quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef bdd8 het volgende:
Dus ze willen nog meer pieten gaan herbergen in dat Pietenhuis? Doet me denken aan dit plaatje van een slavenschip uit mn geschiedenisboek van vroeger:
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uitquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
Afa NederlandGelukkig hebben zij nooit Sinterklaas gevierd.
[ afbeelding ]
Sponsored by Antifa.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze al opgepakt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]
Heel dit topicquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er hier nog echt mensen die hierin geloven?
Onder de 10 wel ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je ziet toch dat het echt is, wat valt er niet aan te geloven!?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die zijn nooit tevreden, want dan kunnen ze niet meer janken. Verzinnen wel weer wat nieuws.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn de anti-pieten nu eigenlijk tevreden vraag ik me af..
ZO VOELT ONS VOLK ZICH AL JAREN!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Renesite het volgende:
Die witte Piet zou zich wel erg ongemakkelijk voelen... Als buitenstaander
Prem voor mij ook niet..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
"sinterklaas bestaat niet! sinterklaas bestaat niet!"
~ Prem
Profiteurs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Evertjan het volgende:
al die blije kinderen wie kan er nou tegen zo mooi kinderfeest zijn
negers, zie jij negers in het publiek?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef Evertjan het volgende:
al die blije kinderen wie kan er nou tegen zo mooi kinderfeest zijn
Premquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
"sinterklaas bestaat niet! sinterklaas bestaat niet!"
~ Prem
Niet in het publiek nee...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
negers, zie jij negers in het publiek?
deze sinterklaas ziet er niet uit, die originele was idd beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Ik vind eik alleen Opa Piet top, de rest is wel erg triest.
Ik mis Bram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |