Onderste lukt mij nog redelijk. Bovenste weet ik niet, heb geen zin 'm op de grond te gaan liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha maar sommige dingen kun je ook niet als lifter.
lekkere schouders strech dit bijv. : maar als ze zegt met je hoofd op de grond dat gaat niet, zit 25cm tussen LOL
[ afbeelding ]
En dit bijv. Way to much chest and arm, no posibele
[ afbeelding ]
onderste kom ik met m'n elelbogen in de verste verte niet bij elkaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Onderste lukt mij nog redelijk. Bovenste weet ik niet, heb geen zin 'm op de grond te gaan liggen.
ik stond op de weegschaal bij m'n ouders zaterdagavondquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ray gain je nog een beetje op MAMMOTH??
121 sweet Jesusquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik stond op de weegschaal bij m'n ouders zaterdagavond![]()
121.6kgfuck veel te hard gegaind laatste weken. paste vorige week de belt die in gym ligt nog maar net aan. Is wel wespe taile panzermaus belt overigens
's ochtends 118 a 119
wel wat kracht ook er bij dus, maar moet wel ff opeletten nu LOL
na de jaarswisselng ga ik cutten![]()
![]()
Geen life altering stretch dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere schouders strech dit bijv. : maar als ze zegt met je hoofd op de grond dat gaat niet, zit 25cm tussen LOL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.... volgens mij kan ik met die armen van mij nog wel een rondjequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Te veel borstspier, houden we het maar opquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
onderste kom ik met m'n elelbogen in de verste verte niet bij elkaar
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te veel borstspier, houden we het maar op.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat je je telefoonnummer in je signature van je usenet berichten zette.
(signature max 2 regels plain tekst, anders werd je gebashed als zijnde een modemkiller).
Boobs on a fat chick don't count hèquote:
Typisch dat uitgerekend de homo het wel kan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die onderste.... volgens mij kan ik met die armen van mij nog wel een rondje
Heel typisch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Typisch dat uitgerekend de homo het wel kan.
kost ook veel geld aan kleding dat bulkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik stond op de weegschaal bij m'n ouders zaterdagavond![]()
121.6kgfuck veel te hard gegaind laatste weken. paste vorige week de belt die in gym ligt nog maar net aan. Is wel wespe taile panzermaus belt overigens
's ochtends 118 a 119
wel wat kracht ook er bij dus, maar moet wel ff opeletten nu LOL
na de jaarswisselng ga ik cutten![]()
![]()
Gaat om de verhoudingen hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boobs on a fat chick don't count hè
dat is het aantal keer dat zijn penisfoto is aangehaald in het gymtopicquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
hey Deuce is 92 je geboortejaar? Nee toch zeker?
-midgets en -honden.quote:
Dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu wil ik een filmpje zien van een dikke midgethond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |