En daarna krijgen we een piet die in een jutezak loopt. Macrobionisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat wordt de eerstvolgende discussie.
niet overal breed genoeg voor afzettingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
Er zijn hele gedeeltes waar niemand staat, is dat al vaker zo?
Zo te zien is de route ook zo gepland. Hier kan bijvoorbeeld toch niet met fatsoen mensen bij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
First in, last out regelingquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar gaan we al... niet genoeg plek voor alle Pieten, dus de nieuwe pieten worden bedankt
Ik ben bang dat we er nog niet vanaf zijn. In de instructies voor scholen stonden dat er extra pieten nodig zijn omdat de echte pieten overwerkt zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 eur op een speech van Sinterklaas die de tijdelijke pieten straks wegstuurt omdat zijn echte pieten er zijn
Nederland = vol.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar gaan we al... niet genoeg plek voor alle Pieten, dus de nieuwe pieten worden bedankt
Als er minder mensen zijn, komt het denk ik door de regen hequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
Ja prachtig hequote:
Die zwarten. Ze krijgen geen verblijfsvergunning.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht even, welke pieten gaan nou weg?
Inderdaadquote:
Ik vind dat Faber het geweldig doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:02 schreef StephanL het volgende:
Nou zingen is niet zijn sterkste kant.
Volwassen Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef KaBuf het volgende:
Wat was Opa Piet eigenlijk voordat hij een Opa Piet werd?
Pappa Pietquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef KaBuf het volgende:
Vader Piet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef KaBuf het volgende:
quote:
Die ligt vanavond in het pieten huis dood in de stoel van Sinterklaasquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het zou eigenlijk best goed kunnen dat hier een terreuraanslag plaats gaat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |