Ik kan enkel voor mezelf spreken maar dat was zo'n beetje het eerste wat in mij opkwam. Roep het hard genoeg en mensen worden het wel. Terwijl de Nederlander juist bij uitstek niet racistisch is. Er is van alles wel mis met de Nederlander maar Nederlanders zijn niet racistisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook meteen het meest droevige van heel de discussie, niemand die de vergelijking legde. Maar nu Quinsy & Co zo hard als mogelijk racisme schreeuwen wakker je het juist in zijn algemeenheid aan en pakt het met minder intelligentie bedeelde volk het op, erg jammer
Heel deze discussie boeit me weinig, maar vind het wel geinig om te lezen. Alleen nu moet ik even reageren. Powned/geenstijl is natuurlijk zo hypocriet als de pest. Vorig verpesten ze opzettelijk hetzelfde kinderfeest voor een tiental kinderen, en nu moet dat kinderfeest opeens beschermd wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/zeg_dan_niks.html
LOL
Kwinsie, die normaal gesproken zo'n grote mond heeft zegt geen woord, hij wordt afgeschermd door dat docu-meisje en een collega (type goed uitziend kaktrutje) die met opzet voor de verslaggever gaat lopen en vervolgens komt zo'n domme beveiliger zich er mee bemoeien maar die wordt gelukkig voor hem tot de orde geroepen door zijn baas die wel begrijpt dat je een verslaggever gewoon zijn werk moet laten doen. Altijd grappig hoe mensen het zichzelf onnodig moeilijk maken. In plaats van dat hij als een kerel even antwoord geeft.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:SvanSaarloos twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 14:28:40.@LeroyFer10 post een teamselfie en dit is de support die volgt: "FC Aap". Nederlander ben je alleen als je scoort. http://t.co/hNkRwQQg0x[ afbeelding ] reageer retweet
Ik vind dit niet een compromis waard aangezien de zeurpieten door willen gaan tot het feest compleet afgeschaft is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder die met de muziekdiscussie tussen Rock 'n Roll en Country, iets met geven en nemen en samen toewerken naar een compromis.
Waar heb jij het dan over?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vorig verpesten ze opzettelijk hetzelfde kinderfeest voor een tiental kinderen
Uiteraard, eens een lafaard....quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vind dat een betere optie dan oproepen tot geweld ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Om je kapot te schamen.quote:
Zeg, moest jij geen pepernoten gaan etenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt niet omdat het pownews is. en pownews is louter vermaak en mensen voor lul zetten. prima dat hij daar geen zin in heeft.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:20 schreef Baconbus het volgende:
Gewoon, omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overal racisme in proberen te zoeken...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
kan ook gewoon achter de pc hoor. zal ze even zoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg, moest jij geen pepernoten gaan eten
[..]overal racisme in proberen te zoeken...
Bazen actie.quote:
Dat was pownews, geen GS natuurlijk.quote:
Chocoladekruidnotenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan ook gewoon achter de pc hoor. zal ze even zoeken.
Dat gedrag is inderdaadquote:
Grachtengordelmeisje in cel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Sunny Bergman opgepakt? Glory Glory Halleluja
Zie het nu pasquote:
LOL, okeeee dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef waxxx het volgende:
[..]
Bazen actie.![]()
![]()
Is niet te vergelijken met roepen dat Sinterklaas niet bestaat.
Oeeh, welke mod heeft dit op zijn geweten!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het nu pasik had gewoon een kale TT gemaakt zonder bijdehand zinnetje
Gelukkig gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gedrag is inderdaad-waardig.
Als jij dat graag jezelf wijsmaakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt niet omdat het pownews is. en pownews is louter vermaak en mensen voor lul zetten. prima dat hij daar geen zin in heeft.
Ik heb niet meegekregen wat ze vorig jaar deden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heel deze discussie boeit me weinig, maar vind het wel geinig om te lezen. Alleen nu moet ik even reageren. Powned/geenstijl is natuurlijk zo hypocriet als de pest. Vorig verpesten ze opzettelijk hetzelfde kinderfeest voor een tiental kinderen, en nu moet dat kinderfeest opeens beschermd worden
En de zin dan nog niet eens met een hoofdletter beginnen is nog wel het ergstequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Oeeh, welke mod heeft dit op zijn geweten!
Juist door niet normaal te reageren geeft hij pownews de kans hem zo te portretteren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat programma ooit hebt gezien? maar iedereen die ze niet aanstaat wordt voor lul gezetquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij dat graag jezelf wijsmaakt.
De verslaggever gedroeg zich op een normale manier dus er was geen reden om niet het gesprek aan te gaan.
Ja, verschrikkelijk programma inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat programma ooit hebt gezien? maar iedereen die ze niet aanstaat wordt voor lul gezet
Alsof hem dat boeit. Hij zegt alleen niks, is zijn keuze. en omdat het bij pownews is hoeft dat geen imagoschade op te leveren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Juist door niet normaal te reageren geeft hij pownews de kans hem zo te portretteren.
Daar zit wel wat in, ja. Lullig voor de goedbedoelende mensen onder hen maar die zullen hun peers moeten hierop moeten aanspreken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef Montagui het volgende:
Aangezien er geen respect getoond wordt voor een OER-Nederlandse onschuldige traditie voorspel ik bij deze dat de tolerantie voor van oorsprong niet-Nederlandse tradities het moeilijk gaan krijgen.
Geen dreigement van mezelf maar gewoon een open deurtje a la "Immers mist".
Eens.quote:De schuld van de daardoor toenemende verschillende tussen diverse bevolkingsgroepen kunnen we dan volledig afschuiven op de racisme schreeuwende anti-Pieten (zij zijn degenen die op de knop hebben gedrukt) en de media die hen een onevenredig groot platform hebben gegeven.
(Dat daarna pro-Piet tokkies reageren is helaas een logisch gevolg omdat er nou eenmaal mensen zijn die slecht tegen getroll kunnen.)
Als hij zichzelf graag voor lul zet, hij doet maar. Het leverde weer 40 seconden mooie televisie op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof hem dat boeit. Hij zegt alleen niks, is zijn keuze. en omdat het bij pownews is hoeft dat geen imagoschade op te leveren.
Welk programma?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk programma inderdaad.
mooie televisie zegtiequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als hij zichzelf graag voor lul zet, hij doet maar. Het leverde weer 40 seconden mooie televisie op.
In dat geval staat sp3c hoog op de lijst van verdachten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef LTVDK het volgende:
En de zin dan nog niet eens met een hoofdletter beginnen is nog wel het ergste
Ja, mooie televisie, want spannende televisie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mooie televisie zegtietering zeg wat je mooie televisie noemt.
wat was er precies spannend aan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, mooie televisie, want spannende televisie.
Of gewoon in mijn browsergeschiedenisquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk maar eens op ieder willekeurig nieuws site van Nederland.
Wasn't mequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon in mijn browsergeschiedenis
[ afbeelding ]
Alleen mods kunnen TT's aanpassen...
Ze zijn naar mijn smaak te rechts maar verder heb ik er geen probleem mee. Gemiddeld 1 of 2 interessante items per uitzending. Voor diepte-interviews moet je het niet aanzetten maar dat geldt net zo goed voor het NOS-journaal.quote:
Mods en hoger ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belaagd en uitgejouwdquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk maar eens op ieder willekeurig nieuws site van Nederland.
I ain't judging youquote:
Tering, heeft een mod echt die titel aangepast?quote:
Zou zeggen ga er even mee naar FB, ik ben hier geen mod in deze sectie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tering, heeft een mod echt die titel aangepast?
Just my 2 cents.
Ga je nog antwoorden op m'n vraagquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tering, heeft een mod echt die titel aangepast?
Just my 2 cents.
Ik heb er ook geen problemen mee hoor. Het toontje vind ik alleen belabberd en niet mijn soort vermaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze zijn naar mijn smaak te rechts maar verder heb ik er geen probleem mee. Gemiddeld 1 of 2 interessante items per uitzending. Voor diepte-interviews moet je het niet aanzetten maar dat geldt net zo goed voor het NOS-journaal.
Dat is een beetje het probleem inderdaad. Tradities veranderen meestal geleidelijk en er worden zelden van het ene jaar op het andere dingen verwijderd uit een traditie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:46 schreef bloodysunday het volgende:
Helaas gaat deze discussie nog jaren duren. Zolang beide partijen niet willen praten schiet je niks op. Ben alleen bang dat de kleine groep tegenstanders hun zin gaat krijgen.
Tradities veranderen en dat zal altijd zo zijn. Het is alleen jammer dat het allemaal zo geforceerd moet.
Helaas krijgen de tokkies van beide kant altijd de meeste aandacht.
Het toontje is wat te rechtsbelerend. Een beetje potliekcorrect maar dan met andere standpunten dan wat we normaal gesproken onder polcor verstaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee hoor. Het toontje vind ik alleen belabberd en niet mijn soort vermaak.
Die mochten daar al niet zijn. En ze zijn zelf wel degelijk begonnen:quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Belaagd en uitgejouwd
Terwijl Sinterklaas onthaald werd op het bordes van het stadhuis, ging het aan de achterkant mis. Tegenstanders van Zwarte Piet, die demonstreerden met een spandoek met de tekst 'Zwarte Piet is racisme' werden belaagd en uitgejouwd door voorvechters van Zwarte Piet.
Buiten het oog van de tv-camera's werd over en weer getrokken, geduwd en gescholden. Er was veel politie op de been.
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Echt te triest voor woorden! En dat behoort tot de crew? Hoe kinderachtig kan je wezen. Het is gewoon ordinaire machtsmisbruikquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, Seth Gaaikema vond ik ook nooit een bal aan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het toontje is wat te rechtsbelerend. Een beetje potliekcorrect maar dan met andere standpunten dan wat we normaal gesproken onder polcor verstaan.
Het gaat allemaal uit van de pvda, dwdd, en de vara. Gewoon boycotten, alles wat uit die pijp komt,quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:46 schreef bloodysunday het volgende:
Helaas gaat deze discussie nog jaren duren. Zolang beide partijen niet willen praten schiet je niks op. Ben alleen bang dat de kleine groep tegenstanders hun zin gaat krijgen.
Tradities veranderen en dat zal altijd zo zijn. Het is alleen jammer dat het allemaal zo geforceerd moet.
Helaas krijgen de tokkies van beide kant altijd de meeste aandacht.
Is het niet de waarheid dan? Is het normaal als er wordt geroepen dat Sinterklaas niet bestaat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden! En dat behoort tot de crew? Hoe kinderachtig kan je wezen. Het is gewoon ordinaire machtsmisbruik
Nee. Dat heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden op m'n vraag
het kan wel de waarheid zijn maar normaal gesproken wordt de TT niet gewijzigdquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef waxxx het volgende:
[..]
Is het niet de waarheid dan? Is het normaal als er wordt geroepen dat Sinterklaas niet bestaat?
Gaat niet om de waarheid van de topictitel. Maar dat TS dit zelf niet heeft geplaatst, en dat dus iemand anders dat onder zijn naam heeft aangepast.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef waxxx het volgende:
[..]
Is het niet de waarheid dan? Is het normaal als er wordt geroepen dat Sinterklaas niet bestaat?
Wat er spannend aan is heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik al gedaan.
Dus? Kan je niet tegen verandering?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het kan wel de waarheid zijn maar normaal gesproken wordt de TT niet gewijzigd
Ik ben een tijdje mod geweest en zou nooit maar dan ook nooit iemand anders' TT veranderen om die persoon een mening in de mond te leggen. Dat is gewoon 'not done'.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef waxxx het volgende:
[..]
Gelijk je account verwijderen hoor! Komop zeg. Als er staat Pro-Zwarte Pieten zijn racisten is het opeens wel goed? Het is maar een TTquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden! En dat behoort tot de crew? Hoe kinderachtig kan je wezen. Het is gewoon ordinaire machtsmisbruik
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dus? Kan je niet tegen verandering?
Ik kan jou niet uitleggen wat spannend is, je ziet dat of je ziet het niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er spannend aan is heb ik nog niet gehoord
je moet gewoon van TT's afblijvenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gelijk je account verwijderen hoor! Komop zeg. Als er staat Pro-Zwarte Pieten zijn racisten is het opeens wel goed? Het is maar een TT
Truequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je moet gewoon van TT's afblijven
Ja, een mod heeft gelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]zelfs een mod zegt het dus lijkt me genoeg.
Je ziet alleen een man die niet wil antwoorden. Niets speciaals aan, hebben we in 2008 al gezien. Toen was het nieuw, nu al lang nietmeer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan jou niet uitleggen wat spannend is, je ziet dat of je ziet het niet.
Wishful thinking. Jullie maken geen schijn van kans. Een miniscuul groepje radicalen die tegenover meer dan 90% van de bevolking staan. Inclusief allochtonen want ook die zitten in grote meerderheid niet te wachten op jullie. Met zo'n grote meerderheid en de felheid waarmee men Zwarte Piet verdedigd kan je niet anders concluderen dat jullie aan het kortste eind trekken en Zwarte Piet nog eeuwen zal bestaan. We laten ons niet chanteren door een klein groepje anti-Nederlandse racisten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens dat opstootje is al een bewijs om sinterklaas niet meer te vieren. Mensen hebben er moeite mee, andere mensen hebben daar weer moeite mee. Het kan gen vredig feest meer zijn. Rationeel gezien kan zwarte piet nooit lang standhouden, en dar is vandaag bewezen. Goede zaak lijkt me
Ik heb het over het veranderen van een titel!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef waxxx het volgende:
[..]
Net als de NTR...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zet even in feedback dat je de originele terug wil als dit je stoort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I ain't judging youMaar vind het nogal een kuttitel zo, slecht lopende zin zonder hoofdletter
Wat laat je je kennen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Uiteraard, eens een lafaard....
quote:
NWS-mod heeft vandaag nog aangegeven dat de TS de TT bepaalt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Specularium het volgende:
De TT kan gewoon blijven, dat mag een TS zelf weten natuurlijk.
Nee dat is juist het probleem, de minderheid trekt nooit aan het kortste eind. Waarom zijn er dit jaar (helaas) al zo veel veranderingen als de meerderheid tegen is?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wishful thinking. Jullie maken geen schijn van kans. Een miniscuul groepje radicalen die tegenover meer dan 90% van de bevolking staan. Inclusief allochtonen want ook die zitten in grote meerderheid niet te wachten op jullie. Met zo'n grote meerderheid en de felheid waarmee men Zwarte Piet verdedigd kan je niet anders concluderen dat jullie aan het kortste eind trekken en Zwarte Piet nog eeuwen zal bestaan. We laten ons niet chanteren door een klein groepje anti-Nederlandse racisten.
Neem je verlies sportief zou ik zeggen en get a life.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb het over het veranderen van een titel!
Het is voor mij in elk geval wel zo dat ik nog best wou luisteren naar de klachten van de anti's, maar daar nu weer helemaal geen zin in heb door het gezeik van vandaag. Dus ja, averechts effect.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wishful thinking. Jullie maken geen schijn van kans. Een miniscuul groepje radicalen die tegenover meer dan 90% van de bevolking staan. Inclusief allochtonen want ook die zitten in grote meerderheid niet te wachten op jullie. Met zo'n grote meerderheid en de felheid waarmee men Zwarte Piet verdedigd kan je niet anders concluderen dat jullie aan het kortste eind trekken en Zwarte Piet nog eeuwen zal bestaan. We laten ons niet chanteren door een klein groepje anti-Nederlandse racisten.
Neem je verlies sportief zou ik zeggen en get a life.
Zou het moeten zijn idd, maar de ervaring leert dat dat hier op FOK! totaal geen nut heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
NWS-mod heeft vandaag nog aangegeven dat de TS de TT bepaalt.
Vrij duidelijk lijkt me, maar meer iets voor in FB.
Dat was snelquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Zet even in feedback dat je de originele terug wil als dit je stoort.
Tuurlijk niet, die is pas blij als Sinterklaas in z'n eentje een heel slavenschip richting Suriname roeit om sorry te zeggen, voor alles.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een kinderfeestje vergallen, wat een hersenloos jankvolk zijn die racsime roepers tochAls die Quincy ballen heeft, neemt hij nu ook het voortouw door hier duidelijk afstand van te nemen. Maar dat zal die lafaard wel niet doen.
Inderdaad, kan snel gaan allemaal.quote:
Ze liegen niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die mochten daar al niet zijn. En ze zijn zelf wel degelijk begonnen:twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
kan je niet zien wie hem eerst had gewijzigd?quote:
Ik hou er ook niet maar ik vind het dan wel weer leuk bij PowNews/GS dat ze soms terecht tegen heilige huisjes aan trappen en soms in een paar zinnen iets correct duiden waar ze 5 minuten voor nodig hebben bij een gewoon journalistiek programma.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, Seth Gaaikema vond ik ook nooit een bal aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |