quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die eerste scene met hun was echt prachtig. "Waarom mogen we geen pieten zijn? Zeker omdat we eh....."
Regenboogpieten hadden we toch al eens gehad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een rainbow piet die met een handtasje rondhuppelt
Dat wordt de eerstvolgende discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een rainbow piet die met een handtasje rondhuppelt
Dit dus. Is het niet alleen maar racistischer nuquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef Kemestry het volgende:
Zonder gouden oorbellen en lippenstift lijken die pieten sprekend op negers
En daarna krijgen we een piet die in een jutezak loopt. Macrobionisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat wordt de eerstvolgende discussie.
niet overal breed genoeg voor afzettingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
Er zijn hele gedeeltes waar niemand staat, is dat al vaker zo?
Zo te zien is de route ook zo gepland. Hier kan bijvoorbeeld toch niet met fatsoen mensen bij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
First in, last out regelingquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar gaan we al... niet genoeg plek voor alle Pieten, dus de nieuwe pieten worden bedankt
Ik ben bang dat we er nog niet vanaf zijn. In de instructies voor scholen stonden dat er extra pieten nodig zijn omdat de echte pieten overwerkt zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 eur op een speech van Sinterklaas die de tijdelijke pieten straks wegstuurt omdat zijn echte pieten er zijn
Nederland = vol.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar gaan we al... niet genoeg plek voor alle Pieten, dus de nieuwe pieten worden bedankt
Als er minder mensen zijn, komt het denk ik door de regen hequote:Op zaterdag 15 november 2014 12:57 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |