Mwah, zo raar is het niet om mensen op meer plekken tegen te komen. Klinkt als toeval.quote:Op zondag 16 november 2014 12:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zie ik nou weer verbanden of ben ik mijn intuïtie verloren in mijn verzuurde zelf?
Heb jij ook een nieuwe date? Of al een bestaande?
Oh en hier een internetstalker. Even ter beoordeling van de mensen hier:
Hoe vinden jullie het als iemand je ook op een andere datingsite (waar je niet meer komt) heeft gevonden en daar dan eenzelfde berichtje stuurt als op Tinder? Wel met een knipoog naar Tinder maar ja, kweennie. Verder op het eerste gezicht wel een leuke kerel, contact is gewoon normaal etc. Date kan in principe gewoon gepland worden.
Ik word gewoon een beetje paranoïde van die datingsites denk ik
quote:Op zondag 16 november 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
T gesprek kan je altijd aangaan natuurlijk. Wie weet was t toeval day ie je tegenkwam.
Hij is in ieder geval eerlijk.
Da's waar, misschien is hij net met daten begonnen ofzo. Ik had me toen ook op allerlei sites ingeschreven en er wonen hier ook veel minder mensen natuurlijk. Nou ja, als het goed is ga ik binnenkort een stadswandeling maken met een Irish Coffee naquote:Op zondag 16 november 2014 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, zo raar is het niet om mensen op meer plekken tegen te komen. Klinkt als toeval.
Je weet hoe mijn stadswandeling is geëindigd he?quote:Op zondag 16 november 2014 13:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Da's waar, misschien is hij net met daten begonnen ofzo. Ik had me toen ook op allerlei sites ingeschreven en er wonen hier ook veel minder mensen natuurlijk. Nou ja, als het goed is ga ik binnenkort een stadswandeling maken met een Irish Coffee na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Re op 16-11-2014 16:26:48 ]The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ha ha, op de bank hé? Kan ook best ik heb nog whiskeyquote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef Wolken het volgende:
[..]
Je weet hoe mijn stadswandeling is geëindigd he?.
Maar klinkt idd gewoon als toeval. Wel verder een leuke kerel dus?
Leuk zo een familiebedrijf aan huis. Heb s' ochtends de hand kunnen schudden van zijn ouders. Verder moet ik nog wennen aan iemand die zo anders is dan de mannen waar ik normaal mee date. Maar zie wel waar het schip strandt. Voorlopig hebben we het leuk met elkaar.
quote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Lijkt wel een man. Edit, op foto 2 niet. Maar dit mocht toch niet, foto's posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Re op 16-11-2014 16:26:11 ]
Scherp.quote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Silenus het volgende:
Wel goed dat je de naam even weghaalt. Zo weten we natuurlijk niet dat ze gewoon Marie heet.
Chemie gaat nooit verloren!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thanks! Ik voel me gvd ook echt weer 14 ofzo, de manier waarop mijn mondhoeken omhoog krullen.
Als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 16 november 2014 18:37 schreef yats het volgende:
Hm,ik heb een tindermatch met een fokster. Grappig,eens zien of er een date in zit na een rustig weekend.
yats neukt net zoals U de 1 na de andere fokster heb ik me laten vertellen dus dat komt wel goedquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar gaat het te snel of ben je afgeknapt op wat hij wil?
Beetje lastig te zeggen. Ben daar ook vrij moeilijk in hoorquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Had je al gedate dan? Of begint ie al over seks te ouwehoeren vooraf en denk je dat ie op een seksdate uit is?
Herkenbaar. Gek hé, als het in het echt zou zijn zou ik er wat minder moeite mee hebben al vind ik het dan nog steeds overdreven. Maar als ik eerlijk kijk naar mijn date-verleden is het een goed idee om die enthousiastelingen eens een kans te geven in het vervolg. Die kun je nog afremmenquote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft al vertelt dat ie evt seks met je wil dus... Tja die enthousiasme snap ik ook nooit als je iemand nog niet kent. Vaak een afknapper voor mij
Mijn ervaring met zogeheten seksdates is ook dat het altijd uitliep op meer en zelfs op een relatie. Het enige dat ik me kan bedenken is dat je seks belangrijk vindt/openminded zijn en dat je elkaar daarin vindt maar ook in andere dingen. Vandaar dat ik daar nog wel eens naar verwijs, heb er zelf dus niet bepaald eenmalige ervaringen door gehad. Ik kan dat ook niet hoor, seks om de seks alleen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap dat ook niet, daarom snap ik seksdates ook niet
Of ik met iemand wil seksen hangt af van zo veel meer dan de inhoud van wat hij zegt en een foto
Iemand kan precies de juiste dingen zeggen maar als het met een gek stemmetje is dan kan dat al genoeg zijn om de hele sfeer te bederven...
Hoe moet dat dan als je hebt afgesproken om te gaan neuken? Ik snap dat je altijd het recht behoudt om weg te lopen maar als je het zo bekijkt is er toch geen verschil met een gewone date? Behalve dan dat je wat meer van het kat en muis spelletje van flirten over houdt en dat is juist het aller leukste aan daten!
Een fokster die ik al een keer op een foto in haar fobo gezien heb. Geen vaste poster in dit topic overigens.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Een fokster die je ook al kent van hier? Of gewoon een fokster die je nog nooit bent tegengekomen?
Want in de eerste situatie is de vraag waarom jullie nog niet eerder gedateerd hebben dan
Dat heb ik je in vertrouwen verteld. Godver weiss...quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
yats neukt net zoals U de 1 na de andere fokster heb ik me laten vertellen dus dat komt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |