweet
Olympisch goud gaat boven een jaarlijks terugkerende wedstrijd.quote:Op maandag 1 december 2014 17:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Thijs![]()
Terpstra en Boom niet nomineren, maar wel een hele serie medaillewinnaars in een internationale C-sport
Dat ligt gewoon aan de sport cq wedstrijd.quote:Op maandag 1 december 2014 18:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Olympisch goud gaat boven een jaarlijks terugkerende wedstrijd.
de jury nietquote:Op maandag 1 december 2014 18:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de sport cq wedstrijd.
B.v. winnen van P-R of RvV schat ik hoger in dan Olympisch goud bij de langere schaatsafstanden.
kan zijn maar dan moet je zelf een sportprijs in het leven roepen, de TargaFlorio Sportprijs en dan mag je zelf uitmaken aan wie je hem uitreiktquote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar daar heb ik dan ook geen hoge pet van op.
Die behoefte heb ik niet. Het is vaak toch appels met peren vergelijken en dus in die zin ben ik het wel eens met Zonneveld.quote:Op maandag 1 december 2014 18:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan zijn maar dan moet je zelf een sportprijs in het leven roepen, de TargaFlorio Sportprijs en dan mag je zelf uitmaken aan wie je hem uitreikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |