Eindelijk iets gevonden wat wel als zoete broodjes over de toonbank gaatquote:

Komt uit Goudaquote:

Haha dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:53 schreef Paxcon het volgende:
Die koets
Is er iemand overleden ofzo

quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden wat wel als zoete broodjes over de toonbank gaat

Ik, krijg alleen nooit watquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef richolio het volgende:
Wie gaan vanaf hun schoen zetten hier? Het kan weer.

Ik m'n laars, kan meer in! [/cliche]quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef richolio het volgende:

Uiteraard!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef richolio het volgende:

Ik denk Bassie van Adriaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?

Ze moeten er zelf ook al om jankenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?

Heb nergens last van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kán me voorstellen dat als je dat een Amerikaan laat zien je een kleine wtf krijgt.

Bassiequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?

ik heb maat 47, past ook meer inquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik m'n laars, kan meer in! [/cliche]

Moet je maar niet zo stout zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik, krijg alleen nooit wat![]()
![]()
(

Bassie en Sinterklaasquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?

Dan zal je het ook wel verdiend hebben!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
![]()
(

Geen idee, maar de hele intocht geeft zo ongeveer een dikke middelvinger naar die hele discussiequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?

Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
![]()
(

Die eerste scene met hun was echt prachtig. "Waarom mogen we geen pieten zijn? Zeker omdat we eh....."quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit verzonnen?

quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die eerste scene met hun was echt prachtig. "Waarom mogen we geen pieten zijn? Zeker omdat we eh....."

Regenboogpieten hadden we toch al eens gehad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een rainbow piet die met een handtasje rondhuppelt

Dat wordt de eerstvolgende discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een rainbow piet die met een handtasje rondhuppelt

Dit dus. Is het niet alleen maar racistischer nuquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef Kemestry het volgende:
Zonder gouden oorbellen en lippenstift lijken die pieten sprekend op negers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |