Eigen schuld. Ze nemen dit hele land zowat overquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:15 schreef Trebo het volgende:
Vandaag heeft echt averechts gewerkt. De haat naar negers wordt alleen maar groter en groter.
Alleen als die Pro-Pieten tijdens het feest provoceerden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hetzelfde voor de pro-pieten die hebben lopen provoceren richting deze groep.
Daar zijn de anti-Zwarte Pieten mee begonnen met hun minderwaardigheidscomlexjes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hetzelfde voor de pro-pieten die hebben lopen provoceren richting deze groep.
Ze hadden hun hoofden op staken moeten zetten langs de route in Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:18 schreef UltraR het volgende:
http://news24h.allnews24h.com/Nj8i
Morgen in Amsterdam dus weer hetzelfde verhaal.
Zit het zo diep bij je? Wat zijn dit voor teksten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ze hadden hun hoofden op staken moeten zetten langs de route in Amsterdam.
En je meent dit gewoon serieus, hè?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Eigen schuld. Ze nemen dit hele land zowat overWesten is al verloren
In tegenstelling tot jijzelf interesseert het hele gedoe me eigenlijk nauwelijks.quote:
Forum-opinies!quote:Wat zijn dit voor teksten.
Ja mensen die zich zo druk maken om een kinderfeest en dit expres verpesten zijn helemaal gek gewordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je meent dit gewoon serieus, hè?
Ga je nu ook al topics kapen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alleen als die Pro-Pieten tijdens het feest provoceerden.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Specularium het volgende:
Jep, gelieve de OP een beetje zo te houden bij de komende delen.
Nounou, forse boete zegquote:De mensen hebben een boete van ¤ 220,- gekregen. "Dat is fors, maar extra zwaar weegt dat ze een kinderfeest hebben verpest", aldus de woordvoerder. Een groep van dertig arrestanten is aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. Het is nog onduidelijk wat zij voor straf krijgen.
Geen idee, dat moet je vragen aan de persoon die twee draden geleden de OR maakte. Ik heb het er terug in gezet. Daar was ik al mee bezig voordat jij reageerde.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:18 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waarom is de link van de crowdfunding website voor Zwartgemaakt uit de OP verdwenen?
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
En ze hebben niks beters te doen met hun levenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja mensen die zich zo druk maken om een kinderfeest en dit expres verpesten zijn helemaal gek geworden
Dus jij denkt echt dat de kritiek daar vandaan komt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ergste vind ik nog die Nederlanders met zo'n enorme dosis zelfhaat dat ze sympathiseren met die racisten met hun minderwaardigheidscomplex.
Oh, dat zijn de ze die het hele land overnemen en waardoor het westen al verloren is. Ik dacht dat je tekst sloeg op de en masse gehate negers in de tekst die je quote. Domme ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Ja mensen die zich zo druk maken om een kinderfeest en dit expres verpesten zijn helemaal gek geworden
En tegen kinderen zeggen dat sinterklaas niet bestaat en dat het racisten zijn. Mens onwaardig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Daar zijn de anti-Zwarte Pieten mee begonnen met hun minderwaardigheidscomlexjes.
De boete boeit niet zo, je moet ze vooral identificeren en zorgen dat ze er de volgende keer niet bij kunnen zijn, zelfde als die damschreeuwer bv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef LTVDK het volgende:
Negentig mensen aangehouden bij intocht
[..]
Nounou, forse boete zeg
Eigenlijk zijn die Nederlanders de grotere racisten. Ze sympathiseren omdat ze het zielig vinden, ze komen op voor de zwakkere broeders, die kunnen zichzelf volgens hen niet verdedigen, dat moet een blanke doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ergste vind ik nog die Nederlanders met zo'n enorme dosis zelfhaat dat ze sympathiseren met die racisten met hun minderwaardigheidscomplex.
Ik vrees dat je de politieke correctheid van bepaalde mensen en organisaties in Nederland onderschat. Want ja, hoe bizar het ook is, een kinderfeest verpesten en naar kinderen roepen dat Sinterklaas niet bestaat en Zwarte Piet racisme is wordt door het policor volk toch echt nog altijd als minder kwalijk bestempeld dan het karakter Zwarte Piet. Puur en alleen omdat de racismeroepers een donker huidskleurtje hebben en tot een minderheid behoren. Je moet het wel extreem bont maken wil je als minderheid zijnde de steun van de politiek correcten kwijtraken in dit land. En ik denk niet dat de ellende van vandaag voldoende is. Zie ook dat ze vandaag alweer op straat staan zodat ze morgen het feestje in Amsterdam kunnen gaan verzieken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:21 schreef DeJori het volgende:
Hoe verschrikkelijk het ook is voor de kinderen in Gouda dat dit vandaag gebeurde, is het op de lange termijn misschien wel het beste. Je moet wel een psychopathische kinderhater zijn wil je nog geassocieerd worden met mensen als Quinsy Gario of Sunny Bergman. Een andere mening hebben is prima, maar het naar kinderen roepen dat Sinterklaas niet bestaat heeft daar niets meer mee te maken. De groep mensen die zich in het midden hielden in deze discussie of vonden dat de anti-partij 'wel een punt had', zullen nu hopelijk inzien dat deze mensen geestelijk niet in orde zijn en nooit tevreden zullen zijn met een roet-piet of een ander compromis. Het gaat om de aandacht en het verzieken van andermans leven.
Ach meid, het is toch wat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nu ook al topics kapen?![]()
Voordat je de OP weer gaat verkrachten:
[..]
Van de anti-pieten? Ja absoluut, anders ga je niet roepen naar kinderen dat Sinterklaas niet bestaat en wil je perse het hele feest weghebben aangezien compromissen niet geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat de kritiek daar vandaan komt?
Zeg dat. Ben benieuwd wat het volgende is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ze hebben niks beters te doen met hun leven
Wat moet ik hier nu van zeggen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Van de anti-pieten? Ja absoluut, anders ga je niet roepen naar kinderen dat Sinterklaas niet bestaat en wil je perse het hele feest weghebben aangezien compromissen niet geaccepteerd worden.
Gewoon tot 6 december opsluiten lijkt me een beter planquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De boete boeit niet zo, je moet ze vooral identificeren en zorgen dat ze er de volgende keer niet bij kunnen zijn, zelfde als die damschreeuwer bv.
Ach er waren ook blanke slaven . Oh nee dat is racistisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeg dat. Ben benieuwd wat het volgende is.
Alles voor het behoud van onze traditie. Warme jeugdherinneringen krijgen de Scheveningse ukkies er gratis bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer dat die zeurpieten niet in Scheveningen stonden, stond een grote groep verderop die actief aan het zoeken waren en stroomstootwapens en meer bij zich hadden. Had het graag willen zien
Net als die getraumatiseerde kinderen in Gouda? Of is het dan collateral damage?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles voor het behoud van onze traditie. Warme jeugdherinneringen krijgen de Scheveningse ukkies er gratis bij.
Wat mij beweegt is de aanval op de Nederlandse cultuur en identiteit over de rug van kinderen en hun feest, wat ik laag vind. De politiek correcte linkse media/bedrijven en hun clown/regenboog/stroopwafel Pieten om de boze neger niet tegen het hoofd te stoten is ook om te kotsen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu van zeggen?
Zolang beide kanten van dit debat geen flauw idee hebben wat de andere kant beweegt zal deze ophef nog wel voortduren.
Sommigen denken dat echt ja. Te triest voor woorden echtquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat de kritiek daar vandaan komt?
Ik durf geen nergerzoenen meer te halen. Voor je het weet zeggen ze dat ik er van hou om negers op te etenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach er waren ook blanke slaven . Oh nee dat is racistisch.
Bezigheidstherapie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat beweegt volgens jou de antipieten dan als het geen enorm minderwaardigheidscomplex is?
Het idiote is dat je voor een simpele snelheidsovertreding zonder gevaar of iets anders wat onbenullig is net zo'n hoge of hogere boete krijgt. Nederland (idem voor België), het land waarin kleine zaken hard worden aangepakt en grote zaken soft worden aangepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef LTVDK het volgende:
Negentig mensen aangehouden bij intocht
[..]
Nounou, forse boete zeg
Dat en proberen om in de toekomst geld af te troggelen voor zogenaamde herstelbetaling. Geïnspireerd op het werk van die Jamaicaanse bimbo.quote:
A zeg ik dat helemaal niet en B heb ik niets over gewapende mensen in Gouda gehoord.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef DeJori het volgende:
Net als die getraumatiseerde kinderen in Gouda? Of is het dan collateral damage?
Geld zal ook wel meespelen bij deze of gene.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat beweegt volgens jou de antipieten dan als het geen enorm minderwaardigheidscomplex is?
Die man die een waxinelichthoudertje gooide naar de gouden koets zat wel een flinke poos vast.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het idiote is dat je voor een simpele snelheidsovertreding zonder gevaar of iets anders wat onbenullig is net zo'n hoge of hogere boete krijgt. Nederland (idem voor België), het land waarin kleine zaken hard worden aangepakt en grote zaken soft worden aangepakt.
Ja maar die hebben lang niet zo erg geleden als de donkere slaven die op de boot naar de Amerika's werden gestuurd, die zijn veel zieligerquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach er waren ook blanke slaven . Oh nee dat is racistisch.
Hetzelfde voor mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat mij beweegt is de aanval op de Nederlandse cultuur en identiteit over de rug van kinderen en hun feest, wat ik laag vind. De politiek correcte linkse media/bedrijven en hun clown/regenboog/stroopwafel Pieten om de boze neger niet tegen het hoofd te stoten is ook om te kotsen.
Ik ben er 1, dus ik weet het wel. Maar goed, jij bent er al helemaal uit wat ik denk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gewoon heel vroeg in de ochtend dat spul halen , dan slapen ze nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik durf geen nergerzoenen meer te halen. Voor je het weet zeggen ze dat ik er van hou om negers op te eten
Ook zo'n voorbeeld ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die man die een waxinelichthoudertje gooide naar de gouden koets zat wel een flinke poos vast.
QFTquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat mij beweegt is de aanval op de Nederlandse cultuur en identiteit over de rug van kinderen en hun feest, wat ik laag vind. De politiek correcte linkse media/bedrijven en hun clown/regenboog/stroopwafel Pieten om de boze neger niet tegen het hoofd te stoten is ook om te kotsen.
Gario kan hun pijn nog voelen , wel knapquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die hebben lang niet zo erg geleden als de donkere slaven die op de boot naar de Amerika's werden gestuurd, die zijn veel zieliger
Die hebben ze al afgeschaftquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik durf geen nergerzoenen meer te halen. Voor je het weet zeggen ze dat ik er van hou om negers op te eten
Zit diepgeworteld he, maar als de staat gewoon even een terugbetaling van het gedane leed op zijn rekening stort voelt ie zich vast weer wat beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gario kan hun pijn nog voelen , wel knap
Nou leg uit dan, ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben er 1, dus ik weet het wel. Maar goed, jij bent er al helemaal uit wat ik denk.
Insayno wil trouwens nog een vergoeding voor het feit dat ie adhd heeft , schuld van de blanke manquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit diepgeworteld he, maar als de staat gewoon even een terugbetaling van het gedane leed op zijn rekening stort voelt ie zich vast weer wat beter
In Scheveningen verliep het allemaal primaquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer dat die zeurpieten niet in Scheveningen stonden, stond een grote groep verderop die actief aan het zoeken waren en stroomstootwapens en meer bij zich hadden. Had het graag willen zien
Als jullie niet zo druk waren met schreeuwen als apen en wat beter hadden opgelet had je dat al geweten. Het is in dit topic door mij en anderen meermalen beargumenteerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nou leg uit dan, ik ben wel benieuwd.
Geweldig om te horen. Hier zijn ze ook zwart, maar dit is dan ook maar een dorpjequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Scheveningen verliep het allemaal prima. 100% van de pieten waren ook echt zwart, zoals het hoort!!
Ik had die anti piet brigade graag daar gezien, ik vermoed dat ze letterlijk Scheveningen uitgeslagen zouden zijn
Mooi toch! Het mooiste is als hele dorpen/steden er gewoon schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geweldig om te horen. Hier zijn ze ook zwart, maar dit is dan ook maar een dorpje
Toen ze in de stad aankwamen waren ze wel aardig verregend als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Scheveningen verliep het allemaal prima. 100% van de pieten waren ook echt zwart, zoals het hoort!!
Ik had die anti piet brigade graag daar gezien, ik vermoed dat ze letterlijk Scheveningen uitgeslagen zouden zijn
Wat zijn de twee wins dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef theguyver het volgende:
Ze willen zwarte piet weg hebben omdat die hun kwetst.
Ondertussen worden ze zo'n beetje uitgekotst door half Nederland..
Dus veel Nederlanders voelen zich gekwetst.
En waarschijnlijk krijgen de Antipieten nu nog meer gedoe richting hun hoofd geslingerd dan een verwijzing naar zwarte piet.
Ik zeg, win win situatie..
Btw, die pro-pieten die opgepakt zijn, Dombo's!
Demonstreren prima, maar gedraag je!
Ik vind het anders heerlijk! Dat de anti's maar flink op hun bek mogen gaan , hoe harder hoe beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:43 schreef beantherio het volgende:
De toon van dit gedoe is wel aan het veranderen. Erg veel woedende reacties op Twitter. En er gebeurd wat ik al dacht: de zeurpieten provoceren, veroorzaken een rel en krijgen "de Zwarte Piet toebedeeld". Wat er in Gouda gebeurd is is heel slecht voor hun PR: degene die een kinderfeestje gaat lopen bederven maakt geen vrienden.
Dan lost het probleem zichzelf op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:43 schreef beantherio het volgende:
De toon van dit gedoe is wel aan het veranderen. Erg veel woedende reacties op Twitter. En er gebeurd wat ik al dacht: de zeurpieten provoceren, veroorzaken een rel en krijgen "de Zwarte Piet toebedeeld". Wat er in Gouda gebeurd is is heel slecht voor hun PR: degene die een kinderfeestje gaat lopen bederven maakt geen vrienden.
Welke rechtszaak?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan lost het probleem zichzelf op.
Ze kunnen ook niet anders nu hun rechtzaak is verloren.
Doodsverwensingenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef theunderdog het volgende:
Vechten bij de intocht ...![]()
Mogen deze mensen langzaam sterven.
Assadquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:44 schreef theunderdog het volgende:
Er waren en zijn leiders op deze wereld die het leger opdracht hadden gegeven om met scherp te schieten wanneer er zo'n voorval zich voordeed als in Gouda.
Gelukkig leven wij in een democratie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:44 schreef theunderdog het volgende:
Er waren en zijn leiders op deze wereld die het leger opdracht hadden gegeven om met scherp te schieten wanneer er zo'n voorval zich voordeed als in Gouda.
Wat dat betreft mogen we ons in dit land gelukkig prijzen dat dit zo'n beetje het ergste is wat er gebeurdquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:44 schreef theunderdog het volgende:
Heel verkeerd om hierom te moeten lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:43 schreef bascross het volgende:
Drie weken per jaar sluipen gekleurde mensen je huis binnen om er spullen te brengen. De andere 49 weken sluipen gekleurde mensen je huis binnen om er spullen uit te halen.
Oja, jij maakte je zorgen om hoe het bij de rest van de wereld over kwam toch? Maar zelfs al vind je dat ( wat je goed recht is overigens) waarom dan automatisch achter de zeurpieten en hun acties staan? Ik neem aan dat elke fatsoenlijke volwassene het niet vind kunnen wat er gebeurde vandaag en wat er allemaal naar kinderen geroepen werd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als jullie niet zo druk waren met schreeuwen als apen en wat beter hadden opgelet had je dat al geweten. Het is in dit topic door mij en anderen meermalen beargumenteerd.
Als je wil blijven hangen in je eigen vooroordelen, mij best. Maar het is niet mijn probleem.
Het enige juiste antwoord is natuurlijk wederom Gremdaatquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef theguyver het volgende:
Ze willen zwarte piet weg hebben omdat die hun kwetst.
Ondertussen worden ze zo'n beetje uitgekotst door half Nederland..
Dus veel Nederlanders voelen zich gekwetst.
En waarschijnlijk krijgen de Antipieten nu nog meer gedoe richting hun hoofd geslingerd dan een verwijzing naar zwarte piet.
Ik zeg, win win situatie..
Btw, die pro-pieten die opgepakt zijn, Dombo's!
Demonstreren prima, maar gedraag je!
Wat heeft kwalletje alias Peter R. de Vries hierover geschreven op twitter?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd in wat voor bocht de media en de BN-ers zich nu gaan wringen om het alsnog op te nemen voor de aso Anti-Pieten.
Jij bent ook overal te vinden waar geschuimd wordt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
A zeg ik dat helemaal niet en B heb ik niets over gewapende mensen in Gouda gehoord.
Maar dat je het een afkeurt betekent niet een op een dat je het ander goedkeurt.
Het debat juich ik toe, het vergallen van de intocht keur ik af.
Ik hoop echt zo enorm dat die Zwarte Piethaters hiermee hun beide benen onder zichzelf vandaan geschoten hebben he.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Stukje uit het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml
'Mama, ik wil naar huis.' De 8-jarige Damian heeft het gehad. Overal politie. Boze blikken op zijn Pietenpakje. De schreeuwende Pietentegenstanders. 'Ik vind het niet meer leuk,' fluistert hij z'n moeder in zijn oor. 'Oké ventje, we gaan het verder wel lekker op de televisie kijken,' sust ze. Verbeten kijkt ze om zich heen. Een traantje wringt zich naar de ooghoek van Damian. Als de twee weglopen, glijdt de druppel over z'n wang. Het feest is voorbij.
Ga je echt heel diep schamen, stelletje idioten!!!!!!!! Dit maakt mij echt zo kwaad, laat kinderen in godsnaam hierbuiten!!!!!!
Heb je al stats?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nu ook al topics kapen?![]()
Voordat je de OP weer gaat verkrachten:
[..]
Die zullen wel schreeuwen over het overdadige politieoptreden van het vreedzame protestquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd in wat voor bocht de media en de BN-ers zich nu gaan wringen om het alsnog op te nemen voor de aso Anti-Pieten.
Jij lijkt 'antipieten' op te delen in allerlei categorieën. Bij voorkeur categorieën waar je eens goed een potje op kunt schelden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Oja, jij maakte je zorgen om hoe het bij de rest van de wereld over kwam toch? Maar zelfs al vind je dat ( wat je goed recht is overigens) waarom dan automatisch achter de zeurpieten en hun acties staan?
Ik denk dat er aan beide kanten figuren zijn die veel te ver gaan. En voor geen van beide kan ik me echt verantwoordelijk voelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik neem aan dat elke fatsoenlijke volwassene het niet vind kunnen wat er gebeurde vandaag en wat er allemaal naar kinderen geroepen werd.
Weet het wel zeker. Vrees ook dat vrij weinig mensen nog enig begrip voor hun zullen opbrengen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo enorm dat die Zwarte Piethaters hiermee hun beide eigen benen onder zichzelf vandaan geschoten hebben he.
Maandag bij Dwdd weer lekker die propaganda verspreiden met Prem en Peter maffiamaatje de Vriesquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat het weldenkende deel van de bevolking die anti pieten nu zo erg uitkotst, dat we gelijk van deze onzinnige discussie af zijn.
Ik ook, dat het gaat gebeuren staat helaas vast.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
Dat een vreedzaam stil protest verstoord werd door extreem rechtse kaalkopjes waarna de politie de anti-pieten de zwarte piet toespeelde en hen arresteerden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
Gokje:quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maandag bij Dwdd weer lekker die propaganda verspreiden met Prem en Peter maffiamaatje de Vries
Ook uit dat stuk: "We blijven nog even, maar ik ben blij als we straks weer thuis zijn.'"quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Stukje uit het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-wil-naar-huis.dhtml
'Mama, ik wil naar huis.' De 8-jarige Damian heeft het gehad. Overal politie. Boze blikken op zijn Pietenpakje. De schreeuwende Pietentegenstanders. 'Ik vind het niet meer leuk,' fluistert hij z'n moeder in zijn oor. 'Oké ventje, we gaan het verder wel lekker op de televisie kijken,' sust ze. Verbeten kijkt ze om zich heen. Een traantje wringt zich naar de ooghoek van Damian. Als de twee weglopen, glijdt de druppel over z'n wang. Het feest is voorbij.
Ga je echt heel diep schamen, stelletje idioten!!!!!!!! Dit maakt mij echt zo kwaad, laat kinderen in godsnaam hierbuiten!!!!!!
Helaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig leven wij in een democratie.
Lol. Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord is natuurlijk wederom Gremdaat
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 17:50:5699.9 procent van iedereen die in Gouda was, mag vanavond hun schoen zetten. Het was fantastisch! Dank! Die 0.1% moet zich kapot schamen! reageer retweet
Simpel. Wij gaan de ZP krijgen omdat door een gebrek aan onze meegaandheid niet alle Pieten een andere kleur hadden en de zeurpieten daarom zo fel tekeer gingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Montagui het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |