Ik vind jouw mede verantwoordelijk als je Gario en consorten steunt terwijl je een hele andere motivatie hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu precies waar de discussie ophoudt. En wat mij betreft ben jij dan zelf (mede-)verantwoordelijk voor de resulterende ellende.

quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
220 euro maarIk kreeg laatste verdomme 90 euro voor het niet kunnen tonen van mijn ID terwijl mijn huis 1 minuut daarvandaan was en ik geen druppel had gedronken. Voor 120 euro meer kun je een kinderfeest verpesten
 ze zeggen niet voor niets, politie politie de hoeren van justitie
 ze zeggen niet voor niets, politie politie de hoeren van justitie  

Heerlijk die procenten. Waren laatst niet eens 80% van de Turkse jongeren pro IS (lag wat anders maar voorbeeld). Dat mogen we toch ook verwerpelijk vinden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er is ook samenhorigheid. 90% van Nederland is pro Zwarte Piet. Niet veel onderwerpen denkbaar waar zo'n eensgezindheid over is.

Wat hebben Belgen hier in godsnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:05 schreef Szikha het volgende:
Nou Sinterklaasfeest zal nooit meer hetzelfde zijn dat is zeker. Dat is verziekt nu.
De Belgen lachen zich rot

In België zien provocateurs ook hun kans schoon: http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-Antwerpen.dhtmlquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:05 schreef Szikha het volgende:
Nou Sinterklaasfeest zal nooit meer hetzelfde zijn dat is zeker. Dat is verziekt nu.
De Belgen lachen zich rot

Die beweging snap ik ook echt totaal niet, een Marokkaan die zich profileert met Malcom X en protesteert tegen Zwarte Pietquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
In België zien provocateurs ook hun kans schoon: http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-Antwerpen.dhtml

Waar heb jij hem zien zeggen dat hij Gario steunt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind jouw mede verantwoordelijk als je Gario en consorten steunt terwijl je een hele andere motivatie hebt.
Wat mij betreft blijven de kinderen en hun feest buiten de hele discussie daar waar anti-pieten graag die zelfbenoemde malcolm x wannabee volgen en zijn "by any means necessary" strategie.

Aandacht is geldquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beweging snap ik ook echt totaal niet, een Marokkaan die zich profileert met Malcom X en protesteert tegen Zwarte Piet
 Volgens mij zit de Illuminatie hier achter.. Dit jaar zal het domme volk extra grote Sinterklaaskado's kopen: tjing tjing
 Volgens mij zit de Illuminatie hier achter.. Dit jaar zal het domme volk extra grote Sinterklaaskado's kopen: tjing tjing

Zoals ik al zei: provocateurs. Feitelijk is Quinsy dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beweging snap ik ook echt totaal niet, een Marokkaan die zich profileert met Malcom X en protesteert tegen Zwarte Piet

Heb je daar ook een bron voor?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Zestig man aangehouden, waarschijnlijk grotendeels autochtone Nederlanders die geen greintje respect hebben voor andersdenkenden. Triest hoe het gesteld is met de tolerantie in dit land.

Zijn Nederlanders ooit tolerant geweest of wat het slechts onverschilligheid?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Zestig man aangehouden, waarschijnlijk grotendeels autochtone Nederlanders die geen greintje respect hebben voor andersdenkenden. Triest hoe het gesteld is met de tolerantie in dit land.

quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Friek_ het volgende:

Politie, meer de hoeren van de machthebbers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ze zeggen niet voor niets, politie politie de hoeren van justitie

(nog) niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Adelante het volgende:
Ik kijk nu de intocht op Ketnet. Is dat gezeik met zwarte Piet er ook in België??

BNW is en deurtje verder hequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aandacht is geldVolgens mij zit de Illuminatie hier achter.. Dit jaar zal het domme volk extra grote Sinterklaaskado's kopen: tjing tjing

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |