• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Yup. Als Mystery popstarquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja, die probeerde toch later Popstars?
Is al in topic.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Even een mod roepen die het kan aanpassen
fylax doet alleen aan TR'squote:Op vrijdag 14 november 2014 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Even een mod roepen die het kan aanpassen
Welk bericht van Wiep?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:30 schreef iBenny het volgende:
Het is zo leuk om dat bericht van Wiep te volgen. Oud kandidaten die commentaar geven op de show
32 is te veelquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb kennelijk weer iets gemist, ze doen tegenwoordig live ook battles
ja, het is dubbel kutquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb kennelijk weer iets gemist, ze doen tegenwoordig live ook battles
Ja, maar nu hebben ze het minste deel van het programma naar voren getrokkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat lossen ze normaal toch ook op door de helft er direct uit te flikkeren?
is verkapt voor 'we horen nooit meer wat van je'quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Stickertje het volgende:
haha 'we gaan nog veel van je horen'
terechtquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Sietske heeft van Pip gewonnen?
Ja. Was meer dan terecht. Pip zat er vaak naastquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruim ook, maar dat was van tevoren al duidelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
ja maar nu staat ze op de voorgrondquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, Pearl, eerst zat je in de musicalwereld, toen in the Voice en nu... Weer in musicals. Gelukkig maar dat je meedeed
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Zal ff kijken of ik het morgen nog kan zien of zo.
over een jaar hoor je van beide niks meerquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef ZaZoe het volgende:
Eloy mag in het voorprogramma van Ariana
Jij hebt het niet zo op Ariana hequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
over een jaar hoor je van beide niks meer
Eloy is wel Ariana's type, wedden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef ZaZoe het volgende:
Eloy mag in het voorprogramma van Ariana
Ook wel een bijzonder ongelukkige liedjeskeuze van Pip, pfoe..quote:
Niks gemist dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef iBenny het volgende:
2 uur en 3 kwartier The Voice... 165 minuten... 10 optredens (8 clashes, 2 gastoptredens)... 16,5 minuten per optreden.
Een optreden duurt ca. 3 minuten...
Mja
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat ie de Voice kijken
Dit bevestigt wat ik vanmiddag tegen je heb gezegd
VBL / [VBL Slowchat #3678] #FreeSCquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier krijg je natuurlijk ook minder reacties op je UI dan in VBL
pussy
Cee'tjequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
Zit nu terug te kijken. Wat een schijtirritant kind, die Ariadne.
Nou, ik heb net in een uur deze Teringbende Formerly Known as The Voice bekeken, ik kijk alleen als ik echt niks anders te doen heb. Net op een verwarmd terras piña colada gedronken dus > The Voice.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cee'tje! Ben je er binnenkort weer een keer live bij?
Ik moet nog kijken naar de aflevering van vandaag (via de website) dus ik baseer dit op de eerste twee rondes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:00 schreef Fossieltje het volgende:
De clashes kunnen ze wat mij betreft weer afschaffen. Nederland is natuurlijk een beetje de proeftuin van John de Mol, dus we hebben verhoogde kans op dit soort proefjes. Maar dit was geen geslaagde, het was te rommelig. Ik vind het niveau van de kandidaten trouwens best hoog dit jaar. Ik denk dat er een halve finale komt om U tegen te zeggen.
Maak je geen zorgen, je zal tijdens de latere rondes de kandidaten die zijn overgebleven alsnog een beetje leren kennen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit seizoen kut. Niet per se om de kandidaten, maar gewoon om het programma. The Voice was tof. Ik keek serieus naar de vrijdag uit, om The Voice te kijken. Tussendoor leerde je de kandidaten kennen en leefde je op een bepaalde manier nog met ze mee. Je had een reallife soap, het deelnemersveld was compact en de kandidaten kregen aandacht.Het leek om de kandidaten en de muziek te gaan. Een verademing na allerlei Idols spin-offs, waar het puur om 'de jacht' naar nieuw talent ging.
Nu gaat het weer precies die kant op. Het aantal deelnemers is verdubbeld ten opzichte van seizoen 1 en er is totaal geen binding. Geregeld vroeg ik mezelf dit seizoen af "Wie is dit?". Het was vandaag (op een enkeling na) meer dan duidelijk wie er door ging, nog voordat de battle (Oh oeps... clash!) begon. Het is gewoon weer zo'n gemiddelde talentenjacht geworden waar het zogenaamd om de zoektocht naar het nieuwe talent gaat. Er is geen binding, niet eens de kans om er iemand uit te laten springen en het programma is met die zogenaamde battles/duels/clashes/whatever verpest. Het moet allemaal sneller, flitsender, met zoveel mogelijk tierelantijntjes. Het gaat niet meer om de muziek, niet eens meer om het talent... commercie, daar draait het uiteindelijk weer allemaal om.
een zangeresquote:
Eens. Van mij hoeft het niet, ze zouden gemakkelijk al die kandidaten twee keer zo lang kunnen laten optreden als ze wat minder tussendoor zouden lullen. Prima dat je even nerveuze kandidaten gaat zien maar rot toch op met dat overdreven commerciële gedoe bij hun rode kamer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:09 schreef Cee het volgende:
De opzet van de show is nu gemaakt voor mensen met de attentiespanne van een meelworm.
/carequote:
Mwoah. Het eerste seizoen was gewoon meer op de kandidaten gericht. Je leerde ze kennen vanaf de audities. Soms duurde de voorstukjes was lang, maar er was wel meer oog op het menselijke. Nu is het een fabriek vol kippen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je zal tijdens de latere rondes de kandidaten die zijn overgebleven alsnog een beetje leren kennen.
Ik zou wel het programma weer over de kerst heen tillen als je met zoveel kandidaten wil starten. De kerstdagen zijn toch ook wel leuk voor zo'n feelgoodshow. Commercie is inderdaad strontvervelend maar dat is al sinds seizoen een probleem. Die rode kleur en dat Twitter kan ik hebben - het ontsiert het programma niet - maar hou toch eens op met die reclame voor snoep en een tablet, het geforceerde sierraadvertoon (passen), die auto voor de deur en dat soort fratsen. Een big nono. Ik kies er zelfs bewust voor om dat merk niet te kopen omdat het mij zo tegen staat.
Nu nog, na 2 afleveringen is de helft al afgevallen. De enige klacht die ik op dat vlak heb is dat ze te snel te veel uitdunnen in het eerste stadium. Bij de eerste schifting van 32 naar 16 is prima maar dan zouden ze het wat rustiger aan moeten doen met een week of 10 tot of tot en met de finale. Precies om de reden die jij aangeeft, dat je de laatste kandidaten beter leert kennen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah. Het eerste seizoen was gewoon meer op de kandidaten gericht. Je leerde ze kennen vanaf de audities. Soms duurde de voorstukjes was lang, maar er was wel meer oog op het menselijke. Nu is het een fabriek vol kippen...
Ik sluit me hierbij aanquote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, ik ben Emmaly met terugwerkende kracht heel erg gaan waarderen, ze moet winnen en ik stel voor haar naar het Songfestival te sturen met een mooie powerballad i.p.v. Trijntje. Kthnxbye
OGENE sturenquote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, ik ben Emmaly met terugwerkende kracht heel erg gaan waarderen, ze moet winnen en ik stel voor haar naar het Songfestival te sturen met een mooie powerballad i.p.v. Trijntje. Kthnxbye
Naar ESF weet ik niet, maar verder Emmalyquote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Even afwachten hoe veelzijdig ze is. Dat zij glazen stuk zingt weten we nu maar kan ze ook klein zingen, kan ze jazz/blues/soul aan, ...?quote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nog niet zo onder de indruk van Og3ne. Qua samenzang is het wel aardig maar als ze ver willen komen dan gaan ze m.i. ook individueel moeten uitblinken, ik wil dan vocale hoogstandjes van hen afzonderlijk horen. Het is niet dat ze slecht zingen - helemaal niet - maar het is nog niet onderscheidend. Over 4 dagen zullen we hopelijk meer weten.quote:
Yessahquote:
Volgende week heb je ook nog clashes geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:01 schreef MissJ het volgende:
vanavond
Hoewel ik er minder zin in heb door die stomme clashesVind dat concept echt zo niet leuk gewoon. Wanneer is dat voorbij eigenlijk? Vanaf volgende week volgens mij "normale" liveshows?
Ja, iedereen die nog niet is geweest moet vanavondquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
Het lekkerste hapje van TVOH is weg![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er niet rouwig omquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel zeg. Hij Struikelde nog over zijn ego bij het verlaten van de zaalquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je Mell eruit stemmen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook gratis via de app wil stemmen. Al is het alleen maar om die Mell eruit te stemmen
als rtl deze trend voortzet krijgen we volgende week 'truus, superster van de lokale karaoke club' volgende weekquote:
Ik moest veel te veel info geven, ik hou er niet van, dus maar weer weggekliktquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook gratis via de app wil stemmen. Al is het alleen maar om die Mell eruit te stemmen
Omdat ik die kapsones uit Palingland niks vind, daaromquote:
hou rekening met de adoptieouderquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan skip ik ook maarquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest veel te veel info geven, ik hou er niet van, dus maar weer weggeklikt
Is dat je enige adoptiekindje nog?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hou rekening met de adoptieouder
valse info opgeven?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest veel te veel info geven, ik hou er niet van, dus maar weer weggeklikt
ja, ik zal wel niet zo ver meer komen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat je enige adoptiekindje nog?
jammer dat haar jurk lijkt te zijn gemaakt van die goedkope glitterstof waar ze ook carnavalspakken van makenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy's haar zit leuk, wat nonchalanter
Nog dikker? Even kijken...quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Is Martijn nou dikker in het gezicht geworden?
wtf, waarom moeten ze je paypal info hebben als het gratis stemmen is O.oquote:
Die kon je nog overslaan hoor, maar ze wilden wel per se bij je locatie en foto's kunnen. Nou, nee, dank jequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wtf, waarom moeten ze je paypal info hebben als het gratis stemmen is O.o
quote:
Ik ben benieuwd of ze dat zelf ook zienquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:45 schreef hunter2011 het volgende:
Al die meisjes uit Volendam lijken op elkaar
Ik hoop het, maar ik hoor het nog nietquote:
Denk te confronterend....inteelt enzoquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat zelf ook zien
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Het is alsof er slagroom met zult wordt gemixt en in een cocktailglas wordt geserveerd en alle medewerkers bij RTL4 het opdrinken en doen of ze het lekker vinden.
Hey, als ik een paar ton krijg doe ik het ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
Het is alsof er slagroom met zult wordt gemixt en in een cocktailglas wordt geserveerd en alle medewerkers bij RTL4 het opdrinken en doen of ze het lekker vinden.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Cee het volgende:
Mell trekt als een magneet.
Zo staat ze in het dorp ook bekend.
Er hebben heel wat palingen in de ton gezwommenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Cee het volgende:
Mell trekt als een magneet.
Zo staat ze in het dorp ook bekend.
echt he, ze keek echt niet blijquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
April staat er met tegenzin, lijkt me
Dat is elk jaar zo. Dat doen ze dus met opzet. Misschien in de hoop dat wat simpele mensen GTST gaan kijken doordat ze het laatste stuk zien?quote:
Dat had Eloy niet nodig, hij blijft knap!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:50 schreef Max23 het volgende:
Die make-up bij de kandidaten is weer net zo slecht als vorige week. Alsof de visagie de hele voorraad kwijt moest.
Die heeft een kater....quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
April staat er met tegenzin, lijkt me
arrogante kwalquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat had Eloy niet nodig, hij blijft knap!
[ afbeelding ]
'clashes 'quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:49 schreef roos85 het volgende:
Eerste liveshow die we kijken, wtf is dit
echt hequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Is er ook iets niet geregisseerd aan die pijpbekkies?
Je kiest de lelijkste?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef d1ce het volgende:
Ik probeer contact te krijgen met die rode van og3ne, maar ze reageert niet op instagram. Wat doe ik fout?
Elke draai die ze met de nek maken of opzij kijken of knipperen met de wimpers, er is niks spontaans aan. Zelfs One Direction is minder getraind voor de cameraquote:
stalkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef d1ce het volgende:
Ik probeer contact te krijgen met die rode van og3ne, maar ze reageert niet op instagram. Wat doe ik fout?
'heb een foto van je uitgeprint en fap op je gezicht' krijg je vrijwel zeker een reactie opquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:54 schreef d1ce het volgende:
dus dat. Ik vind ze daarom dus echt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke draai die ze met de nek maken of opzij kijken of knipperen met de wimpers, er is niks spontaans aan. Zelfs One Direction is minder getraind voor de camera
Ik ga het vanavond proberen als ze strontlazerus naar haar mobiel kijktquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'heb een foto van je uitgeprint en fap op je gezicht' krijg je vrijwel zeker een reactie op
Ik snap wel dat ze al jaren zingen, maar er is echt niks meer gemaakt dan deze 3.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Ik vind ze daarom dus echt helemaal niet leuk
Dat ja.quote:
zijn handkusjes zingen homo?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hier stemt NL niet voor. Puur door het liedje.
Oh en deze jongen solo zingt net zo homo als zijn handkusjes
april en die gozer klinken niet super super slecht vergeleken bij de restquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |