Google ff op Gouda en lichtjes december.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wel een prachtig stadhuis trouwens
Dit willen ze. Dat het niet leuk is en straks gewoon stopt...quote:
Myjer en Van Muizenwinkel doen het een stuk beter als cabaretiers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Ik vind eik alleen Opa Piet top, de rest is wel erg triest.
Ik mis Bram
Ik moest ook ff wennen met Kees als Sint, maar hij doet het wel leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Ik vind eik alleen Opa Piet top, de rest is wel erg triest.
Ik mis Bram
ja genoeg hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
negers, zie jij negers in het publiek?
Is gezelligquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef yvonne het volgende:
Als ik ooit kleinkinderen krijg dan moet ik naar deze rommel(mee) kijken
Coole piet diegoquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar is coole piet? voelt die zich te cool ofzo?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef Renesite het volgende:
De Sint is denk ik belaagd met tomaten door tegenstanders in het stadhuis.
bisschoppenwijn ofcquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:10 schreef Claude_Viole het volgende:
Lijkt wel of Jeroen teveel gezopen heeft, wat een dubbele tong heeft hij?
vervangen door de corrigerende tikquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Renesite het volgende:
OH GOD NEE HOOOR DE ROE IS NIET TOEGESTAAN MEER?![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
Sint is zich aan het zwart schminken
Sinterklaas werd rondgeleid in de wijnkelder van het stadhuis. Tja.quote:
Sint is dood. Einde traditiequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:12 schreef StephanL het volgende:
Hij heeft een hartaanval gekregen? Ik heb een idee dat niet hoort bij het verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |