abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146727283
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb ik je in vertrouwen verteld. Godver weiss... ;)

Even ter verduidelijking,ik ben sarcastisch.
Joh _O-

Jij ook altijd met je disclaimers _O-
pi_146734119
Ik heb komende vrijdag zowaar een date met een leuk iemand welke een (intern) schrijfster voor Saturday Night Live is. Ik ben nu eigenlijk best nerveus, ik ben helemaal niet zo grappig :'(

Ze is wel een Spongebob fan, dus ik kan altijd nog het Nederlandse FUN lied voor haar zingen.

"F is voor feest, dat doe je met vrienden, u is voor u en mij, n is voor nooit meer saai en nergens meer gezeur, dat maakt ons gelukkig en blij!"

*O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Panaewa op 17-11-2014 05:55:43 ]
pi_146735479
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mijn ervaring met zogeheten seksdates is ook dat het altijd uitliep op meer en zelfs op een relatie. Het enige dat ik me kan bedenken is dat je seks belangrijk vindt/openminded zijn en dat je elkaar daarin vindt maar ook in andere dingen. Vandaar dat ik daar nog wel eens naar verwijs, heb er zelf dus niet bepaald eenmalige ervaringen door gehad. Ik kan dat ook niet hoor, seks om de seks alleen.
Ik vind seks ook erg belangrijk maar zal nooit zomaar een seksdate hebben. Het lijkt me idd zo akward als die ander in het echt totaal je type niet is.

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:37 schreef yats het volgende:
Hm,ik heb een tindermatch met een fokster. Grappig,eens zien of er een date in zit na een rustig weekend.
Leuk Yats, hosselkoning *O* Herkende je haar van het FoBo?

Met mijn date is het nog steeds erg leuk. Afgelopen weekend 2 avonden samen geweest en geprobeerd een film te kijken.... Aan de lichamelijke aantrekkingskracht ontbreekt het iig niet. Ik moet hem wel redelijk afremmen om niet te enthousiast te zijn en hij pakt het redelijk op. Doordat we beide een drukke agenda hebben komende week maar even kijken of er nog een avondje samen in zit. Ik kan iig de komende dagen even bijslapen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 17 november 2014 @ 11:49:10 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_146737907
Ik heb het hele daten opgegeven.
Ik flirt alleen nog maar met werkgevers.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 17 november 2014 @ 11:50:28 #80
416020 K44S
The bearded man
pi_146737941
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:37 schreef yats het volgende:
Hm,ik heb een tindermatch met een fokster. Grappig,eens zien of er een date in zit na een rustig weekend.
gHeil
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 17 november 2014 @ 13:01:32 #81
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146739656
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 09:42 schreef Wolken het volgende:

Leuk Yats, hosselkoning *O* Herkende je haar van het FoBo?

Met mijn date is het nog steeds erg leuk. Afgelopen weekend 2 avonden samen geweest en geprobeerd een film te kijken.... Aan de lichamelijke aantrekkingskracht ontbreekt het iig niet. Ik moet hem wel redelijk afremmen om niet te enthousiast te zijn en hij pakt het redelijk op. Doordat we beide een drukke agenda hebben komende week maar even kijken of er nog een avondje samen in zit. Ik kan iig de komende dagen even bijslapen.
Lol,ik een hosselkoning? Dat valt wel mee. Maar ik heb weleens een foto van haar gezien en haar via dm gesproken. Vandaar dat ik wist dat ze een fokster is. Jammer genoeg reageert ze niet heel uitgebreid vooralsnog. Maar ach,we zijn nog steeds in gesprek en ik zie wel hoe het gaat.

Leuk om te horen dat het zo goed gaat met jouw date!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 17 november 2014 @ 13:24:00 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146740295
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef yats het volgende:
Lol,ik een hosselkoning? Dat valt wel mee. Maar ik heb weleens een foto van haar gezien en haar via dm gesproken. Vandaar dat ik wist dat ze een fokster is. Jammer genoeg reageert ze niet heel uitgebreid vooralsnog. Maar ach,we zijn nog steeds in gesprek en ik zie wel hoe het gaat.
Weet zij wie jij bent?
pi_146747579
Voor de grap eens een vrouwelijk Badoo profiel aangemaakt. Om te zien wat voor reacties je krijgt. Heb op geen enkel bericht gereageerd, maar wat is dat kansloos zeg. In een paar uur tijd kreeg ik ca 20 berichten. In 15 daarvan stond een spelfout, of zonder leestekens. En bij praktisch allemaal kwam het neer op "Alles goed?". Ik weet het... Badoo... Maartoch...
pi_146747872
Wil je hier mee zeggen dat het als man zijnde niet zo moeilijk hoeft te zijn om op een datingsite te scoren?
pi_146748113
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
Wil je hier mee zeggen dat het als man zijnde niet zo moeilijk hoeft te zijn om op een datingsite te scoren?
Het is niet moeilijk om iets origineler dan de rest te zijn, lijkt me.
pi_146750037
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Het is niet moeilijk om iets origineler dan de rest te zijn, lijkt me.
Dat niet, maar is altijd wel "iets' dat niet goed is volgens een dame in kwestie, dus volgende ;-). Ben zelfs een keer afgewezen omdat ik te lang zou zijn (bijna 2 meter lengte hier).

/rant
pi_146750284
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat niet, maar is altijd wel "iets' dat niet goed is volgens een dame in kwestie, dus volgende ;-). Ben zelfs een keer afgewezen omdat ik te lang zou zijn (bijna 2 meter lengte hier).

/rant
Ik ben echt niet van de absurde eisenlijstjes maar als de dame in kwestie daar nou eenmaal niet nat van word wat moet ze dan? Toch maar met jou op date gaan omdat het anders niet zo leuk is voor jou?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 17 november 2014 @ 18:59:03 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146750314
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet zij wie jij bent?
Ja,ik heb haar via dm ooit dezelfde foto gestuurd als ik op tinder als profielfoto heb. We hebben het ook even over fok gehad. Maar of die date er in zit?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146750390
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben echt niet van de absurde eisenlijstjes maar als de dame in kwestie daar nou eenmaal niet nat van word wat moet ze dan? Toch maar met jou op date gaan omdat het anders niet zo leuk is voor jou?
Nee, dat hoeft helemaal niet, daarom zeg ik, next ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 19:01:20 ]
pi_146750517
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 18:59 schreef yats het volgende:

[..]

Ja,ik heb haar via dm ooit dezelfde foto gestuurd als ik op tinder als profielfoto heb. We hebben het ook even over fok gehad. Maar of die date er in zit?
Hele grote kans dat ze dit nu allemaal mee leest en jouw eigen ramen aan het ingooien bent :')
pi_146750649
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft helemaal niet, daarom zeg ik, next ;)
Maar je vind het duidelijk wel een stomme reden anders zou je er niet nu over zitten miepen en /rant typen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146750709
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar je vind het duidelijk wel een stomme reden anders zou je er niet nu over zitten miepen en /rant typen?
Omdat je perse uitleg wil, bij deze; Tegenwoordig zie je bij ieder profiel wel de lengte staan, ga dan niet na 2 weken miepen dat ik te lang ben.. *zucht
pi_146750719
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 19:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Hele grote kans dat ze dit nu allemaal mee leest en jouw eigen ramen aan het ingooien bent :')
GMTA :')
pi_146750776
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat je perse uitleg wil, bij deze; Tegenwoordig zie je bij ieder profiel wel de lengte staan, ga dan niet na 2 weken miepen dat ik te lang ben.. *zucht
Tja mensen lezen die dingen heel slecht, vooral de niet-persoonlijke teksten/lijstjes met lengte, opleidingsniveau, etc

En ik wilde niet perse uitleg. Ik vind het alleen typisch voor wat ik hier vaak lees in het topic. Bij een afwijzing word er meteen negatief gedacht over de ander. Dat snap ik gewoon niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146750849
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo naïef zijn om te denken dat dat de echte reden was :')
pi_146750875
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
En ik wilde niet perse uitleg. Ik vind het alleen typisch voor wat ik hier vaak lees in het topic. Bij een afwijzing word er meteen negatief gedacht over de ander. Dat snap ik gewoon niet
Male ego struggles :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 19:13:19 ]
pi_146750881
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja mensen lezen die dingen heel slecht, vooral de niet-persoonlijke teksten/lijstjes met lengte, opleidingsniveau, etc

Mensen lezen sowieso slecht, punt :P

Ik snap wel meer niet, daar ga ik het echter niet over hebben :z
pi_146750925
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 19:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zo naïef zijn om te denken dat dat de echte reden was :')
Tuurlijk niet, kluitje en riet, gaat om het idee. Eerlijkheid is ver te zoeken, aangezien je jezelf dan kwetsbaar moet opstellen en dat is eng (voor heel veel mensen) :r
pi_146751024
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, kluitje en riet, gaat om het idee. Eerlijkheid is ver te zoeken, aangezien je jezelf dan kwetsbaar moet opstellen en dat is eng (voor heel veel mensen) :r
Ja, en dan ben je eerlijk, en word je uitgemaakt voor satans hoer :'). Het is gewoon nooit goed, als je iemand niet zo interessant vindt als andersom.
pi_146751034
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dat is de vrouwelijke manier om eerlijk te zijn. Ze heeft je een reden gegeven. Hoe zou je reageren als ze niks meer van zich had laten horen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')