SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De onzekerheidquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Questular het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen
Beetje jammer dat Bredebroeder zn gym matties niet om hulp vraagt in deze.
Of is dit wel gebeurd en heb ik het gemist, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:11 schreef no1uknow het volgende:
Echt he en dan ook nog eens zo'n fucking lelijk strand met donkere lucht kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:11 schreef no1uknow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Goedemoggel, dat is al 3 jaar bekend, bro.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Montelly het volgende:
Wait wut, no1 & GRS?
HARAAAAM!
Ps.. Is bzzzt electricity passé?
Deze pic vraagt gewoon om een topic in ONZ met paint tekstwolkjes erbij.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef seto het volgende:
bredebroeder is gwn one of us
allemaal btje stoer doen hier maar irl zijn we allemaal rustige gevoelige jongensKomt die kop uit een een of andere app voor de (vrijgezelle) jongelui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Fixed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beach and Seto shitting in a tree
het is nog pril maar heb wel goed gevoel bijquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beach and Seto sitting in a tree
Dames en heren, ik presenteer u de generatiekloof pur sang.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Komt die kop uit een een of andere app voor de (vrijgezelle) jongelui?
Ik dacht dat iemand dat gewoon bedacht had, maar dat het een eigen leven is gaan leiden, net als die Pedo Bear en allerlei animated gif meuk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dames en heren, ik presenteer u de generatiekloof pur sang.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand dat gewoon bedacht had, maar dat het een eigen leven is gaan leiden, net als die Pedo Bear en allerlei animated gif meuk.
Enlighten me: welke app is dit? Tinder?
I.i.g. niet LinkedIn.
ik herkende dit ook niet van een app ofzo hoor. Dacht ook wat jij daar schrijft nu.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand dat gewoon bedacht had, maar dat het een eigen leven is gaan leiden, net als die Pedo Bear en allerlei animated gif meuk.
I.i.g. niet LinkedIn.
Die gezichten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Van de zelfde club iets:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hoe diep zijn die etnische Finnen gezonken...quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Van de zelfde club iets:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe diep zijn die etnische Finnen gezonken...
ps no hate mcnulty
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Sorry kon het niet laten
Jammer dat je het gezicht van het meisje hebt overgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mij een beetje om de tuin geleid door de combinatie van deze link en de opmerking eronderquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)n-pingui%CC%88ns-aan
Altijd weer die bontjassen
http://www.fitness-seller.nl/classic-kettlebells/quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:43 schreef Beach het volgende:
hey hoe duur is een kettlebell
voor sinterklaas is het budget 20 euro en vroeg me af of ik dat kan vragen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
I.i.g. niet LinkedIn.
Ik stam nog uit de tijd dat je je telefoonnummer in je signature van je usenet berichten zette.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:04 schreef Weissman het volgende:
Tering Cor, zit jij nog op Hyves dan
Mooi zo. Niet iedereen heeft tijd om al die social media meuk bij te houden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik herkende dit ook niet van een app ofzo hoor. Dacht ook wat jij daar schrijft nu.
Lekker dan, kwam altijd over als een grapquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goedemoggel, dat is al 3 jaar bekend, bro.
Lekker rebels en tegen de gevestigde orde inquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Questular het volgende:
Ik doe helemaal niet aan dat social media gedoe.
vooral lui, maar dat rebels klinkt wel goed hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker rebels en tegen de gevestigde orde in
weet je nog Cor dat we van 9 naar 10 cijferig telefoonnr gingen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat je je telefoonnummer in je signature van je usenet berichten zette.
(signature max 2 regels plain tekst, anders werd je gebashed als zijnde een modemkiller).
Axe en als luchtje Joop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:56 schreef seto het volgende:
welke deo gebruiken jullie??
ik gebruik 8x4 beast voor net die extra boost in de gym omdat ik dan een beest word
Wij hebben de opkomst van de gsm nog meegemaakt....dat waren tijden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
weet je nog Cor dat we van 9 naar 10 cijferig telefoonnr gingen?
mijn kapster krijgt altijd nat kutje als ik die draagquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:01 schreef Questular het volgende:
Jean Paul Koeltjier natuurlijk als geurtje
huge ass mother fucker auto/portable phone ala baksteen en toenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Wij hebben de opkomst van de gsm nog meegemaakt....dat waren tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |