Had een gesprek lopen op Paiq, zag ik d'rnet dat ze zich heeft uitgeschrevenquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
Nee hoor. Als ik alleen al hier lees zie ik een heel groot verschil tussen hoe de mensen die hier posten met afwijzingen om gaan
Er is een deel dat gaat van 'pfff her/his loss. Ik ben fantastisch en ik zal er niet wakker van liggen. Het is allemaal haar/zijn stomme schuld' en er is een deel dat gaat 'Tja ik vind het best even kut maar het hoort bij daten. Ze/hij had wel een beetje gelijk over dit/dat en we staan er nou eenmaal anders in'
Ik heb daarnaast het gevoel dat die laatste groep ook wat succesvoller is in het verkrijgen van dates? Misschien is het dan minder pijnlijk als het eens niet zo loopt als je wil
Kuthoeren allemaalquote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Had een gesprek lopen op Paiq, zag ik d'rnet dat ze zich heeft uitgeschrevenwat een domme trut
zonder iets te zeggen
ik dacht dat we iets hadden
vrouwen zijn niet te vertrouwen
voer de sharia-wetten in
ik wil mijn kwartje van Kok terug
#zwartepietmoetblijven
Niet verzonnen.
Ho, even. Daar ben ik het niet met eens.quote:
Zo mooi dit, je hoeft maar 1 woord te zeggen en iedereen struikelt over elkaar heenquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik alleen al hier lees zie ik een heel groot verschil tussen hoe de mensen die hier posten met afwijzingen om gaan
Er is een deel dat gaat van 'pfff her/his loss. Ik ben fantastisch en ik zal er niet wakker van liggen. Het is allemaal haar/zijn stomme schuld' en er is een deel dat gaat 'Tja ik vind het best even kut maar het hoort bij daten. Ze/hij had wel een beetje gelijk over dit/dat en we staan er nou eenmaal anders in'
Ik heb daarnaast het gevoel dat die laatste groep ook wat succesvoller is in het verkrijgen van dates? Misschien is het dan minder pijnlijk als het eens niet zo loopt als je wil
quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo mooi dit, je hoeft maar 1 woord te zeggen en iedereen struikelt over elkaar heen![]()
QFTquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Ja, je bent 's werelds grootste troll, hilarisch.
God, wat haat ik mensen.
Ik voel je vrouw.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Ja, je bent 's werelds grootste troll, hilarisch.
God, wat haat ik mensen.
ahhhh gelukkig maar er is nog hoop!quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ho, even. Daar ben ik het niet met eens.
Hoop op?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhhh gelukkig maar er is nog hoop!
je hebt DM met detailsquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wij?? Uhhm niet over nagedacht. .maar ach waarom niet
Zo weinig?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:48 schreef Wolken het volgende:
Ik heb er toch wel 20 euro voor over om de date van Weiss en Nikkie van een afstandje te mogen bekijken.
omdat??? Wij zijn ook maar 2 mensen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:48 schreef Wolken het volgende:
Ik heb er toch wel 20 euro voor over om de date van Weiss en Nikkie van een afstandje te mogen bekijken.
Ik bied 21.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:48 schreef Wolken het volgende:
25quote:
Het is als kijken naar een zwaar auto-ongeluk. Je weet dat het niet hoort, maar je kan je ogen er niet vanaf houden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat??? Wij zijn ook maar 2 mensen?
26.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef Wolken het volgende:
[..]
25
[..]
Het is als kijken naar een zwaar auto-ongeluk. Je weet dat het niet hoort, maar je kan je ogen er niet vanaf houden.
Date komt vanavond langs en ga proberen hem niet te vergiftigen met mijn kookkunsten.
waarom zijn wij als een zwaar auto ongeluk? ? Dan mag er wel meer voor worden gebodenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef Wolken het volgende:
[..]
25
[..]
Het is als kijken naar een zwaar auto-ongeluk. Je weet dat het niet hoort, maar je kan je ogen er niet vanaf houden.
Date komt vanavond langs en ga proberen hem niet te vergiftigen met mijn kookkunsten.
Dat is relaxt, scheelt ook nog eens geldquote:
Mensen vergeten dat 26 euro niet eens de reiskosten dekt. 50 euri is de ondergrens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:12 schreef Solique het volgende:
Dat is relaxt, scheelt ook nog eens geld
Klopt, maar dat weet je het is bekend dat Nikkie ver weg woont.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat 26 euro niet eens de reiskosten dekt. 50 euri is de ondergrens.
We spreken ergens halverwege af. Je dacht toch niet dat ik langer dan een uur ging reizen voor een datequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
Klopt, maar dat weet je het is bekend dat Nikkie ver weg woont.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
We spreken ergens halverwege af. Je dacht toch niet dat ik langer dan een uur ging reizen voor een date
Wie gaat er dan ook in de randstad wonen. Dan is alles ver weg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weet je het is bekend dat Nikkie ver weg woont.
Er zijn mensenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
We spreken ergens halverwege af. Je dacht toch niet dat ik langer dan een uur ging reizen voor een date
Goed maar dat ik dan ga verhuizenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de randstad wonen. Dan is alles ver weg.
waar ga je heen sol??quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Er zijn mensen
[..]
Goed maar dat ik dan ga verhuizen
Ja ik!quote:
17 uur?? Waar moet je helemaal heen dan??quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik!
Eerste date 2 uur.
Volgende week 17 uur om bij haar te komen.
Is gew naar de hoeren gaan geen optie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik!
Eerste date 2 uur.
Volgende week 17 uur om bij haar te komen.
Klopt, zijn we ook niet meer. Maar ik doelde dan ook op die 2 uur. Valt best mee vind ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is gew naar de hoeren gaan geen optie?
Want als je 17 uur reist voor iemand, dan is het geen date meer, imho. Dan ben je al veel verder dan dat.
Toch?
Geregeld via?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:12 schreef Solique het volgende:
Zondag date gehad, was wel gezellig maar eens afwachten hoe het verder gaat verlopen.
[..]
Dat is relaxt, scheelt ook nog eens geld
Sportschoolquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geregeld via?
FOK? Tinder? paiq?
De kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |