abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146685400
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef theguyver het volgende:
Ze willen zwarte piet weg hebben omdat die hun kwetst.
Ondertussen worden ze zo'n beetje uitgekotst door half Nederland..
Dus veel Nederlanders voelen zich gekwetst.
En waarschijnlijk krijgen de Antipieten nu nog meer gedoe richting hun hoofd geslingerd dan een verwijzing naar zwarte piet.

Ik zeg, win win situatie..

Btw, die pro-pieten die opgepakt zijn, Dombo's!
Demonstreren prima, maar gedraag je!
Het enige juiste antwoord is natuurlijk wederom Gremdaat :)

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_146685414
Ben benieuwd in wat voor bocht de media en de BN-ers zich nu gaan wringen om het alsnog op te nemen voor de aso Anti-Pieten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_146685435
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd in wat voor bocht de media en de BN-ers zich nu gaan wringen om het alsnog op te nemen voor de aso Anti-Pieten.
Wat heeft kwalletje alias Peter R. de Vries hierover geschreven op twitter?
Zonder wrijving geen glans
pi_146685449
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

A zeg ik dat helemaal niet en B heb ik niets over gewapende mensen in Gouda gehoord.
Maar dat je het een afkeurt betekent niet een op een dat je het ander goedkeurt.

Het debat juich ik toe, het vergallen van de intocht keur ik af.
Jij bent ook overal te vinden waar geschuimd wordt.
pi_146685452
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Stukje uit het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml

'Mama, ik wil naar huis.' De 8-jarige Damian heeft het gehad. Overal politie. Boze blikken op zijn Pietenpakje. De schreeuwende Pietentegenstanders. 'Ik vind het niet meer leuk,' fluistert hij z'n moeder in zijn oor. 'Oké ventje, we gaan het verder wel lekker op de televisie kijken,' sust ze. Verbeten kijkt ze om zich heen. Een traantje wringt zich naar de ooghoek van Damian. Als de twee weglopen, glijdt de druppel over z'n wang. Het feest is voorbij.

Ga je echt heel diep schamen, stelletje idioten!!!!!!!! Dit maakt mij echt zo kwaad, laat kinderen in godsnaam hierbuiten!!!!!!
Ik hoop echt zo enorm dat die Zwarte Piethaters hiermee hun beide benen onder zichzelf vandaan geschoten hebben he.
Maar dat zal wel ijdele hoop zijn met die politiek correcte maffia die hier aan de touwtjes trekt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146685472
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ga je nu ook al topics kapen? :')
Voordat je de OP weer gaat verkrachten:

[..]

Heb je al stats? :7
pi_146685488
Ik mag toch aannemen dat het weldenkende deel van de bevolking die anti pieten nu zo erg uitkotst, dat we gelijk van deze onzinnige discussie af zijn.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 17:50:25 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146685496
quote:
Die zullen wel schreeuwen over het overdadige politieoptreden van het vreedzame protest :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146685514
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Oja, jij maakte je zorgen om hoe het bij de rest van de wereld over kwam toch? Maar zelfs al vind je dat ( wat je goed recht is overigens) waarom dan automatisch achter de zeurpieten en hun acties staan?
Jij lijkt 'antipieten' op te delen in allerlei categorieën. Bij voorkeur categorieën waar je eens goed een potje op kunt schelden.

Ik ben gewoon een voorstander van minimaal het veranderen van deze traditie, en ben niet al te zeer onder de indruk van dat verbale geweld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

Ik neem aan dat elke fatsoenlijke volwassene het niet vind kunnen wat er gebeurde vandaag en wat er allemaal naar kinderen geroepen werd.
Ik denk dat er aan beide kanten figuren zijn die veel te ver gaan. En voor geen van beide kan ik me echt verantwoordelijk voelen eerlijk gezegd.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_146685515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:49 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik hoop echt zo enorm dat die Zwarte Piethaters hiermee hun beide eigen benen onder zichzelf vandaan geschoten hebben he.
Weet het wel zeker. Vrees ook dat vrij weinig mensen nog enig begrip voor hun zullen opbrengen.

Pikzwarte bladzijde in de Sinterklaasgeschiedenis van Nederland, en daar hebben de blanken totaal geen schuld aan
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:51:03 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146685518
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat het weldenkende deel van de bevolking die anti pieten nu zo erg uitkotst, dat we gelijk van deze onzinnige discussie af zijn.
Maandag bij Dwdd weer lekker die propaganda verspreiden met Prem en Peter maffiamaatje de Vries
RED ONS HENNIEGOD
pi_146685522
quote:
Ik ook, dat het gaat gebeuren staat helaas vast.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146685532
http://www.telegraaf.nl/b(...)is_dieptriest__.html

Kinderen in een rolstoel bij een optocht aan het huilen maken

:r :r :r :r
pi_146685535
quote:
Dat een vreedzaam stil protest verstoord werd door extreem rechtse kaalkopjes waarna de politie de anti-pieten de zwarte piet toespeelde en hen arresteerden.
Dat een tolerant modern land als Nederland zo omgaat met de nazaten van slachtoffers van de kolonisatie :N
Vast wel dat er iemand zo'n draai aan geeft :{
pi_146685541
quote:
Gokje:

Prem
Peter R. de Vries
Anouk
pi_146685555
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maandag bij Dwdd weer lekker die propaganda verspreiden met Prem en Peter maffiamaatje de Vries
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2014 @ 17:52:36 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146685565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Stukje uit het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml

'Mama, ik wil naar huis.' De 8-jarige Damian heeft het gehad. Overal politie. Boze blikken op zijn Pietenpakje. De schreeuwende Pietentegenstanders. 'Ik vind het niet meer leuk,' fluistert hij z'n moeder in zijn oor. 'Oké ventje, we gaan het verder wel lekker op de televisie kijken,' sust ze. Verbeten kijkt ze om zich heen. Een traantje wringt zich naar de ooghoek van Damian. Als de twee weglopen, glijdt de druppel over z'n wang. Het feest is voorbij.

Ga je echt heel diep schamen, stelletje idioten!!!!!!!! Dit maakt mij echt zo kwaad, laat kinderen in godsnaam hierbuiten!!!!!!
Ook uit dat stuk: "We blijven nog even, maar ik ben blij als we straks weer thuis zijn.'"

Dat is toch de omgekeerde wereld, bij een feestje is het juist jammer dat je alweer naar huis moet ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146685582
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:

[..]

Gelukkig leven wij in een democratie.
Helaas.
pi_146685584
Mensen belagen is natuurlijk volkomen normaal.
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:53:35 #95
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146685592
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het enige juiste antwoord is natuurlijk wederom Gremdaat :)

Lol. Hij heeft helemaal gelijk. :)
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:53:49 #96
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146685599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Broer van Prem mag niet komen want dan exposed die Prem :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_146685605
Ze hadden gewoon nooit die anti pietjes moeten laten demonstreren vandaag, en al helemaal niet op die plek. Dan was er niets aan de hand geweest :)
Zonder wrijving geen glans
pi_146685611
Verschrikkelijk voor de kinderen.. Maar welke mongool gaat dan ook naar de Sinterklaasintocht.. Mooist was geweest als er niemand was komen opdagen, lege kades en een leeg plein. Wij Nederlanders motten je niet meer St. Nicolaas.. met je domme mijter :{w
pi_146685619
jochemmyjer twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 17:50:56 99.9 procent van iedereen die in Gouda was, mag vanavond hun schoen zetten. Het was fantastisch! Dank! Die 0.1% moet zich kapot schamen! reageer retweet
pi_146685624
quote:
Simpel. Wij gaan de ZP krijgen omdat door een gebrek aan onze meegaandheid niet alle Pieten een andere kleur hadden en de zeurpieten daarom zo fel tekeer gingen. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')