Oh is het een man?quote:
nee, vrouw.quote:
quote:
Nog geen vervolg, ze wilde even wat tijd hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
Nog geen vervolg gepland?
Nouja, bij de volgende sportsessie zie je haar weerKan je haar voor een sportsessie thuis uitnodigen
Gelukkig Nikkiequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
![]()
bof jij ff dat ik van Rotterdam hou
hijs wel goed...quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Weissman het volgende:
The Deezertje is strong in this one;
[ afbeelding ]
Iedereen zal wel weer zeggen dat dat niet zo is, maar ik ben het met je eensquote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Deezertje het volgende:
Nou, ben deze week weer jaartje ouder gewordenAlleen vrees nu wel dat het lastiger wordt om nog dates te scoren want: volgend jaar ben ik op de helft van de 20's en als je dan nog single bent heb ik het idee dat je ook alleen maar die ambitieuze dames tegenkomt die 'na een aantal relaties' eindelijk eens een keer toe zijn aan een serieuze relatie... en dat terwijl ik zelf amper al die 'leuke' dingen die een relatie kan zijn heb mogen meemaken... En de studentes van pak en beet 19 jaar die hier veelal wonen, is het verschil nu al 5 jaar mee... Al zie ik ook genoeg dames van 23 met een vent van 34 maar goed
Dan heb je blijkbaar macht of geld.
Tinder is nog steeds erg rustig. Zal vast wel met de tentamenperiode te maken hebben, hoop ik.
Vorig jaar was ik rond mijn verjaardag aan het daten... nu dus jaar geleden sinds de laatste relatie begon.
O sweet lord jezusquote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Deezertje het volgende:
Nou, ben deze week weer jaartje ouder gewordenAlleen vrees nu wel dat het lastiger wordt om nog dates te scoren want: volgend jaar ben ik op de helft van de 20's en als je dan nog single bent heb ik het idee dat je ook alleen maar die ambitieuze dames tegenkomt die 'na een aantal relaties' eindelijk eens een keer toe zijn aan een serieuze relatie... en dat terwijl ik zelf amper al die 'leuke' dingen die een relatie kan zijn heb mogen meemaken... En de studentes van pak en beet 19 jaar die hier veelal wonen, is het verschil nu al 5 jaar mee... Al zie ik ook genoeg dames van 23 met een vent van 34 maar goed
Tinder is nog steeds erg rustig. Zal vast wel met de tentamenperiode te maken hebben, hoop ik.
Vorig jaar was ik rond mijn verjaardag aan het daten... nu dus jaar geleden sinds de laatste relatie begon.
Man, jij moet gewoon vaker je dorp uitkomen dan lukt het allemaal prima.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen zal wel weer zeggen dat dat niet zo is, maar ik ben het met je eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Deezertje, kom opGa het huis eens uit, dan ben je zo aan de vriendin
Ontopic: Tinder leverde gisteren opeens 2 matches op, waarvan 1 gezellig lullen is. Vanavond maar polsen of ze in is voor een date
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Als ze wat verder van jouw stad wonen en dichter bij de stad waar je heen verhuist, waarom niet? Als ze echt tof zijn trekt er toch ooit 1 van beide personen bij de ander inquote:Op woensdag 19 november 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik had Tinder ook eens aangegooid en twee gesprekken eruit gekregen
1 Ierse gast en 1 Nederlander. Beiden zouden wel in zijn voor een drankje, maar ten eerste vraag ik me af of het zin heeft nu ik toch ga verhuizen.
En ten tweede heb ik al zo lang niet gedate dat ik er ook weer niet om sta te springen om te gaan doenDus we zullen wel zien hoe het gaat lopen
Nee, nu wonen ze dichtbij, over een maandje ver wegquote:Op woensdag 19 november 2014 10:10 schreef Godshand het volgende:
Als ze wat verder van jouw stad wonen en dichter bij de stad waar je heen verhuist, waarom niet? Als ze echt tof zijn trekt er toch ooit 1 van beide personen bij de ander in
Jij laat hen toch reizen?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, nu wonen ze dichtbij, over een maandje ver weg
Wel doable, maar ze moeten wel geweldig zijn wil ik er straks voor een tweede/derde date voor willen reizen.
Zin maken werkt bij mij niet echt bij dit soort dingen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:15 schreef Wolken het volgende:
Is het ook niet een beetje dat je soms zin moet maken om te daten en dat het dan uiteindelijk eigenlijk best leuk is?
ik heb echt nog nooit gehad dat het dan wel leuk wasquote:Op woensdag 19 november 2014 10:15 schreef Wolken het volgende:
Is het ook niet een beetje dat je soms zin moet maken om te daten en dat het dan uiteindelijk eigenlijk best leuk is?
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 19 november 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik kan blijkbaar mensen ook gewoon niet inschatten via het internet
Ben je nu serieus of ben je aan het trollen? Wat een bullshit lees ik hier allemaal. Alsof 25 te oud is om te daten. Dan had ik met mijn 28 al lang afgeschreven moeten zijn zeker? Ik heb geen macht noch geld en toch waren mijn laatste dates 23, 21 en 22 jaar oud.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Deezertje het volgende:
Precies, vrouwen van 25+ zijn daar veel makkelijker in dan vrouwen van 20.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ervaring is juist dat het hele 'even seksen' makkelijker wordt naar mater de leeftijd vordert, zeker omdat je het hele gezeur erom heen dan niet heb. (maar misschien komt dat doordat ik een vrouw ben)
Deels heb je zeker gelijk. Die vrouwen weten immers vaak duidelijk wat ze willen en wat ze fijn vinden en hebben niet meer de behoefte daar geheimzinnig over te doen (i.t.t.veel jongere vrouwen). Aan de andere kant, wat ik bedoelde is dat deezertje wellicht bewust op zoek is naar jonge naïeve onervaren vrouwen, bijvoorbeeld om zijn eigen onzekerheden te maskeren. Al weet ik dat laatste niet zeker. Ik ben geen psycholoog en ik ken hem verder niet, maar zo komen zijn posts op mij over.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ervaring is juist dat het hele 'even seksen' makkelijker wordt naar mater de leeftijd vordert, zeker omdat je het hele gezeur erom heen dan niet heb. (maar misschien komt dat doordat ik een vrouw ben)
Wat je natuurlijk wel hebt wat Deezertje misschien bedoelt, is dat er veel (ja niet allemaal) toch op zoek zijn naar iets serieus, om te settlen omdat er toch een keer kinderen dienen te komen bv.
Voor elke dame die wel eens aan serieuze relatie toe zijn heb je ook die ene dame die al op haar 16e een relatie begon met de buurjongen en die er beiden op hun 25e achterkwamen dat ze langs elkaar heen leefden omdat ze niet meer zo bij elkaar pasten als toen ze 16 waren. En die dames willen juist het singleleven eens beleven.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Deezertje het volgende:
En wat is precies het single leven? Volgens jou?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Voor elke dame die wel eens aan serieuze relatie toe zijn heb je ook die ene dame die al op haar 16e een relatie begon met de buurjongen en die er beiden op hun 25e achterkwamen dat ze langs elkaar heen leefden omdat ze niet meer zo bij elkaar pasten als toen ze 16 waren. En die dames willen juist het singleleven eens beleven.
Alles wat je wil en kan doen of laten als je niet gebonden bent aan een (serieuze & gezonde) vaste relatie.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
En wat is precies het single leven? Volgens jou?
Date met vrouwen van je eigen leeftijd. 18/19 jarigen zijn vaak nog experimenteel. Hoort ook een beetje bij die fase (studentenleven etc.)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Deezertje het volgende:
nice!!!wat is de planning om te gaan doen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:57 schreef Cue_ het volgende:
met de Ierse jongen heb ik nu een afspraak voor volgende week donderdag staan. Ben benieuwd of t tegen die tijd doorgaat
Drankje in een kroeg na werktijdquote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice!!!wat is de planning om te gaan doen?
Om na te denken, relativeren. Geen idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |