quote:Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan. Hij wordt door een menigte zingende kinderen ontvangen en het evenement is groots op de televisie te volgen. Sinterklaas wordt steevast geïnterviewd en net als de koningin op Koninginnedag en prins carnaval tijdens de 'dolle dagen' wordt hij officieel door de burgemeester ontvangen.
Op zaterdag 15 november 2014 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. De intocht van Sinterklaas vindt plaats in Gouda. Rond het middaguur meert Pakjesboot 12 af in de haven. Burgemeester Schoenmaker heet Sinterklaas namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom. De NPO3 doet rechtstreeks verslag van de intocht in de speciale aflevering van Het Sinterklaasjournaal.
Vroeger was Americo een oud politiepaard, maar hoe dat nu zit geen idee. Zal ongetwijfeld ook een begeleider bij zijn. Kan ook die vrouw zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch de agent die normaal op dat paard rijdt?
Bewijs dat je ook echt 5 euro bezit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 eur op een speech van Sinterklaas die de tijdelijke pieten straks wegstuurt omdat zijn echte pieten er zijn
Chocolademuntquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bewijs dat je ook echt 5 euro bezit?
Ik hoop het, grote fuck you naar alle anti-pieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 eur op een speech van Sinterklaas die de tijdelijke pieten straks wegstuurt omdat zijn echte pieten er zijn
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Tjik het volgende:
Wacht even, werden de aangepaste pieten erbij gedaan omdat Paniek en Hoofdpiet kwijt waren? Was dat het officiele verhaal hier?
Haha ja mooi hequote:
Yepquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Tjik het volgende:
Wacht even, werden de aangepaste pieten erbij gedaan omdat Paniek en Hoofdpiet kwijt waren? Was dat het officiele verhaal hier?
Tuurlijk is het een politiepaard. Elk ander normaal paard blijft niet zo rustig in die herrie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vroeger was Americo een oud politiepaard, maar hoe dat nu zit geen idee. Zal ongetwijfeld ook een begeleider bij zijn. Kan ook die vrouw zijn.
Ik denk dat ze stiekem haar stiefschoonzoon batstquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:52 schreef PiraatPiet het volgende:
Hind achter de kassa? Het geld op van haar suikeroom?
Eindelijk iets gevonden wat wel als zoete broodjes over de toonbank gaatquote:
Komt uit Goudaquote:
Haha dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:53 schreef Paxcon het volgende:
Die koets
Is er iemand overleden ofzo
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden wat wel als zoete broodjes over de toonbank gaat
Ik, krijg alleen nooit watquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef richolio het volgende:
Wie gaan vanaf hun schoen zetten hier? Het kan weer.
Ik m'n laars, kan meer in! [/cliche]quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef richolio het volgende:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef richolio het volgende:
Ik denk Bassie van Adriaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?
Ze moeten er zelf ook al om jankenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?
Heb nergens last van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kán me voorstellen dat als je dat een Amerikaan laat zien je een kleine wtf krijgt.
Bassiequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?
ik heb maat 47, past ook meer inquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik m'n laars, kan meer in! [/cliche]
Moet je maar niet zo stout zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik, krijg alleen nooit wat![]()
![]()
(
Bassie en Sinterklaasquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?
Dan zal je het ook wel verdiend hebben!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
![]()
(
Geen idee, maar de hele intocht geeft zo ongeveer een dikke middelvinger naar die hele discussiequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
![]()
(
Die eerste scene met hun was echt prachtig. "Waarom mogen we geen pieten zijn? Zeker omdat we eh....."quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die eerste scene met hun was echt prachtig. "Waarom mogen we geen pieten zijn? Zeker omdat we eh....."
Regenboogpieten hadden we toch al eens gehad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een rainbow piet die met een handtasje rondhuppelt
Dat wordt de eerstvolgende discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een rainbow piet die met een handtasje rondhuppelt
Dit dus. Is het niet alleen maar racistischer nuquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef Kemestry het volgende:
Zonder gouden oorbellen en lippenstift lijken die pieten sprekend op negers
En daarna krijgen we een piet die in een jutezak loopt. Macrobionisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat wordt de eerstvolgende discussie.
niet overal breed genoeg voor afzettingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
Er zijn hele gedeeltes waar niemand staat, is dat al vaker zo?
Zo te zien is de route ook zo gepland. Hier kan bijvoorbeeld toch niet met fatsoen mensen bij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
First in, last out regelingquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar gaan we al... niet genoeg plek voor alle Pieten, dus de nieuwe pieten worden bedankt
Ik ben bang dat we er nog niet vanaf zijn. In de instructies voor scholen stonden dat er extra pieten nodig zijn omdat de echte pieten overwerkt zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Nederland = vol.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar gaan we al... niet genoeg plek voor alle Pieten, dus de nieuwe pieten worden bedankt
Als er minder mensen zijn, komt het denk ik door de regen hequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
Ja prachtig hequote:
Die zwarten. Ze krijgen geen verblijfsvergunning.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht even, welke pieten gaan nou weg?
Inderdaadquote:
Ik vind dat Faber het geweldig doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef StephanL het volgende:
Nou zingen is niet zijn sterkste kant.
Volwassen Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef KaBuf het volgende:
Wat was Opa Piet eigenlijk voordat hij een Opa Piet werd?
Pappa Pietquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef KaBuf het volgende:
Vader Piet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef KaBuf het volgende:
quote:
Die ligt vanavond in het pieten huis dood in de stoel van Sinterklaasquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het zou eigenlijk best goed kunnen dat hier een terreuraanslag plaats gaat vinden.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef bdd8 het volgende:
Dus ze willen nog meer pieten gaan herbergen in dat Pietenhuis? Doet me denken aan dit plaatje van een slavenschip uit mn geschiedenisboek van vroeger:
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uitquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
Afa NederlandGelukkig hebben zij nooit Sinterklaas gevierd.
[ afbeelding ]
Sponsored by Antifa.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze al opgepakt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Heel dit topicquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er hier nog echt mensen die hierin geloven?
Onder de 10 wel ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je ziet toch dat het echt is, wat valt er niet aan te geloven!?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die zijn nooit tevreden, want dan kunnen ze niet meer janken. Verzinnen wel weer wat nieuws.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn de anti-pieten nu eigenlijk tevreden vraag ik me af..
ZO VOELT ONS VOLK ZICH AL JAREN!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Renesite het volgende:
Die witte Piet zou zich wel erg ongemakkelijk voelen... Als buitenstaander
Prem voor mij ook niet..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
"sinterklaas bestaat niet! sinterklaas bestaat niet!"
~ Prem
Profiteurs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Evertjan het volgende:
al die blije kinderen wie kan er nou tegen zo mooi kinderfeest zijn
negers, zie jij negers in het publiek?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Evertjan het volgende:
al die blije kinderen wie kan er nou tegen zo mooi kinderfeest zijn
Premquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
"sinterklaas bestaat niet! sinterklaas bestaat niet!"
~ Prem
Niet in het publiek nee...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
negers, zie jij negers in het publiek?
deze sinterklaas ziet er niet uit, die originele was idd beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Ik vind eik alleen Opa Piet top, de rest is wel erg triest.
Ik mis Bram
Google ff op Gouda en lichtjes december.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wel een prachtig stadhuis trouwens
Dit willen ze. Dat het niet leuk is en straks gewoon stopt...quote:
Myjer en Van Muizenwinkel doen het een stuk beter als cabaretiers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Ik mis Bram
Ik moest ook ff wennen met Kees als Sint, maar hij doet het wel leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Ik mis Bram
ja genoeg hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
negers, zie jij negers in het publiek?
Is gezelligquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef yvonne het volgende:
Als ik ooit kleinkinderen krijg dan moet ik naar deze rommel(mee) kijken
Coole piet diegoquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar is coole piet? voelt die zich te cool ofzo?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef Renesite het volgende:
De Sint is denk ik belaagd met tomaten door tegenstanders in het stadhuis.
bisschoppenwijn ofcquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef Claude_Viole het volgende:
Lijkt wel of Jeroen teveel gezopen heeft, wat een dubbele tong heeft hij?
vervangen door de corrigerende tikquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Renesite het volgende:
OH GOD NEE HOOOR DE ROE IS NIET TOEGESTAAN MEER?![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
Sint is zich aan het zwart schminken
Sinterklaas werd rondgeleid in de wijnkelder van het stadhuis. Tja.quote:
Sint is dood. Einde traditiequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:12 schreef StephanL het volgende:
Hij heeft een hartaanval gekregen? Ik heb een idee dat niet hoort bij het verhaal
Net als bij De Marathon de finish niet halenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:12 schreef StephanL het volgende:
Hij heeft een hartaanval gekregen? Ik heb een idee dat niet hoort bij het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |