Het is niet moeilijk om iets origineler dan de rest te zijn, lijkt me.quote:Op maandag 17 november 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
Wil je hier mee zeggen dat het als man zijnde niet zo moeilijk hoeft te zijn om op een datingsite te scoren?
Dat niet, maar is altijd wel "iets' dat niet goed is volgens een dame in kwestie, dus volgende ;-). Ben zelfs een keer afgewezen omdat ik te lang zou zijn (bijna 2 meter lengte hier).quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om iets origineler dan de rest te zijn, lijkt me.
Ik ben echt niet van de absurde eisenlijstjes maar als de dame in kwestie daar nou eenmaal niet nat van word wat moet ze dan? Toch maar met jou op date gaan omdat het anders niet zo leuk is voor jou?quote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat niet, maar is altijd wel "iets' dat niet goed is volgens een dame in kwestie, dus volgende ;-). Ben zelfs een keer afgewezen omdat ik te lang zou zijn (bijna 2 meter lengte hier).
/rant
Ja,ik heb haar via dm ooit dezelfde foto gestuurd als ik op tinder als profielfoto heb. We hebben het ook even over fok gehad. Maar of die date er in zit?quote:
Nee, dat hoeft helemaal niet, daarom zeg ik, nextquote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben echt niet van de absurde eisenlijstjes maar als de dame in kwestie daar nou eenmaal niet nat van word wat moet ze dan? Toch maar met jou op date gaan omdat het anders niet zo leuk is voor jou?
Hele grote kans dat ze dit nu allemaal mee leest en jouw eigen ramen aan het ingooien bentquote:Op maandag 17 november 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,ik heb haar via dm ooit dezelfde foto gestuurd als ik op tinder als profielfoto heb. We hebben het ook even over fok gehad. Maar of die date er in zit?
Maar je vind het duidelijk wel een stomme reden anders zou je er niet nu over zitten miepen en /rant typen?quote:Op maandag 17 november 2014 19:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft helemaal niet, daarom zeg ik, next
Omdat je perse uitleg wil, bij deze; Tegenwoordig zie je bij ieder profiel wel de lengte staan, ga dan niet na 2 weken miepen dat ik te lang ben.. *zuchtquote:Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je vind het duidelijk wel een stomme reden anders zou je er niet nu over zitten miepen en /rant typen?
GMTAquote:Op maandag 17 november 2014 19:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Hele grote kans dat ze dit nu allemaal mee leest en jouw eigen ramen aan het ingooien bent
Tja mensen lezen die dingen heel slecht, vooral de niet-persoonlijke teksten/lijstjes met lengte, opleidingsniveau, etcquote:Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omdat je perse uitleg wil, bij deze; Tegenwoordig zie je bij ieder profiel wel de lengte staan, ga dan niet na 2 weken miepen dat ik te lang ben.. *zucht
Zo naïef zijn om te denken dat dat de echte reden wasquote:Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Omdat je perse uitleg wil, bij deze; Tegenwoordig zie je bij ieder profiel wel de lengte staan, ga dan niet na 2 weken miepen dat ik te lang ben.. *zucht
Male ego strugglesquote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
En ik wilde niet perse uitleg. Ik vind het alleen typisch voor wat ik hier vaak lees in het topic. Bij een afwijzing word er meteen negatief gedacht over de ander. Dat snap ik gewoon niet
Mensen lezen sowieso slecht, puntquote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja mensen lezen die dingen heel slecht, vooral de niet-persoonlijke teksten/lijstjes met lengte, opleidingsniveau, etc
En ik wilde niet perse uitleg. Ik vind het alleen typisch voor wat ik hier vaak lees in het topic. Bij een afwijzing word er meteen negatief gedacht over de ander. Dat snap ik gewoon niet
Tuurlijk niet, kluitje en riet, gaat om het idee. Eerlijkheid is ver te zoeken, aangezien je jezelf dan kwetsbaar moet opstellen en dat is eng (voor heel veel mensen)quote:Op maandag 17 november 2014 19:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo naïef zijn om te denken dat dat de echte reden was
Ja, en dan ben je eerlijk, en word je uitgemaakt voor satans hoerquote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kluitje en riet, gaat om het idee. Eerlijkheid is ver te zoeken, aangezien je jezelf dan kwetsbaar moet opstellen en dat is eng (voor heel veel mensen)
Dat is de vrouwelijke manier om eerlijk te zijn. Ze heeft je een reden gegeven. Hoe zou je reageren als ze niks meer van zich had laten horen?quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tuurlijk niet, kluitje en riet, gaat om het idee. Eerlijkheid is ver te zoeken, aangezien je jezelf dan kwetsbaar moet opstellen en dat is eng (voor heel veel mensen)
Zo lust ik er ook nog wel een paar, hier heb je een reden, doe het er maar mee..quote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is de vrouwelijke manier om eerlijk te zijn. Ze heeft je een reden gegeven. Hoe zou je reageren als ze niks meer van zich had laten horen?
te lang??? Kan dat? ? Hoe lang ben je als k vragen mag?quote:Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Je bent ''maar'' een date he. Ze is niks verplicht.quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als je niets meer laat horen dat ben je sowieso een onbeschoft persoon
Haha, ja, dat kanquote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
te lang??? Kan dat? ? Hoe lang ben je als k vragen mag?
quote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
te lang??? Kan dat? ? Hoe lang ben je als k vragen mag?
quote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ben zelfs een keer afgewezen omdat ik te lang zou zijn (bijna 2 meter lengte hier).
quote:Op maandag 17 november 2014 19:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mensen lezen sowieso slecht, punt
precies. .. aantal mannen waarmee ik heb gedate afgelopen maanden dachten na 1 leuke date al dat we elkaar 2x per week gingen zien.. nou sorry maar na 1 date ben ik er nog niet achree of t relatie materiaal is of leuk voor een date maar meer niet.quote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Je bent ''maar'' een date he. Ze is niks verplicht.
das toch juist sexy....quote:Op maandag 17 november 2014 19:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kan.
Bijna 2 meter
Hm, rare types dan.quote:Op maandag 17 november 2014 19:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
precies. .. aantal mannen waarmee ik heb gedate afgelopen maanden dachten na 1 leuke date al dat we elkaar 2x per week gingen zien.. nou sorry maar na 1 date ben ik er nog niet achree of t relatie materiaal is of leuk voor een date maar meer niet.
Niet iedereen deelt de mening dat het sexy isquote:Op maandag 17 november 2014 19:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das toch juist sexy....ik hou van lange mannen. . Maar goed de verhoudingen moeten dan gewoon kloppen. .. dus niet 2 meter en 60 kg ofzo..
jup... ze lijken normaal. . Tot je stap dichterbij komt..quote:
Dat kan,al doe ik er niet geheimzinnig over. Ze weet al dat ik op een date wil met haar,dus waarom zou ik daar moeilijk over doen? Ik heb verder niets raars gezegt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:04 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hele grote kans dat ze dit nu allemaal mee leest en jouw eigen ramen aan het ingooien bent
Iddquote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt de mening dat het sexy is
smaken verschillen nou eenmaal. ..quote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt de mening dat het sexy is
Oh kom op, dit doe je bewust. Hell, zelfs auto-spellcheck laat je daar niet mee wegkomen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan,al doe ik er niet geheimzinnig over. Ze weet al dat ik op een date wil met haar,dus waarom zou ik daar moeilijk over doen? Ik heb verder niets raars gezegt.
Dat dus. Je mag in mijn ogen best commentaar hebben als je vind dat iemand onzin redenen aanvoert om niet (verder) te willen daten. Ik heb ook weleens commentaar gegeven op de keus van een ex date om niet verder te willen daten. Maar dat kan toch ook op een andere manier dan te schelden etc?quote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je eerlijk, en word je uitgemaakt voor satans hoer. Het is gewoon nooit goed, als je iemand niet zo interessant vindt als andersom.
Ga je er werk van maken?quote:Op maandag 17 november 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Keek ik op badoo he. Ben ik iemand 'tegengekomen'. Is het dat leuke meisje van de bakker bart
quote:
Sssttt, laat iedereen nou lekker dat beeld van mij als kansloze anti-neerlandicus houden dat er al tijden is c_c. Ik hoef niet meer dmquote:Op maandag 17 november 2014 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom op, dit doe je bewust. Hell, zelfs auto-spellcheck laat je daar niet mee wegkomen.
Nee hoor. Als ik alleen al hier lees zie ik een heel groot verschil tussen hoe de mensen die hier posten met afwijzingen om gaanquote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zoals C_C al zegt, het is nooit goed en dat geldt voor beide kanten van het verhaal / personen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |