abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146775578
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef Solique het volgende:

[..]

Sportschool :7
Oh is het een man? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:17:11 #166
258885 Solique
I Kill You !
pi_146775685
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh is het een man? :)
nee, vrouw.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_146776016
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:17 schreef Solique het volgende:

[..]

nee, vrouw.
^O^

Nog geen vervolg gepland?
Nouja, bij de volgende sportsessie zie je haar weer :) Kan je haar voor een sportsessie thuis uitnodigen ;)
pi_146776403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef Solique het volgende:
Sportschool :7
Ze was onder de indruk van je 2x BW DL?
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:48:15 #169
258885 Solique
I Kill You !
pi_146776715
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

^O^

Nog geen vervolg gepland?
Nouja, bij de volgende sportsessie zie je haar weer :) Kan je haar voor een sportsessie thuis uitnodigen ;)
Nog geen vervolg, ze wilde even wat tijd hebben.
Kans zit er in, al vaker tegen gekomen. Wie weet :)
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:48:45 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146776736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:48 schreef Solique het volgende:
ze wilde even wat tijd hebben.
Waarvoor?
pi_146777177
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
_O- ^O^ bof jij ff dat ik van Rotterdam hou :P
Gelukkig Nikkie :*
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:33:15 #172
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_146779567
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Gelukkig Nikkie :*
B-)
life goes on.. be proud of yourself!
pi_146788981
The Deezertje is strong in this one;

dinsdag 18 november 2014 @ 23:02:57 #174
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_146793011
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Weissman het volgende:
The Deezertje is strong in this one;

[ afbeelding ]
hijs wel goed...
pi_146799816
Nou, ben deze week weer jaartje ouder geworden :) Alleen vrees nu wel dat het lastiger wordt om nog dates te scoren want: volgend jaar ben ik op de helft van de 20's en als je dan nog single bent heb ik het idee dat je ook alleen maar die ambitieuze dames tegenkomt die 'na een aantal relaties' eindelijk eens een keer toe zijn aan een serieuze relatie... en dat terwijl ik zelf amper al die 'leuke' dingen die een relatie kan zijn heb mogen meemaken... En de studentes van pak en beet 19 jaar die hier veelal wonen, is het verschil nu al 5 jaar mee... Al zie ik ook genoeg dames van 23 met een vent van 34 maar goed :') Dan heb je blijkbaar macht of geld.

Tinder is nog steeds erg rustig. Zal vast wel met de tentamenperiode te maken hebben, hoop ik. :P

Vorig jaar was ik rond mijn verjaardag aan het daten... nu dus jaar geleden sinds de laatste relatie begon.
pi_146800102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Deezertje het volgende:
Nou, ben deze week weer jaartje ouder geworden :) Alleen vrees nu wel dat het lastiger wordt om nog dates te scoren want: volgend jaar ben ik op de helft van de 20's en als je dan nog single bent heb ik het idee dat je ook alleen maar die ambitieuze dames tegenkomt die 'na een aantal relaties' eindelijk eens een keer toe zijn aan een serieuze relatie... en dat terwijl ik zelf amper al die 'leuke' dingen die een relatie kan zijn heb mogen meemaken... En de studentes van pak en beet 19 jaar die hier veelal wonen, is het verschil nu al 5 jaar mee... Al zie ik ook genoeg dames van 23 met een vent van 34 maar goed :') Dan heb je blijkbaar macht of geld.

Tinder is nog steeds erg rustig. Zal vast wel met de tentamenperiode te maken hebben, hoop ik. :P

Vorig jaar was ik rond mijn verjaardag aan het daten... nu dus jaar geleden sinds de laatste relatie begon.
Iedereen zal wel weer zeggen dat dat niet zo is, maar ik ben het met je eens :P
pi_146800483
quote:

O sweet lord jezus ;( .

Ja. echt. Na je 25ste willen alle vrouwen hetzelfde. Allemaal!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_146800686
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Iedereen zal wel weer zeggen dat dat niet zo is, maar ik ben het met je eens :P
Man, jij moet gewoon vaker je dorp uitkomen dan lukt het allemaal prima.
Met je huilie act.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Deezertje, kom op :') Ga het huis eens uit, dan ben je zo aan de vriendin :)

Ontopic: Tinder leverde gisteren opeens 2 matches op, waarvan 1 gezellig lullen is. Vanavond maar polsen of ze in is voor een date :)
  woensdag 19 november 2014 @ 10:05:44 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146800722
Ik had Tinder ook eens aangegooid en twee gesprekken eruit gekregen :o
1 Ierse gast en 1 Nederlander. Beiden zouden wel in zijn voor een drankje, maar ten eerste vraag ik me af of het zin heeft nu ik toch ga verhuizen.
En ten tweede heb ik al zo lang niet gedate dat ik er ook weer niet om sta te springen om te gaan doen :') Dus we zullen wel zien hoe het gaat lopen
pi_146800827
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik had Tinder ook eens aangegooid en twee gesprekken eruit gekregen :o
1 Ierse gast en 1 Nederlander. Beiden zouden wel in zijn voor een drankje, maar ten eerste vraag ik me af of het zin heeft nu ik toch ga verhuizen.
En ten tweede heb ik al zo lang niet gedate dat ik er ook weer niet om sta te springen om te gaan doen :') Dus we zullen wel zien hoe het gaat lopen
Als ze wat verder van jouw stad wonen en dichter bij de stad waar je heen verhuist, waarom niet? Als ze echt tof zijn trekt er toch ooit 1 van beide personen bij de ander in :)
  woensdag 19 november 2014 @ 10:11:31 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146800851
quote:
5s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:10 schreef Godshand het volgende:

Als ze wat verder van jouw stad wonen en dichter bij de stad waar je heen verhuist, waarom niet? Als ze echt tof zijn trekt er toch ooit 1 van beide personen bij de ander in :)
Nee, nu wonen ze dichtbij, over een maandje ver weg ;)
Wel doable, maar ze moeten wel geweldig zijn wil ik er straks voor een tweede/derde date voor willen reizen.
pi_146800878
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, nu wonen ze dichtbij, over een maandje ver weg ;)
Wel doable, maar ze moeten wel geweldig zijn wil ik er straks voor een tweede/derde date voor willen reizen.
Jij laat hen toch reizen? :P Sowieso vaak in het midden tussen jullie 2 afspreken :)

Kortom: gewoon doen, en wie weet blijft het bij een leuke date. Houd je van de straat O+
pi_146800934
Is het ook niet een beetje dat je soms zin moet maken om te daten en dat het dan uiteindelijk eigenlijk best leuk is?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 19 november 2014 @ 10:20:24 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146801022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:15 schreef Wolken het volgende:
Is het ook niet een beetje dat je soms zin moet maken om te daten en dat het dan uiteindelijk eigenlijk best leuk is?
Zin maken werkt bij mij niet echt bij dit soort dingen.
En natuurlijk kan het wel leuk worden (door drank bv :+ ), maar als ik niet in de stemming ben ervoor, zeg ik het liever af.
Ben ook meer van de spontane acties, zodat ik zeker weet dat ik er zin in heb.
pi_146801222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:15 schreef Wolken het volgende:
ik heb echt nog nooit gehad dat het dan wel leuk was
Maar ik kan blijkbaar mensen ook gewoon niet inschatten via het internet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146801261
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar ik kan blijkbaar mensen ook gewoon niet inschatten via het internet
Welkom bij de club :'). Ik ga echt nog eens een keer in stukjes gehakt worden door een van m'n dates. Maar goed, daarom ook een pauze ingelast.
pi_146801356
Na de laatste Tinderdate was ik ook even klaar met online daten. Net wat nieuwe foto's geplaatst, dus ik zie wel weer wat er hapt.
Get stoned
  woensdag 19 november 2014 @ 10:37:25 #188
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146801433
quote:

Ben je nu serieus of ben je aan het trollen? Wat een bullshit lees ik hier allemaal. Alsof 25 te oud is om te daten. Dan had ik met mijn 28 al lang afgeschreven moeten zijn zeker? Ik heb geen macht noch geld en toch waren mijn laatste dates 23, 21 en 22 jaar oud.
Het ligt echt puur aan je eigen houding of je wel of niet date. Maar ik krijg bij jou het idee dat je aan de ene kant heel graag iets serieus wil, maar aan de andere kant graag naieve 18 jarige eerstejaars wil neuken. Als het dat laatste is heb ik nieuws voor je,dat houd inderdaad een keer op qua leefyijd en is echt niet alles. Kortom,make up your mind wat je wil en stop met klagen maar ga er gewoon op uit!

On topic : mijn groningse tindermatch heeft een cursus in de buurt vandaag dus gisteren hebben we op het laatste moment afgesproken vanavond hier in de stad wat te gaan drinken. Ik ben benieuwd of ze in het echt ook zo is als via de app,dan word het een gezellige namiddag/avond.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 19 november 2014 @ 10:40:28 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146801493
Mijn ervaring is juist dat het hele 'even seksen' makkelijker wordt naar mater de leeftijd vordert, zeker omdat je het hele gezeur erom heen dan niet heb. (maar misschien komt dat doordat ik een vrouw ben)

Wat je natuurlijk wel hebt wat Deezertje misschien bedoelt, is dat er veel (ja niet allemaal) toch op zoek zijn naar iets serieus, om te settlen omdat er toch een keer kinderen dienen te komen bv.
  woensdag 19 november 2014 @ 11:12:53 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_146802341
Veel mensen die op een jonge leeftijd in een relatie gestapt zijn komen er tussen de 25 en 30 jaar achter dat de liefde niet is wat ze verwachte of dat de jeugd liefde toch niet zo perfect is als gedacht. Of ze zien om zich heen hoe het veel leuker kan en ja dan kappen ze met hun relatie.

Dus nee, 25 en geen relatie bla bla bla is een kut excuus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_146802373
Serieus reageren op Deezertje :')
  woensdag 19 november 2014 @ 11:18:00 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146802499
quote:
13s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Weissman het volgende:
Serieus reageren op Deezertje :')
Serieus op jou reageren :{w
pi_146802570
quote:
13s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Serieus op jou reageren :{w
I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 19 november 2014 @ 11:57:50 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_146803719
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ervaring is juist dat het hele 'even seksen' makkelijker wordt naar mater de leeftijd vordert, zeker omdat je het hele gezeur erom heen dan niet heb. (maar misschien komt dat doordat ik een vrouw ben)
Precies, vrouwen van 25+ zijn daar veel makkelijker in dan vrouwen van 20.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 19 november 2014 @ 13:56:28 #195
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146807538
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:

Wat je natuurlijk wel hebt wat Deezertje misschien bedoelt, is dat er veel (ja niet allemaal) toch op zoek zijn naar iets serieus, om te settlen omdat er toch een keer kinderen dienen te komen bv.
Deels heb je zeker gelijk. Die vrouwen weten immers vaak duidelijk wat ze willen en wat ze fijn vinden en hebben niet meer de behoefte daar geheimzinnig over te doen (i.t.t.veel jongere vrouwen). Aan de andere kant, wat ik bedoelde is dat deezertje wellicht bewust op zoek is naar jonge naïeve onervaren vrouwen, bijvoorbeeld om zijn eigen onzekerheden te maskeren. Al weet ik dat laatste niet zeker. Ik ben geen psycholoog en ik ken hem verder niet, maar zo komen zijn posts op mij over.
En ja, dan kom je al snel in de categorie 18 jarige eerstejaars studentes terecht, en die haken inderdaad af als je op een bepaalde leeftijd (midden 20) bent. Maar nogmaals, ik ken deezertje en zijn intenties verder niet, mijn woorden zijn dus puur een inschatting op basis van posts. Wellicht kan hij daar zelf meer over zeggen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146810021
Inmiddels op 125 vroegere contacten en 0 dates of ook maar iets van interesse _O- _O-
Volgens mij doe ik wat verkeerd, uiteraard, zelf ook een paar verwijderd.

In rl gaat het trouwens niet veel beter. misschien moet ik eens wat vaker buitenkomen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_146814969
quote:

Voor elke dame die wel eens aan serieuze relatie toe zijn heb je ook die ene dame die al op haar 16e een relatie begon met de buurjongen en die er beiden op hun 25e achterkwamen dat ze langs elkaar heen leefden omdat ze niet meer zo bij elkaar pasten als toen ze 16 waren. En die dames willen juist het singleleven eens beleven.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_146815593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Voor elke dame die wel eens aan serieuze relatie toe zijn heb je ook die ene dame die al op haar 16e een relatie begon met de buurjongen en die er beiden op hun 25e achterkwamen dat ze langs elkaar heen leefden omdat ze niet meer zo bij elkaar pasten als toen ze 16 waren. En die dames willen juist het singleleven eens beleven.
En wat is precies het single leven? Volgens jou?
Ik zwaai naar dieren.
pi_146816935
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

En wat is precies het single leven? Volgens jou?
Alles wat je wil en kan doen of laten als je niet gebonden bent aan een (serieuze & gezonde) vaste relatie.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 19 november 2014 @ 19:48:55 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146818730
quote:

Date met vrouwen van je eigen leeftijd. 18/19 jarigen zijn vaak nog experimenteel. Hoort ook een beetje bij die fase (studentenleven etc.)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:57:12 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146827025
:o met de Ierse jongen heb ik nu een afspraak voor volgende week donderdag staan. Ben benieuwd of t tegen die tijd doorgaat :')
  donderdag 20 november 2014 @ 09:11:44 #202
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_146833690
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:57 schreef Cue_ het volgende:
:o met de Ierse jongen heb ik nu een afspraak voor volgende week donderdag staan. Ben benieuwd of t tegen die tijd doorgaat :')
nice!!!wat is de planning om te gaan doen?
  donderdag 20 november 2014 @ 09:13:18 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146833714
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

nice!!!wat is de planning om te gaan doen?
Drankje in een kroeg na werktijd
pi_146833876
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarvoor?
Om na te denken, relativeren. Geen idee.
Vond het wel gezellig, maar niet direct een datum voor een volgende keer omdat ze voor werk gaat reizen.
  donderdag 20 november 2014 @ 09:24:03 #205
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_146833945
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Drankje in een kroeg na werktijd
ah gewoon lekker chill ^O^