neeh, dat ga ik al zijn.quote:
Ik heb van iets soorgelijks wel een .gifje van gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik al verteld over de vrouw die tijdens de seks zodanig uitscheurde dat haar man zijn belangrijkste onderdeel ineens tussen haar darmen bevond?
Kanker op dima, als je dat hier post sla ik je kop helemaal naar de tyfus kutjongquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb van iets soorgelijks wel een .gifje van gezien volgens mij.
Even zoeken.
kom in mijn gezicht zeggen danquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kanker op dima, als je dat hier post sla ik je kop helemaal naar de tyfus kutjong
siktir git zemmal konjoquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom in mijn gezicht zeggen dan
Ananin amiquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef stinkie het volgende:
Zo. En stil. Overdenk jullie gedrag maar even heren.
gewoon posten in spoilerquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
kk sick man
hij neemt haar anal
opeens pompt ie haar kutje vanuit de kont
moet ik iemand gaan bellen, dat wil je niet, hequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef stinkie het volgende:
Moet ik Awesome en zijn boekje erbij halen?
Dat wil niemand toch.....
HA, he wishesquote:
Mmmm lekker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
JB heeft een piemeltje?
[ afbeelding ]
Are you a wizardquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Want ik kan je edits niet zien ofzo?
Rustig man, beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Lompe Adonis, hoe staat het leven?
Dat sowieso. Ik tover graag met mutsen.quote:
watdan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef seto het volgende:
kijk ze allemaal slijmen
ik ben nog steeds niet vergeten wat hij met weissman heeft gedaan hoor
hey weissman
Dat was Smegmanusquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef seto het volgende:
kijk ze allemaal slijmen
hey weissman
hbe het over ethaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
JB heeft een piemeltje?
[ afbeelding ]
2:21quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan er alleen niet eens normaal mee wegrijden @ 8:00
![]()
ik deed geen tr trouwensquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zodra de eerstvolgende fa online komt pas wss
*toegevoegd, je hoeft er niet eens voor te betalenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef Montelly het volgende:
Zodra Awesome mod hier wordt stop ik gelijk met fok.
zonder vid is het estattingquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
2 x 100 op OHP strict raak me aan!
Zijn wel mensen die al wat vids hebben gezien van me hier, maar deze was niet de bedoelingquote:
Nog tips voor me dan? Morgen is ohp dag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die al wat vids hebben gezien van me hier, maar deze was niet de bedoeling
Ben wel gesteld op mijn privacy in tegenstelling tot deuce die heel zijn hebben en houden hier post
Glutes zo hard aanspannen alsof deuce achter je staatquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog tips voor me dan? Morgen is ohp dag.
Die schuift em dus zo naar binnen/quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Glutes zo hard aanspannen alsof deuce achter je staat
In dat geval kom ik wel even formchecken nomsayinquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
hye beach jy ben tog japanse meid ofnie?
ja van beneden wel net zo harig xDquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
hye beach jy ben tog japanse meid ofnie?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ja van beneden wel net zo harig xD
ik know what je say vriendquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
In dat geval kom ik wel even formchecken nomsayin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je fetisj dimastyleStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
kaolo smegmanus je moederquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef seto het volgende:
kijk ze allemaal slijmen
hey weissman
maar je bent koerd toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
kaolo smegmanus je moeder
never forget
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je fetisj dimastyle
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]Mannelijke stem, oost-europees accent, zeikt over tips. Matige looks (voor een tranny).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je fetisj dimastyle
Nee bedankt Jeffrey.
Sorry ben niet zo goed daarin!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mannelijke stem, oost-europees accent, zeikt over tips. Matige looks (voor een tranny).
Nee bedankt Jeffrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:30 schreef Deuce92 het volgende:
Natalie Foxx en Jane Marie vriend.
Middelste en rechter:hoeveel zijn daar overheen gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou IDC maar word tijd dat ik het eens doe!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
hoeveel zijn daar overheen gegaan?
Niet genoeg, want ik ben er nog niet overheen gegaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
hoeveel zijn daar overheen gegaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou IDC maar word tijd dat ik het eens doe!
vooral die rechter
Maar wat is de waarde en de aantrekkelijkheid daar nog van dan? Het is niet speciaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet genoeg, want ik ben er nog niet overheen gegaan.
Vriend ze is gewoon lekker. Het is geen liefde, ik ken haar niet eens. Speciaal boeit hier dus niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is de waarde en de aantrekkelijkheid daar nog van dan? Het is niet speciaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Zou wifen en operatie om het af te maken betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Ik heb hier niet een direct antwoord op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vriend ze is gewoon lekker. Het is geen liefde, ik ken haar niet eens. Speciaal boeit hier dus niet.
nee man half asian half poolsquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
maar je bent koerd toch?
is seto half pools?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee man half asian half pools
no seto
no raymond
wadduuppquote:
dima plsquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
je gaat pimmels keuren he
vieze zina
vraag ze wie ze pompe in de hooptyquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef Deuce92 het volgende:
Goede quote Weissman. Altijd maar zijn posts verwijderen...
Ja lekker nat hèquote:
Geen regen hier of bedoel je wat anders?quote:
Drugs, not even once.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrijdagavond in het Rotterdamse openbare vervoer. Een dronken neger wordt opgepakt door de politie omdat hij een meisje heeft geprobeerd onder te plassen in de tramhalte, en een bejaarde man krijgt ruzie met de stopknop in de tram en probeert hem, al schreeuwend, van het paaltje af te meppen.
Je zou daar maar moeten werken op zaterdagochtend. Foiquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
Rustig op het werk, wat doe je dan? Juist, iets in elkaar knutselen om wat pullups te doen![]()
[ afbeelding ]
Noice m8quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
Rustig op het werk, wat doe je dan? Juist, iets in elkaar knutselen om wat pullups te doen![]()
[ afbeelding ]
Hey Tim werk je ook bij een grote bankquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Klokov het volgende:
Jahr00n, Dima en ik gaan naar t fust, ik dm je details.
Klokov heeft al een boerin tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.
Ik wing voor de rest vriendquote:
Greta heeft dikke joopnquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.
is het racistisch naar blanke slaven toe ook?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef Champy het volgende:
WTF die witte piet ziet er echt niet uit
het zijn juist die witte pieten die racistische zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
is het racistisch naar blanke slaven toe ook?
ik woon wel vlakbij gouda maar mooi dat ik niet ging kijkenquote:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
tijd dat de Sint de deur uitgaat en we weer ouderwets Wodan en co gaan aanbiddenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
hoe triest ben je dan
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
tijd dat de Sint de deur uitgaat en we weer ouderwets Wodan en co gaan aanbidden
Ach wat sneu, dat soort mensen moeten even in een cel gesmeten worden. Vervolgens gaat het lichtje uit, krijg je een paar kankerklappen met de knuppel en dan mag je weer gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
hoe triest ben je dan
Ik was een bougie kabel in mn auto aan het vervangen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
is iedereen serieus die bullshit aan het kijken?
mijn laatste beetje hoop dat hier mensen zitten die liften is hierbij vervlogen
Dit idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ach wat sneu, dat soort mensen moeten even in een cel gesmeten worden. Vervolgens gaat het lichtje uit, krijg je een paar kankerklappen met de knuppel en dan mag je weer gaan.
Je hoeft niet eens te kunnen lezen en schrijven. Tot 10 tellen is meestal genoeg qua intelligentie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol wat heb je toch eigenlijk een easy life als je >8/10 vrouw bent. Beetje mooi zijn, zaadvragende oogjes opzetten en maar geld vangen
En maar zeiken dat ze het zo zwaar hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te kunnen lezen en schrijven. Tot 10 tellen is meestal genoeg qua intelligentie.
Troll. Sint is in Gouda.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de stad en hier is ook die intocht.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de stad en hier is ook die intocht. Zag een paar kinderen geschminkt als zwarte piet en 1 neger kind die gewoon normaal was, moest lachen. Wilde eigenlijk zeggen wel handig dat je van jezelf al zwart bent maar dacht straks word ik neergestoken
ben verder geen racist
quote:
mag het?mdie koekjes zijn betaald van jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Sinterklaas is de eerste Turk die hier iets weggeeft in plaats van alleen maar komt om z'n hand op te houden hahaha ja toch Behalve koekje bij de koffie natuurlijk in Nederland krijg je 1 koekje en gaat de trommel dicht maar bij m'n Turkse buren blijft de schaal gewoon op tafel staan.
[..]
he Klokov, ouwe masturbaterquote:
Furieuze fapje gezet of ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
Sprained elbow crew checking in
http://pediatrics.med.nyu(...)ditions/elbow-sprain
Moest lachen 7.6 uit 10quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Sinterklaas is de eerste Turk die hier iets weggeeft in plaats van alleen maar komt om z'n hand op te houden hahaha ja toch
[..]
Dacht even dat hij vies was geworden door allerlei zooi onder de auto, maar het is een neger.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Vandaag Raymond gespot
https://www.facebook.com/video.php?v=337369079767364
Kak ik heb het een keer met judo gehad. Gooit die klootviool mij over zich heen en ipv dat ik een schouderrol deed dacht ik het wel met een semi radslag te kunnen oplossen.quote:
echt voor schutquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kak ik heb het een keer met judo gehad. Gooit die klootviool mij over zich heen en ipv dat ik een schouderrol deed dacht ik het wel met een semi radslag te kunnen oplossen.
Landing verkeerd, elleboog klapte enkele centimeters de verkeerde kant op.
We hebben hier allemaal guns toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vechtsport, stoere boys!
; ik waarschuw ik zit op vechtsport ben een wapen
Ben nu wel net aan het schieten op de wc maar dat telt zeker nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
We hebben hier allemaal guns toch?
[ afbeelding ]
Inb4 Deuce met het zwaard is een verlenging van je lichaam en geestquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vechtsport, stoere boys!
; ik waarschuw ik zit op vechtsport ben een wapen
Ik klopt het wel even stijf hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
is goed ik heb wel wat vulling. Wat cream voor een cream pie haha snapje
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Sinterklaas is de eerste Turk die hier iets weggeeft in plaats van alleen maar komt om z'n hand op te houden hahaha ja toch Behalve koekje bij de koffie natuurlijk in Nederland krijg je 1 koekje en gaat de trommel dicht maar bij m'n Turkse buren blijft de schaal gewoon op tafel staan.
[..]
vroeger was zwarte piet gewoon zwarte piet, wie heeft deze zeik eigenlijk aangehaald?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, ik was weg dus heb de hele rellen van vanmiddag gemist, maar hoe godvergeten kansloos ben je als je als pro-piet op het plein ruzie gaat staan schoppen. Van de anti-pieten viel het nog een soort van te verwachten, maar jezus christus, je bent als land toch wel diep gezonken als fucking Sinterklaas het podium niet op kan omdat voor z'n veiligheid wordt gevreesd.
Klopt. Eigen volk eerst-mentaliteit. Vieze buitenlanders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek, allochtonen discrimineren het meest
haha jatogquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt. Eigen volk eerst-mentaliteit. Vieze buitenlanders.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de stad en hier is ook die intocht. Zag een paar kinderen geschminkt als zwarte piet en 1 neger kind die gewoon normaal was, moest lachen. Wilde eigenlijk zeggen wel handig dat je van jezelf al zwart bent maar dacht straks word ik neergestoken
ben verder geen racist
IDDquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef JaqenHghar het volgende:
Ho
Gepost vanaf het verkeerde account
Ik zou ook wel spelletjes willen spelen met haar tietjes erbij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Kiek dan: Beetje tietjes laten zien en het geld stroomt binnen terwijl je spelletjes speelt![]()
[ afbeelding ]
Niet haten doet ircute toch ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Kiek dan: Beetje tietjes laten zien en het geld stroomt binnen terwijl je spelletjes speelt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel spelletjes willen spelen met haar tietjes erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 + 1quote:
Kom mijn manische depressie maar fixxen als verpleegster zijnde!quote:
Ho ho, verpleegster/dokter-in-spé hè. Laten we de titel wel juist houden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom mijn manische depressie maar fixxen als verpleegster zijnde!
was dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, verpleegster/dokter-in-spé hè. Laten we de titel wel juist houden.
Verder:
[ afbeelding ]
http://sarahcandersen.com/quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
Gvd ik was die met de laptop nog aan het lezen c_c.
Oxazepam is een kalmeringsmiddel. Prozac, fluoxetine, is een anti-depressivum.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
oh ik krijg enkel oxazemoeilijke naam, ik wil ook prozac, was dat?
Ja hoe meer pillen hoe beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oxazepam is een kalmeringsmiddel. Prozac, fluoxetine, is een anti-depressivum.
Misschien maar eens een goede psych zoeken?
Doe ik wel, schop je gewoon achter dat scherm vandaan dan komp alles goetquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom mijn manische depressie maar fixxen als verpleegster zijnde!
Begint al goed met de eerste. Ik lig in een deuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deuce, deze is ook wel leuk http://poorlydrawnlines.com/
Dude weetje hoe goed verhaal je moet hebben om die shit op recept te hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe ik wel, schop je gewoon achter dat scherm vandaan dan komp alles goet
die trekt een coltrui aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Niet haten doet ircute toch ook
Pfrt. Amateur. Ik ben verantwoordelijk voor de opiaten- en narcoticabestelling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel al die middeltjes te koop trouwens. Oxazepam. Diazepam. Prozac. Temazepam. Ritalin. Methylfenidaat. Drugs en Roids ook in de aanbieding.
ritalin, voor chicks die slank willen wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel al die middeltjes te koop trouwens. Oxazepam. Diazepam. Prozac. Temazepam. Ritalin. Methylfenidaat. Drugs en Roids ook in de aanbieding.
Houden de voordelen aan jou dan nooit opquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfrt. Amateur. Ik ben verantwoordelijk voor de opiaten- en narcoticabestelling.
prozac +15 kilo toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Al die middele doen overigens geen kut. Alle pammetjes maken je hooguit sleepy en van prozac merk je pas na 6 weken continue inname wat. Nee, doe dan ketamine of dormicum.
Juist niet. Prozac lijkt zelfs een licht eetlustremmende werking te hebben. In hoge dosering wordt het soms voorgeschreven bij serieuze binge-eaters.quote:
kan toch ook gebeurt zijn, maar je merkte even niksquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
van opiaten wordt je tyfussuf nadaags alsof er een truck over je heen is gereje
Ken inderdaad meerdere mensen die juist gewicht zijn verloren sinds ze met prozac begonnen. Het zijn volgens mij juist dingen als prednison waardoor je als een ballon opblaast.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Juist niet. Prozac lijkt zelfs een licht eetlustremmende werking te hebben. In hoge dosering wordt het soms voorgeschreven bij serieuze binge-eaters.
Prednison zwel je van op als een ballon ja, maar de meeste anti-depressiva hebben ook echt wel een eetlustwekkende werking.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken inderdaad meerdere mensen die juist gewicht zijn verloren sinds ze met prozac begonnen. Het zijn volgens mij juist dingen als prednison waardoor je als een ballon opblaast.
Zou nier afstaan voor die hip/waist ratio.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Weissman, ben jij dat in die filmpje?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
1 van onze instructeurs doet mee aan flexcup en heeft Olympia gedaanquote:
En dan per avond 100 vrouwen aanspreken, het meisje die te dronken is om zich te beseffen dat ze zichzelf de volgende ochtend zat haten weten te palen en dat dan als een succes zien, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
PUA is toch voor mensen die er niet goed uitzien en niet zo'n beste persoonlijkheid hebben waardoor ze geen chick kunnen regelen? Lijkt me bij Johnny Bravo niet aan de orde, die gast is swole.
je hebt duidelijk nooit met een pua gesargedquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan per avond 100 vrouwen aanspreken, het meisje die te dronken is om zich te beseffen dat ze zichzelf de volgende ochtend zat haten weten te palen en dat dan als een succes zien, ja.
Jij bent te vaak dat meisje geweest?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan per avond 100 vrouwen aanspreken, het meisje die te dronken is om zich te beseffen dat ze zichzelf de volgende ochtend zat haten weten te palen en dat dan als een succes zien, ja.
Neh, spijt van seks is voor homo's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent te vaak dat meisje geweest?
HOMO'squote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, spijt van seks is voor homo's.
Wil je Dima ontknapen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, spijt van seks is voor homo's.
Ketaquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Al die middele doen overigens geen kut. Alle pammetjes maken je hooguit sleepy en van prozac merk je pas na 6 weken continue inname wat. Nee, doe dan ketamine of dormicum.
Narrowminded sappie, narrowminded. Vast een smerige VVD-stemmer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Je gaat er van als een levenloze kraker op de grond liggen op een illegale houseparty.
Wacht, even opzetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Okay nu taboo USA over feeders en shit![]()
inb4 zou je geve
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, terwijl ik hem al kende
Nee, die erna, met de fobie om slank te worden.quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat de eigenaresse van die club? die zou ik wel raken.
En het staat in LIFquote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef JaqenHghar het volgende:
We hebben een clubje opgericht voor mensen met veel overgewicht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |