quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huge ass mother fucker auto/portable phone ala baksteen en toen
kermit
haha.quote:
goede smaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
Invictus van Paco Rabanne is ook een toppertje. Voel me dan net als in die reclame weten jullie wel
spuit 11quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Montelly het volgende:
Wait wut, no1 & GRS?
HARAAAAM!
Ps.. Is bzzzt electricity passé?
En de telefooncel. Die kennen we ook nog.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
weet je nog Cor dat we van 9 naar 10 cijferig telefoonnr gingen?
Dat was mijn tweede. Ik begon met zo'n Hi Swingquote:
Ik ook, zo'n mooie gele met uitschuifbare antennequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede. Ik begon met zo'n Hi Swing
Die heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede. Ik begon met zo'n Hi Swing
Hey Deucequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef Godshand het volgende:
Nouja, bij de volgende sportsessie zie je haar weerKan je haar voor een sportsessie thuis uitnodigen
inb4quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad.
Enige tijd waarin het handig was om een oudere turkse broer te hebben. Ik kreeg zijn hand-me-downs, dus had als eerste van m'n matties hippe telefoons.
Fo shizzlequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4
hij duistere zaakjes en dus elke maand de nieuwste phone?
Ik zou inderdaad iets anders vragen anders krijg je er 1 van 8 kilo. Gewoon aerobic kettlebelling, haha ja tog, laters.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:43 schreef Beach het volgende:
hey hoe duur is een kettlebell
voor sinterklaas is het budget 20 euro en vroeg me af of ik dat kan vragen
Ook wat beenwarmers en polsgewichten er bij vragen danquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad iets anders vragen anders krijg je er 1 van 8 kilo. Gewoon aerobic kettlebelling, haha ja tog, laters.
hip streches uhu. moet je ff een tijdje blijven zitten zo, en dan rustig met je handen naar voren lopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Zonet een yoga routine gedaan voor lower body. Fuuuuuuuuucccccckkk
Deze IT band stretch echt what de hell![]()
[ afbeelding ]
Ja boehhhh hele tijd maar "and fold now" Ja gvd ik kom nog goed 30 graden te kort voordat ik dubbel kan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hip streches uhu. moet je ff een tijdje blijven zitten zo, en dan rustig met je handen naar voren lopen.
Hey Raymondquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Zonet een yoga routine gedaan voor lower body. Fuuuuuuuuucccccckkk
Deze IT band stretch echt what de hell![]()
[ afbeelding ]
hahah ja snap jequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom een sportsessie thuis als je al naar de sportschool gaat?
Oooh, ik snap 'm vriendje.
haha maar sommige dingen kun je ook niet als lifter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja boehhhh hele tijd maar "and fold now" Ja gvd ik kom nog goed 30 graden te kort voordat ik dubbel kan.![]()
Inb4 omg cardio
Onderste lukt mij nog redelijk. Bovenste weet ik niet, heb geen zin 'm op de grond te gaan liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha maar sommige dingen kun je ook niet als lifter.
lekkere schouders strech dit bijv. : maar als ze zegt met je hoofd op de grond dat gaat niet, zit 25cm tussen LOL
[ afbeelding ]
En dit bijv. Way to much chest and arm, no posibele
[ afbeelding ]
onderste kom ik met m'n elelbogen in de verste verte niet bij elkaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Onderste lukt mij nog redelijk. Bovenste weet ik niet, heb geen zin 'm op de grond te gaan liggen.
ik stond op de weegschaal bij m'n ouders zaterdagavondquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ray gain je nog een beetje op MAMMOTH??
121 sweet Jesusquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik stond op de weegschaal bij m'n ouders zaterdagavond![]()
121.6kgfuck veel te hard gegaind laatste weken. paste vorige week de belt die in gym ligt nog maar net aan. Is wel wespe taile panzermaus belt overigens
's ochtends 118 a 119
wel wat kracht ook er bij dus, maar moet wel ff opeletten nu LOL
na de jaarswisselng ga ik cutten![]()
![]()
Geen life altering stretch dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere schouders strech dit bijv. : maar als ze zegt met je hoofd op de grond dat gaat niet, zit 25cm tussen LOL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.... volgens mij kan ik met die armen van mij nog wel een rondjequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Te veel borstspier, houden we het maar opquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
onderste kom ik met m'n elelbogen in de verste verte niet bij elkaar
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te veel borstspier, houden we het maar op.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat je je telefoonnummer in je signature van je usenet berichten zette.
(signature max 2 regels plain tekst, anders werd je gebashed als zijnde een modemkiller).
Boobs on a fat chick don't count hèquote:
Typisch dat uitgerekend de homo het wel kan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die onderste.... volgens mij kan ik met die armen van mij nog wel een rondje
Heel typisch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Typisch dat uitgerekend de homo het wel kan.
kost ook veel geld aan kleding dat bulkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik stond op de weegschaal bij m'n ouders zaterdagavond![]()
121.6kgfuck veel te hard gegaind laatste weken. paste vorige week de belt die in gym ligt nog maar net aan. Is wel wespe taile panzermaus belt overigens
's ochtends 118 a 119
wel wat kracht ook er bij dus, maar moet wel ff opeletten nu LOL
na de jaarswisselng ga ik cutten![]()
![]()
Gaat om de verhoudingen hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boobs on a fat chick don't count hè
dat is het aantal keer dat zijn penisfoto is aangehaald in het gymtopicquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
hey Deuce is 92 je geboortejaar? Nee toch zeker?
-midgets en -honden.quote:
Dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu wil ik een filmpje zien van een dikke midgethond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |