quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dus? Kan je niet tegen verandering?
Ik kan jou niet uitleggen wat spannend is, je ziet dat of je ziet het niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er spannend aan is heb ik nog niet gehoord
je moet gewoon van TT's afblijvenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gelijk je account verwijderen hoor! Komop zeg. Als er staat Pro-Zwarte Pieten zijn racisten is het opeens wel goed? Het is maar een TT
Truequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je moet gewoon van TT's afblijven
Ja, een mod heeft gelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]zelfs een mod zegt het dus lijkt me genoeg.
Je ziet alleen een man die niet wil antwoorden. Niets speciaals aan, hebben we in 2008 al gezien. Toen was het nieuw, nu al lang nietmeer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan jou niet uitleggen wat spannend is, je ziet dat of je ziet het niet.
Wishful thinking. Jullie maken geen schijn van kans. Een miniscuul groepje radicalen die tegenover meer dan 90% van de bevolking staan. Inclusief allochtonen want ook die zitten in grote meerderheid niet te wachten op jullie. Met zo'n grote meerderheid en de felheid waarmee men Zwarte Piet verdedigd kan je niet anders concluderen dat jullie aan het kortste eind trekken en Zwarte Piet nog eeuwen zal bestaan. We laten ons niet chanteren door een klein groepje anti-Nederlandse racisten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens dat opstootje is al een bewijs om sinterklaas niet meer te vieren. Mensen hebben er moeite mee, andere mensen hebben daar weer moeite mee. Het kan gen vredig feest meer zijn. Rationeel gezien kan zwarte piet nooit lang standhouden, en dar is vandaag bewezen. Goede zaak lijkt me
Ik heb het over het veranderen van een titel!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef waxxx het volgende:
[..]
Is het niet de waarheid dan? Is het normaal als er wordt geroepen dat Sinterklaas niet bestaat?
Net als de NTR...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden! En dat behoort tot de crew? Hoe kinderachtig kan je wezen. Het is gewoon ordinaire machtsmisbruik
Zet even in feedback dat je de originele terug wil als dit je stoort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I ain't judging youMaar vind het nogal een kuttitel zo, slecht lopende zin zonder hoofdletter
Wat laat je je kennen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Uiteraard, eens een lafaard....
quote:
NWS-mod heeft vandaag nog aangegeven dat de TS de TT bepaalt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Specularium het volgende:
De TT kan gewoon blijven, dat mag een TS zelf weten natuurlijk.
Nee dat is juist het probleem, de minderheid trekt nooit aan het kortste eind. Waarom zijn er dit jaar (helaas) al zo veel veranderingen als de meerderheid tegen is?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wishful thinking. Jullie maken geen schijn van kans. Een miniscuul groepje radicalen die tegenover meer dan 90% van de bevolking staan. Inclusief allochtonen want ook die zitten in grote meerderheid niet te wachten op jullie. Met zo'n grote meerderheid en de felheid waarmee men Zwarte Piet verdedigd kan je niet anders concluderen dat jullie aan het kortste eind trekken en Zwarte Piet nog eeuwen zal bestaan. We laten ons niet chanteren door een klein groepje anti-Nederlandse racisten.
Neem je verlies sportief zou ik zeggen en get a life.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb het over het veranderen van een titel!
Het is voor mij in elk geval wel zo dat ik nog best wou luisteren naar de klachten van de anti's, maar daar nu weer helemaal geen zin in heb door het gezeik van vandaag. Dus ja, averechts effect.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wishful thinking. Jullie maken geen schijn van kans. Een miniscuul groepje radicalen die tegenover meer dan 90% van de bevolking staan. Inclusief allochtonen want ook die zitten in grote meerderheid niet te wachten op jullie. Met zo'n grote meerderheid en de felheid waarmee men Zwarte Piet verdedigd kan je niet anders concluderen dat jullie aan het kortste eind trekken en Zwarte Piet nog eeuwen zal bestaan. We laten ons niet chanteren door een klein groepje anti-Nederlandse racisten.
Neem je verlies sportief zou ik zeggen en get a life.
Zou het moeten zijn idd, maar de ervaring leert dat dat hier op FOK! totaal geen nut heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
NWS-mod heeft vandaag nog aangegeven dat de TS de TT bepaalt.
Vrij duidelijk lijkt me, maar meer iets voor in FB.
Dat was snelquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Zet even in feedback dat je de originele terug wil als dit je stoort.
Tuurlijk niet, die is pas blij als Sinterklaas in z'n eentje een heel slavenschip richting Suriname roeit om sorry te zeggen, voor alles.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een kinderfeestje vergallen, wat een hersenloos jankvolk zijn die racsime roepers tochAls die Quincy ballen heeft, neemt hij nu ook het voortouw door hier duidelijk afstand van te nemen. Maar dat zal die lafaard wel niet doen.
Inderdaad, kan snel gaan allemaal.quote:
Ze liegen niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die mochten daar al niet zijn. En ze zijn zelf wel degelijk begonnen:twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
kan je niet zien wie hem eerst had gewijzigd?quote:
Ik hou er ook niet maar ik vind het dan wel weer leuk bij PowNews/GS dat ze soms terecht tegen heilige huisjes aan trappen en soms in een paar zinnen iets correct duiden waar ze 5 minuten voor nodig hebben bij een gewoon journalistiek programma.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, Seth Gaaikema vond ik ook nooit een bal aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |