Daar pleitte ik voor maar dan enkel voor die 3 gemeentes die zo nodig moeilijk moeten doen. Dom, dom, dom van al die mensen die gingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
Verschrikkelijk voor de kinderen.. Maar welke mongool gaat dan ook naar de Sinterklaasintocht.. Mooist was geweest als er niemand was komen opdagen, lege kades en een leeg plein. Wij Nederlanders motten je niet meer St. Nicolaas.. met je domme mijter
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef Oliver23 het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 17:50:5699.9 procent van iedereen die in Gouda was, mag vanavond hun schoen zetten. Het was fantastisch! Dank! Die 0.1% moet zich kapot schamen! reageer retweet
Ik ben gek op procenten, thnx.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef Oliver23 het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 17:50:5699.9 procent van iedereen die in Gouda was, mag vanavond hun schoen zetten. Het was fantastisch! Dank! Die 0.1% moet zich kapot schamen! reageer retweet
Ook nog een heerlijk stukje Gremdaatquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord is natuurlijk wederom Gremdaat
De intocht verliep grotendeels goed en zonder problemen. En er zijn wel wat meer kleuren dan zwart en wit natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat het weldenkende deel van de bevolking die anti pieten nu zo erg uitkotst, dat we gelijk van deze onzinnige discussie af zijn.
Ik snap niet waarom ze dat soort gasten steeds blijven uitnodigen. Piet is zwart klaar. Einde discussie. Tegenstanders hebben zich vandaag volkomen belachelijk gemaakt. Kans gehad en verpest geen aandacht meer aan gevenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Broer van Prem mag niet komen want dan exposed die Prem
Mooi dat die journalist het gefluister van Damian in zijn moeders' oor (die volgens dit stukje eigenlijk zijn vader is?) heeft kunnen horen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Stukje uit het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml
'Mama, ik wil naar huis.' De 8-jarige Damian heeft het gehad. Overal politie. Boze blikken op zijn Pietenpakje. De schreeuwende Pietentegenstanders. 'Ik vind het niet meer leuk,' fluistert hij z'n moeder in zijn oor. 'Oké ventje, we gaan het verder wel lekker op de televisie kijken,' sust ze. Verbeten kijkt ze om zich heen. Een traantje wringt zich naar de ooghoek van Damian. Als de twee weglopen, glijdt de druppel over z'n wang. Het feest is voorbij.
Heldquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef Oliver23 het volgende:
Ik vind dat als jij de kant kiest van de demonisering van zwarte piet en het sinterklaasfeest ongeacht je motivatie je er mede verantwoordelijk voor bent voor de situatie die dan uiteindelijk ontstaat, niet zo erg als een Gario of die Sunny maar toch wel gedeeltelijk. Anders nam je afstand van die mensen en hun motivatie net zoals pro-pieten afstand nemen van de idioten die zich op Leroy Fer af reageerden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij lijkt 'antipieten' op te delen in allerlei categorieën. Bij voorkeur categorieën waar je eens goed een potje op kunt schelden.
Ik ben gewoon een voorstander van minimaal het veranderen van deze traditie, en ben niet al te zeer onder de indruk van dat verbale geweld.
[..]
Ik denk dat er aan beide kanten figuren zijn die veel te ver gaan. En voor geen van beide kan ik me echt verantwoordelijk voelen eerlijk gezegd.
Vriendjes uit de grachtengordel he . Dan voelt die parooljournalist zich het fijnstquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dat soort gasten steeds blijven uitnodigen. Piet is zwart klaar. Einde discussie. Tegenstanders hebben zich vandaag volkomen belachelijk gemaakt. Kans gehad en verpest geen aandacht meer aan geven
En ze krijgen nog eens een boete van 220 euries, die ze niet kunnen betalen omdat ze geen werk hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dat soort gasten steeds blijven uitnodigen. Piet is zwart klaar. Einde discussie. Tegenstanders hebben zich vandaag volkomen belachelijk gemaakt. Kans gehad en verpest geen aandacht meer aan geven
Kom op zeg, wat is dit voor een zielig gedoequote:Terwijl Sinterklaas onthaald werd op het bordes van het stadhuis, ging het aan de achterkant mis. Tegenstanders van Zwarte Piet, die demonstreerden met een spandoek met de tekst 'Zwarte Piet is racisme'
Kijk, dit is nu precies waar de discussie ophoudt. En wat mij betreft ben jij dan zelf (mede-)verantwoordelijk voor de resulterende ellende.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind dat als jij de kant kiest van de demonisering van zwarte piet en het sinterklaasfeest ongeacht je motivatie...
Staphorst is verder dan je denkt. Het lijkt op het eerste gezicht niet zo als je er een keertje op een zondag komt. Kom je er vaker dan blijkt het over het algemeen een gewoon Nederlands dorpje te zijn dat moderner is dan laten we zeggen menig cultuurtje hier. Zolang de zoveelste generatie Turken en Marokkanen hier nog met een hoofddoek rondloopt moet ik altijd aan Staphorst denken hoe het vroeger wasquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staphorst dat progressief mee wil denken?
Wij gabbers zijn anti Blackface, gabber staat namelijk voor samenhorigheid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef bleiblei het volgende:
Bijvoorbeeld dit:
[..]
Kom op zeg, wat is dit voor een zielig gedoe. Grow up en laat kinderen hun lol hebben
.
En dan zie ik foto's zoals deze:
[ afbeelding ]
Dit is simpelweg van dat tuig dat ook alleen maar naar een voetbalstadion gaan om daar lekker om zich heen te slaan en hier aanwezig is om "ff lekker te rellen" (en zo te zien zich "pro zwart piet" noemen).
Ze hadden die demonstranten ver weg moeten houden van die kinderen en hun feest, dat moet trouwens de volgende keer ook gebeuren. Ongeacht je standpunt horen kinderen niet de dupe ervan te zijn natuurlijk, dan maar isoleren en alleen mensen met kinderen toelaten,blijkbaar kan je niet uitgaan van het fatsoenlijke van mensen, dan maar zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
Verschrikkelijk voor de kinderen.. Maar welke mongool gaat dan ook naar de Sinterklaasintocht.. Mooist was geweest als er niemand was komen opdagen, lege kades en een leeg plein. Wij Nederlanders motten je niet meer St. Nicolaas.. met je domme mijter
Niet echt open minded neequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:01 schreef beantherio het volgende:
Het is duidelijk dat ze hun medelanders die voor Zwarte Piet zijn feitelijk als domme koeien zien die niets in te brengen hebben.![]()
![]()
Niet met kinderen schermen he... Het is een feest voor de ouders en de commercie.. De kinderen zouden er echt niet zelfstandig naar toe gaan, of het überhaupt vieren. Je bent gewoon dom als je je kind daar mee naar toe neemt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
. Ongeacht je standpunt horen kinderen niet de dupe ervan te zijn natuurlijk, dan maar isoleren en alleen mensen met kinderen toelaten,blijkbaar kan je niet uitgaan van het fatsoenlijke van mensen, dan maar zo.
Er is ook samenhorigheid. 90% van Nederland is pro Zwarte Piet. Niet veel onderwerpen denkbaar waar zo'n eensgezindheid over is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij gabbers zijn anti Blackface, gabber staat namelijk voor samenhorigheid.
Die gasten zullen eerder pro geweest zijn als ik ga generaliseren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij gabbers zijn anti Blackface, gabber staat namelijk voor samenhorigheid.
Lelijke aussie trouwens, -1
220 euro maarquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ze krijgen nog eens een boete van 220 euries, die ze niet kunnen betalen omdat ze geen werk hebben. Wat mij betreft was het 2200 euro geweest
"Voorstanders" ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jouw mede verantwoordelijk als je Gario en consorten steunt terwijl je een hele andere motivatie hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu precies waar de discussie ophoudt. En wat mij betreft ben jij dan zelf (mede-)verantwoordelijk voor de resulterende ellende.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
220 euro maarIk kreeg laatste verdomme 90 euro voor het niet kunnen tonen van mijn ID terwijl mijn huis 1 minuut daarvandaan was en ik geen druppel had gedronken. Voor 120 euro meer kun je een kinderfeest verpesten
Heerlijk die procenten. Waren laatst niet eens 80% van de Turkse jongeren pro IS (lag wat anders maar voorbeeld). Dat mogen we toch ook verwerpelijk vinden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er is ook samenhorigheid. 90% van Nederland is pro Zwarte Piet. Niet veel onderwerpen denkbaar waar zo'n eensgezindheid over is.
Wat hebben Belgen hier in godsnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:05 schreef Szikha het volgende:
Nou Sinterklaasfeest zal nooit meer hetzelfde zijn dat is zeker. Dat is verziekt nu.
De Belgen lachen zich rot
In België zien provocateurs ook hun kans schoon: http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-Antwerpen.dhtmlquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:05 schreef Szikha het volgende:
Nou Sinterklaasfeest zal nooit meer hetzelfde zijn dat is zeker. Dat is verziekt nu.
De Belgen lachen zich rot
Die beweging snap ik ook echt totaal niet, een Marokkaan die zich profileert met Malcom X en protesteert tegen Zwarte Pietquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
In België zien provocateurs ook hun kans schoon: http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-Antwerpen.dhtml
Waar heb jij hem zien zeggen dat hij Gario steunt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind jouw mede verantwoordelijk als je Gario en consorten steunt terwijl je een hele andere motivatie hebt.
Wat mij betreft blijven de kinderen en hun feest buiten de hele discussie daar waar anti-pieten graag die zelfbenoemde malcolm x wannabee volgen en zijn "by any means necessary" strategie.
Aandacht is geldquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beweging snap ik ook echt totaal niet, een Marokkaan die zich profileert met Malcom X en protesteert tegen Zwarte Piet
Zoals ik al zei: provocateurs. Feitelijk is Quinsy dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beweging snap ik ook echt totaal niet, een Marokkaan die zich profileert met Malcom X en protesteert tegen Zwarte Piet
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Zestig man aangehouden, waarschijnlijk grotendeels autochtone Nederlanders die geen greintje respect hebben voor andersdenkenden. Triest hoe het gesteld is met de tolerantie in dit land.
Zijn Nederlanders ooit tolerant geweest of wat het slechts onverschilligheid?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Zestig man aangehouden, waarschijnlijk grotendeels autochtone Nederlanders die geen greintje respect hebben voor andersdenkenden. Triest hoe het gesteld is met de tolerantie in dit land.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Politie, meer de hoeren van de machthebbers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ze zeggen niet voor niets, politie politie de hoeren van justitie
(nog) niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Adelante het volgende:
Ik kijk nu de intocht op Ketnet. Is dat gezeik met zwarte Piet er ook in België??
BNW is en deurtje verder hequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aandacht is geldVolgens mij zit de Illuminatie hier achter.. Dit jaar zal het domme volk extra grote Sinterklaaskado's kopen: tjing tjing
Zag net de aanhoudingen op het NOS Journaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor?
Het leeft daar sowieso niet zo TR zien, staan 300 kinderen ofzo in Antwerpenquote:
Te vergelijken met de anti-salafisten-demonstranten in Duitsland, een samenwerking tussen ratten en ratten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Tukker87 het volgende:
Was wel te verwachten dit. Die anti zwarte mensen zijn gewoon op zoek naar een relletje en proberen het plezier van zo veel mogelijk mensen(kinderen) te verpesten zodat ze een beetje om zich heen kunnen slaan.
We zijn een soeverein land en hebben niet te luisteren naar een minderheidsgroepering of andere landen, dus groot gelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zag net de aanhoudingen op het NOS Journaal.
Nederlanders accepteren het gewoon niet als je met een internationale, kritische blik naar je eigen tradities kijkt. Zelf menen heel tolerant te zijn, maar wee je gebeente als je meent iets racistisch waar te nemen in een Pietfiguur. Sneu.
Troll.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Fucking hell. Het is besmettelijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
In België zien provocateurs ook hun kans schoon: http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-Antwerpen.dhtml
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef bleiblei het volgende:
Bijvoorbeeld dit:
[..]
Kom op zeg, wat is dit voor een zielig gedoe. Grow up en laat kinderen hun lol hebben
.
[ afbeelding ]
Dit is simpelweg van dat tuig dat ook alleen maar naar een voetbalstadion gaan om daar lekker om zich heen te slaan en hier aanwezig is om "ff lekker te rellen" (en zo te zien zich "pro zwart piet" noemen).
En deze.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef bleiblei het volgende:
Bijvoorbeeld dit:
[..]
.
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar ik zie vooral de typische kaalkopjes weer voorbij komen. Duidelijke rechtsextremisten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:22 schreef UltraR het volgende:
[..]
Troll.![]()
Bekijk ff wat beelden en je ziet massaal de Zwarte Piethaters per dozijn gearresteerd worden en hier een daar een losse rechtsextremist.
De allesverpletterende debiliteit heeft Nederland nu definitief zijn macht..quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:20 schreef baaart het volgende:
Man man man. Dit is echt een dieptepunt in de Nederlandse geschiedenis. Het jaar waarin volslagen debielen tijdens Sinterklaas rellen en het hele land maanden bezig houdt.
Dit is echt een gevolg van de slappe politiek die de afgelopen jaren en jaren erger is geworden. Natuurlijk geen direct verband, maar het is gewoon de vertutteling en overdreven tolerantie die overslaat. Rekening houden met alles en iedereen. Dit had echt direct de kop ingedrukt moeten worden, niet maanden van processen en uiteindelijk rechters die uitspraken moeten doen. Dan was er ook geen media aandacht voor geweest.
Dan neem je toch afstand ervan in plaats van lekker tegendraads gaan lopen doen tegen mensen die kritiek uiten op de anti-pieten en hun acties van vandaag?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar heb jij hem zien zeggen dat hij Gario steunt?
Als een mening niet overeenstemt met die van pro pieten is, steun je per definitie Gario?
Je ziet wat je wilt zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar ik zie vooral de typische kaalkopjes weer voorbij komen. Duidelijke rechtsextremisten.
Haha ja, kijk vooral even de post boven jequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar ik zie vooral de typische kaalkopjes weer voorbij komen. Duidelijke rechtsextremisten.
Ik steun helemaal niemand, zoals eerder gezegd kan ik mij niet verantwoordelijk voelen voor het wangedrag aan beide kanten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind jouw mede verantwoordelijk als je Gario en consorten steunt terwijl je een hele andere motivatie hebt.
Dit zijn jouw woorden, sta daar bij stil. Dit gaat al lang niet meer over het verdedigen van de belangen van kinderen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat mij betreft blijven de kinderen en hun feest buiten de hele discussie daar waar anti-pieten graag die zelfbenoemde malcolm x wannabee volgen en zijn "by any means necessary" strategie.
Je ziet wat je wilt zien ja. Maar goed wees blij veel kinderen aan het huilen gemaakt en dit zal weer worden gebruikt om zwarte piet te gaan veranderen zodat dit soort zaken niet meer zullen voorkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom wordt deze zeurpiet gearresteerd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[ afbeelding ]
Van beide kanten zijn de kindjes verkeerd bezig.
Pragmatisch in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zijn Nederlanders ooit tolerant geweest of wat het slechts onverschilligheid?
Die tijd is allang voorbij. Idiocracy komt uit.quote:
Die gaan in de zak mee naar Spanje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebeurt er met de mensen die zijn gearresteerd? Krijgen die meteen een strafblad? Ze zullen zeker in ieder geval een boete krijgen?
Vooral lachen, het is Friek_ de links-extremistische dorpsgek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef DeJori het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of kwaad moet worden om de users die hier proberen de schuld hiervan in de schoenen te schuiven van pro-piet 'demonstranten'.
Je hebt de verkeerde cd opgezet vriend, da's discussie van weken terug. Ook inhoudelijk wat te melden of niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef Friek_ het volgende:
Ook dat eeuwenlange gelul dat het een kinderfeest is en dit toch zo zielig is voor de kindjes. Donder op man, het is juist een volksfeest. Een volksfeest met duidelijk racistische elementen die eruit gefilterd kunnen worden, wanneer Zwarte Piet in zijn geheel zou verdwijnen en vervangen zou worden voor iets anders.
Ook die onzin dat hij door de schoorsteen komt is misschien nog het ergst. Toen ik laatst door de schoorsteen ging had ik ook ineens rode lippenstift en gouden oorringen.
Hoe triest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind dat als jij de kant kiest van de demonisering van zwarte piet en het sinterklaasfeest ongeacht je motivatie je er mede verantwoordelijk voor bent voor de situatie die dan uiteindelijk ontstaat, niet zo erg als een Gario of die Sunny maar toch wel gedeeltelijk.
Het is Friek_ hequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde cd opgezet vriend, da's discussie van weken terug. Ook inhoudelijk wat te melden of niet?
Dat zag je toch al van mijlenver aankomenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef DeJori het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of kwaad moet worden om de users die hier proberen de schuld hiervan in de schoenen te schuiven van pro-piet 'demonstranten'.
Ik weet het, moet er ook helemaal niet op ingaan ookquote:
Blijven vastzitten tot 6 december.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebeurt er met de mensen die zijn gearresteerd? Krijgen die meteen een strafblad? Ze zullen zeker in ieder geval een boete krijgen?
Je mag wat mij betreft altijd met een "kritische blik" naar onze tradities kijken. Als je er vervolgens maar wel vanaf blijft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zag net de aanhoudingen op het NOS Journaal.
Nederlanders accepteren het gewoon niet als je met een internationale, kritische blik naar je eigen tradities kijkt. Zelf menen heel tolerant te zijn, maar wee je gebeente als je meent iets racistisch waar te nemen in een Pietfiguur. Sneu.
http://nos.nl/video/72182(...)cht-sinterklaas.htmlquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er zit een verschil tussen een kritische blik werpen of je eigen overtuigingen door de strot proberen te rammen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft altijd met een "kritische blik" naar onze tradities kijken. Als je er vervolgens maar wel vanaf blijft.
Inderdaad! Ik vind dat we ze moeten compenseren met geld, héél veel geld. Om het af te maken doen we er ook nog eens een verblijfsvergunning bij want het is helemaal niet leuk op de ABC eilanden hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zag je toch al van mijlenver aankomenHet zijn die vieze racistische kaalkopjes die gaan provoceren richting de vredige demonstranten die dan ook nog eens opgepakt worden. Dit is gewoon racistisch complot van de blanken om de donkere medemens te blijven onderdrukken zoals ze dat al doen sinds de slavernij en het koloniale verleden...
Ik mis een oproep voor schadevergoeding voor de werkloze zwarte medemens in je verhaalquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zag je toch al van mijlenver aankomenHet zijn die vieze racistische kaalkopjes die gaan provoceren richting de vredige demonstranten die dan ook nog eens opgepakt worden. Dit is gewoon racistisch complot van de blanken om de donkere medemens te blijven onderdrukken zoals ze dat al doen sinds de slavernij en het koloniale verleden...
Hij wil het inderdaad zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:30 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/72182(...)cht-sinterklaas.html
Ik hoor die burgemeester op 55sec. echt eerst zeggen dat de arrestanten zouden worden opgehangen. Hij slikt dat in en maakt er van "aangehouden."![]()
Of ben ik de enige die dat denkt te horen
Dat verschil zie ik dus ook. Maar dat zeg ik dus ook: je mag kritisch zijn maar blijf er wel vanaf. 80 a 90% wil geen veranderingen en daar moet je respect voor hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een kritische blik werpen of je eigen overtuigingen door de strot proberen te rammen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef LTVDK het volgende:
Negentig mensen aangehouden bij intocht
[..]
Nounou, forse boete zeg
Onmenselijk nog wel...quote:Eén van de opgepakte actievoerders in Gouda zegt dat hij 'hard behandeld' is bij zijn arrestatie. "We zijn op een onmenselijke manier in de cel gegooid", zegt hij tegen RTL Nieuws.
Zoals het roepen van 'Sinterklaas bestaat niet' als je je zin niet krijgt in een anti piet demonstratie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een kritische blik werpen of je eigen overtuigingen door de strot proberen te rammen.
Dat is de volgende fase hoor, dat de politie racistisch opgetreden heeft.quote:
Ow wauw, lid sinds 2011 maar dit gekkie ben ik volgens mij steeds misgelopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral lachen, het is Friek_ de links-extremistische dorpsgek.
Zijn dat voetbalpieten, proestquote:
Hoezo? Mag je opeens geen andere mening hebben dan die van pro pieten, na vandaag? En als je die wel hebt steun je per definitie Gario&co of de demonstranten van vandaag?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan neem je toch afstand ervan in plaats van lekker tegendraads gaan lopen doen tegen mensen die kritiek uiten op de anti-pieten en hun acties van vandaag?
Dit is echt een pareltjequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ow wauw, lid sinds 2011 maar dit gekkie ben ik volgens mij steeds misgelopen
Uiteraard. Een minderheid die wordt gearresteerd. Dat is racisme. Dat hoeft niet eens meer hardop uitgesproken te worden. Dat is vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is de volgende fase hoor, dat de politie racistisch opgetreden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |